ch
Feedback
اغوا؛

اغوا؛

前往频道在 Telegram

«فرزند ایران و جان فدای میهن» تبلیغات: @Eeqvva2 اینستاگرام: https://instagram.com/Eeqvvaa_ ناشناس: https://t.me/BiChatBot?start=sc-4c12276091 توییتر: http://twitter.com/eghva45 تردز: https://www.threads.net/@eeqvaa گپ: https://t.me/Eeqvvaa

显示更多
3 839
订阅者
无数据24 小时
-67
-2530
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+38
在4个频道中
五月 '26
+32
在1个频道中
Get PRO
四月 '26
+3
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+28
在1个频道中
Get PRO
一月 '26
+13
在2个频道中
Get PRO
十二月 '25
+33
在1个频道中
Get PRO
十一月 '25
+22
在1个频道中
Get PRO
十月 '25
+40
在3个频道中
Get PRO
九月 '25
+36
在2个频道中
Get PRO
八月 '25
+27
在2个频道中
Get PRO
七月 '25
+59
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+32
在2个频道中
Get PRO
五月 '25
+29
在2个频道中
Get PRO
四月 '25
+37
在1个频道中
Get PRO
三月 '25
+36
在1个频道中
Get PRO
二月 '25
+46
在2个频道中
Get PRO
一月 '25
+63
在1个频道中
Get PRO
十二月 '24
+90
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+92
在2个频道中
Get PRO
十月 '24
+57
在2个频道中
Get PRO
九月 '24
+87
在1个频道中
Get PRO
八月 '24
+66
在1个频道中
Get PRO
七月 '24
+126
在1个频道中
Get PRO
六月 '24
+73
在2个频道中
Get PRO
五月 '24
+112
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+122
在3个频道中
Get PRO
三月 '24
+109
在6个频道中
Get PRO
二月 '24
+413
在6个频道中
Get PRO
一月 '24
+145
在3个频道中
Get PRO
十二月 '23
+52
在1个频道中
Get PRO
十一月 '23
+28
在2个频道中
Get PRO
十月 '23
+27
在3个频道中
Get PRO
九月 '23
+312
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+24
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+705
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+1 019
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+1 808
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+1 811
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+526
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+11
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+124
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+4 725
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
24 六月0
23 六月+1
22 六月+2
21 六月0
20 六月+1
19 六月+2
18 六月+3
17 六月+2
16 六月0
15 六月+3
14 六月+2
13 六月0
12 六月+1
11 六月+1
10 六月+1
09 六月+1
08 六月+2
07 六月+3
06 六月+3
05 六月0
04 六月+2
03 六月+3
02 六月+3
01 六月+2
频道帖子
صحبت از پژمردن یک برگ نیست وای...! جنگل را بیابان میکنند دست خون آلود را در پیش چشم خلق پنهان میکنند هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا آنچه این نامردمان با جان انسان میکنند

