fa
Feedback
اغوا؛

اغوا؛

رفتن به کانال در Telegram

«فرزند ایران و جان فدای میهن» تبلیغات: @Eeqvva2 اینستاگرام: https://instagram.com/Eeqvvaa_ ناشناس: https://t.me/BiChatBot?start=sc-4c12276091 توییتر: http://twitter.com/eghva45 تردز: https://www.threads.net/@eeqvaa گپ: https://t.me/Eeqvvaa

نمایش بیشتر
3 839
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-67 روز
-2530 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+38
در 4 کانال‌ها
مه '26
+32
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+28
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+13
در 2 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+33
در 1 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+22
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+40
در 3 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+36
در 2 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+27
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+59
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+32
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+29
در 2 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+37
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+36
در 1 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+46
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+63
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+90
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+92
در 2 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+57
در 2 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+87
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+66
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+126
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+73
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+112
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+122
در 3 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+109
در 6 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+413
در 6 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+145
در 3 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+52
در 1 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '23
+28
در 2 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '23
+27
در 3 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '23
+312
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '23
+24
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '23
+705
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '23
+1 019
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '23
+1 808
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '23
+1 811
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '23
+526
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '23
+11
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '23
+124
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '22
+4 725
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
24 ژوئن0
23 ژوئن+1
22 ژوئن+2
21 ژوئن0
20 ژوئن+1
19 ژوئن+2
18 ژوئن+3
17 ژوئن+2
16 ژوئن0
15 ژوئن+3
14 ژوئن+2
13 ژوئن0
12 ژوئن+1
11 ژوئن+1
10 ژوئن+1
09 ژوئن+1
08 ژوئن+2
07 ژوئن+3
06 ژوئن+3
05 ژوئن0
04 ژوئن+2
03 ژوئن+3
02 ژوئن+3
01 ژوئن+2
پست‌های کانال
صحبت از پژمردن یک برگ نیست وای...! جنگل را بیابان میکنند دست خون آلود را در پیش چشم خلق پنهان میکنند هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا آنچه این نامردمان با جان انسان میکنند

2
یکی پدری داره که با بغض گریه پسرشو صدا میکنه یکی هم پدری داره که بچش بمیره هم نمی‌فهمه تولدتون مبارک بابای سپهر ما همیشه تو غم چشماتون شریک هستیم :)
30
3
عزیزی که ندارمت، انصاف نیست بخیر نکنی شب را برای منی که، شب‌‌ها در دوست داشتنت مصمم‌تر می‌‌شوم...❤️‍🩹
50
4
چند روزه می‌خوام -زن و بچه- رو ببینم، هی میگم ولش کن کی حوصله ی یک فوبیا و ترومای جدید داره...
118
5
‏جوونای ۱۸ تا ۳۰ ساله‌ی ایران به غمی دچارن که بعید می‌دونم تو هیچ جای دنیا انقدر سردرگمی، غصه و حال بد بین جووناشون موج بزنه.
142
6
هر چیزی تو زندگیم اشتباه پیش میره ؛ من درباره‌ی تو گریه میکنم ..
169
7
الهی حرومِ حرومزادگیه هیچ حرومزاده ای نشید.
222
8
انگار یکی کیسه پلاستیکی گرفته روی سرم، انگار خواب بودم بختک افتاده روم، انگار تو خواب دارم جیغ میزنم اما صدام در نمیاد، انگار یکی دست گذاشته رو گلوم، انگار تو یک اتاق یک متری بدون هیچ پنجره ای گیر کردم، انگار نصف شب تو دریا غرق شدم، انگار وقت غروب بارون اومده و اینقدر گریه کردم که قلبم نمیزنه! انگار یک جوریه حالِ شبم... انگار فقط باید خوابید.
260
9
عزیزن لطفا هرکسی اهنگ غمگین و بی کلام داره برام بفرسته ناشناس https://t.me/BChatBot?start=sc-a135f9b51e
166
10
طوبی خانم که فوت کرد  همه  گفتند چهلم نشده حسین آقا می رود یک زن دیگر می گیرد. سه ماه گذشت و حسین آقا به جای اینکه برود یک زن دیگر بگیرد، هر پنجشنبه می رفت سر خاک. ماه چهارم خواهرش آستین زد بالا که داداش تنهاست و خواهر برادرها سرگرم زندگی خودشان هستند، خیلی نمی رسند که به او برسند. طلعت خانم را نشان کرد و توی یک مهمانی نشان حسین آقا داد. حسین آقا که برآشفت « همه » گفتند یکی دیگر که بیاید جای خالی زنش پُر می شود. حسین آقا داد زد جای خالی زنم را هیچ زنی نمی تواند پر کند. توی اتاقش رفت و در را به هم کوبید. « همه » گفتند یک مدتی تنها باشد مجبور می شود جای خالی زنش را پر کند. مرد زن می خواهد. حسین آقا ولی هر پنجشنبه می رفت سر خاک. سال زنش هم گذشت و حسین آقا زن نگرفت. « همه » گفتند امسال دیگر حسین آقا زن می گیرد. سال دوم و سوم هم گذشت و حسین آقا زن نگرفت. هر وقت یکی پیشنهاد می داد حسین آقا زن بگیرد، حسین آقا می گفت آنموقع که بچه ها احتیاج داشتند اینکار را نکردم، حالا دیگر از آب و گل درآمدند. حرفی از احتیاج خودش نمی زد، دخترها را شوهر داد و به پسرها هم زن، اما وعده ی پنجشنبه ها سر جایش بود. « همه » گفتند دیگر کسی توی خانه نمانده، بچه ها هم رفته اند، دیگر وقتش است، امسال جای خالی طوبا خانم را پر می کند. حسین آقا ولی سمعک لازم شده بود، دیگر گوش هایش حرفهای « همه » را نمی شنید. دیروز حسین آقا مُرد. توی وسایلش دنبال چیزی می گشتند چشمشان افتاد به کتاب خطی قدیمی روی طاقچه، دخترش گفت خط باباست، اول صفحه نوشته بود:« هر چیز که مال تو باشد خوب است، حتی اگر جای خالی « تو » باشد، آخر جای خالی توی دل مثل سوراخ توی دیوار نیست که با یک مُشت کاهگل پر شود. هزار نفر هم بروند و بیایند آن دل دیگر هیچوقت دل نمی شود.» -مریم سمیع زادگان
289
11
ساعت از 12 شب که میگذره زندگی وارد جزییات میشه .
263
12
Arman-Garshasbi-Shab-128.mp3
266
13
از خواب پریدم و بله! منم یادت میوفتم اتفاقا...
272
14
قبلنا نمیشد هر جایی گریه کرد، الان میشه هیچکس هم نمیپرسه چرا.. همه میدونن.
312
15
https://instagram.com/Eeqvvaa_ اینستاگرامون💕
https://instagram.com/Eeqvvaa_ اینستاگرامون💕
332
16
‘امیدوارم شب با تو مهربان باشد، تو که روز در فرسودنت کم نگذاشت.’
336
17
‘كاش پيرتر بودم، مثل ريشه ها يا جوانتر بودم، مثل شاخه ها اينجا كه من ايستاده ام،فقط تبر ميخورد..’
324
18
هر دو تمام شدیم تو زیر خاک من زیر غم و خاطره هات...
353
19
کاش یکی مثل شیرزاد منو میخواست:)
366
20
از آخرین شبی که قرار شد فردایش بیایی چند سال میگذرد
373