2
یکی پدری داره که با بغض گریه پسرشو صدا میکنه یکی هم پدری داره که بچش بمیره هم نمی‌فهمه تولدتون مبارک بابای سپهر ما همیشه تو غم چشماتون شریک هستیم :)
30
3
عزیزی که ندارمت، انصاف نیست بخیر نکنی شب را برای منی که، شب‌‌ها در دوست داشتنت مصمم‌تر می‌‌شوم...❤️‍🩹
50
4
چند روزه می‌خوام -زن و بچه- رو ببینم، هی میگم ولش کن کی حوصله ی یک فوبیا و ترومای جدید داره...
118
5
‏جوونای ۱۸ تا ۳۰ ساله‌ی ایران به غمی دچارن که بعید می‌دونم تو هیچ جای دنیا انقدر سردرگمی، غصه و حال بد بین جووناشون موج بزنه.
142
6
هر چیزی تو زندگیم اشتباه پیش میره ؛ من درباره‌ی تو گریه میکنم ..
169
7
الهی حرومِ حرومزادگیه هیچ حرومزاده ای نشید.
222
8
انگار یکی کیسه پلاستیکی گرفته روی سرم، انگار خواب بودم بختک افتاده روم، انگار تو خواب دارم جیغ میزنم اما صدام در نمیاد، انگار یکی دست گذاشته رو گلوم، انگار تو یک اتاق یک متری بدون هیچ پنجره ای گیر کردم، انگار نصف شب تو دریا غرق شدم، انگار وقت غروب بارون اومده و اینقدر گریه کردم که قلبم نمیزنه! انگار یک جوریه حالِ شبم... انگار فقط باید خوابید.
260
9
عزیزن لطفا هرکسی اهنگ غمگین و بی کلام داره برام بفرسته ناشناس https://t.me/BChatBot?start=sc-a135f9b51e
166
10
طوبی خانم که فوت کرد  همه  گفتند چهلم نشده حسین آقا می رود یک زن دیگر می گیرد. سه ماه گذشت و حسین آقا به جای اینکه برود یک زن دیگر بگیرد، هر پنجشنبه می رفت سر خاک. ماه چهارم خواهرش آستین زد بالا که داداش تنهاست و خواهر برادرها سرگرم زندگی خودشان هستند، خیلی نمی رسند که به او برسند. طلعت خانم را نشان کرد و توی یک مهمانی نشان حسین آقا داد. حسین آقا که برآشفت « همه » گفتند یکی دیگر که بیاید جای خالی زنش پُر می شود. حسین آقا داد زد جای خالی زنم را هیچ زنی نمی تواند پر کند. توی اتاقش رفت و در را به هم کوبید. « همه » گفتند یک مدتی تنها باشد مجبور می شود جای خالی زنش را پر کند. مرد زن می خواهد. حسین آقا ولی هر پنجشنبه می رفت سر خاک. سال زنش هم گذشت و حسین آقا زن نگرفت. « همه » گفتند امسال دیگر حسین آقا زن می گیرد. سال دوم و سوم هم گذشت و حسین آقا زن نگرفت. هر وقت یکی پیشنهاد می داد حسین آقا زن بگیرد، حسین آقا می گفت آنموقع که بچه ها احتیاج داشتند اینکار را نکردم، حالا دیگر از آب و گل درآمدند. حرفی از احتیاج خودش نمی زد، دخترها را شوهر داد و به پسرها هم زن، اما وعده ی پنجشنبه ها سر جایش بود. « همه » گفتند دیگر کسی توی خانه نمانده، بچه ها هم رفته اند، دیگر وقتش است، امسال جای خالی طوبا خانم را پر می کند. حسین آقا ولی سمعک لازم شده بود، دیگر گوش هایش حرفهای « همه » را نمی شنید. دیروز حسین آقا مُرد. توی وسایلش دنبال چیزی می گشتند چشمشان افتاد به کتاب خطی قدیمی روی طاقچه، دخترش گفت خط باباست، اول صفحه نوشته بود:« هر چیز که مال تو باشد خوب است، حتی اگر جای خالی « تو » باشد، آخر جای خالی توی دل مثل سوراخ توی دیوار نیست که با یک مُشت کاهگل پر شود. هزار نفر هم بروند و بیایند آن دل دیگر هیچوقت دل نمی شود.» -مریم سمیع زادگان
289
11
ساعت از 12 شب که میگذره زندگی وارد جزییات میشه .
263
12
Arman-Garshasbi-Shab-128.mp3
266
13
از خواب پریدم و بله! منم یادت میوفتم اتفاقا...
272
14
قبلنا نمیشد هر جایی گریه کرد، الان میشه هیچکس هم نمیپرسه چرا.. همه میدونن.
312
15
https://instagram.com/Eeqvvaa_ اینستاگرامون💕
https://instagram.com/Eeqvvaa_ اینستاگرامون💕
332
16
‘امیدوارم شب با تو مهربان باشد، تو که روز در فرسودنت کم نگذاشت.’
336
17
‘كاش پيرتر بودم، مثل ريشه ها يا جوانتر بودم، مثل شاخه ها اينجا كه من ايستاده ام،فقط تبر ميخورد..’
324
18
هر دو تمام شدیم تو زیر خاک من زیر غم و خاطره هات...
353
19
کاش یکی مثل شیرزاد منو میخواست:)
366
20
از آخرین شبی که قرار شد فردایش بیایی چند سال میگذرد
373