fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 906 مشترک است و جایگاه 5 275 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 710 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 906 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -341 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -27 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.84% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 13.02% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 004 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 983 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 37 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 906
مشترکین
-2724 ساعت
-727 روز
-34130 روز
آرشیو پست ها
دلیل اینکه اینجا کم کار بودیم!! اینجا بررسی کنید ببینید چند مرده حلاجیم😁 👇🏾👇🏾 https://t.me/+nBH8gEq2_ug3MDE0 کانال BitGirl

هدف 99500 بیتکوین تاچ شد ✔️

بنظر میخاد 99500 که گفتیم رو بزنه ، اون محدوده بررسی میکنیم جهت لانگ کانال نزولی که به پایین شکسته و ریسک معامله رو دوچندان کرده [ البته در مورد خود بیتکوین عرض کردم ، وگرنه روی آلت کوینها هرروز معامله میگیریم چنل BitGirl ] تایم کاری رو تنظیم کردیم که اینجا هم مرتب سیگنال بذاریم . @CryptoMarket_BitBoy

#BTC بیتکوین فعلا تایم پایین یک واگرایی مثبت شکل گرفته ، منتها تا زمانی که از کانال نزولی (بنفش) خارج نشده معامله ریسک داره .
#BTC بیتکوین فعلا تایم پایین یک واگرایی مثبت شکل گرفته ، منتها تا زمانی که از کانال نزولی (بنفش) خارج نشده معامله ریسک داره . @CryptoMarket_BitBoy

تحلیل بیتکوین

بیتکوین رو که خروج زدیم ، خوب اصلاح کرد .اولین حمایت نه چندان خوب 101280 و هدف بعدی که داره 99500 میباشد . @CryptoMarket_BitB
بیتکوین رو که خروج زدیم ، خوب اصلاح کرد .اولین حمایت نه چندان خوب 101280 و هدف بعدی که داره 99500 میباشد . @CryptoMarket_BitBoy

از این مطالب که عرض شد کمک بگیرید تا خودتون بوقتش رو بیت سوار شید و هولدرش باشید تو بیت سیزن های بعدی و بوقتش رو آلت کوین ها سوار شید رو آلت سیزن های آینده. و کانال داران عزیز شمارو چندسال با مفاهیمی غلط گیر نندازند موفق و پرسود باشید ❤️ @BitBoy_CryptoCurrency

همانطور که بر روی چارت هم علامت زدم، با رسیدن نمودار بالایی به اعداد زیر 10، ما قبل از آلت سیزن چندسال پیش، تو فاز رشد بیت (ب
همانطور که بر روی چارت هم علامت زدم، با رسیدن نمودار بالایی به اعداد زیر 10، ما قبل از آلت سیزن چندسال پیش، تو فاز رشد بیت (بیت سیزن) بودیم و آلت کوین ها رشد چندانی نداشتند (مثل الان) و این فقط خود بیت بود که یکه تازی میکرد. بعداز رسیدن نمودار به اعداد بالای 70-75 تازه وارد آلت سیزن شدیم که در آن زمان آلت کوین ها در طی مدت زمان کوتاه، رشدهای بیش از 10برابری تجربه کردند. الان هم همچنان اگر نگیم تو بیت سیزن هستیم، حداقل رو آلت سیزن نیستیم و رو بیت بودن بهتر از سایر ارزها هست. همونطوری که در هفته ها و ماه های اخیر میبینید بیت اصلاحاتش رو ریکاوری میکنه و ارزها یکی پس از دیگری اصلاح میکنند. باز هرموقع در نموداری که نشون دادم، برسیم به اعداد بالای 70-75، اونجا تازه آلت سیزن شروع میشه. ممکنه حتی ارزهارو بالاتر از قیمت فعلی هولد کنین، ولی حداقل میدونین که دیگه آلت سیزن هست. نه اینکه بیش از سه سال بهتون بگن آلت سیزن داریم و شما همچنان اثری ازش نبینید. @BitBoy_CryptoCurrency

حالا برای درک آلت سیزن و بیت سیزن این نمودار رو مشاهده کنین👆👆👆 @BitBoy_CryptoCurrency
حالا برای درک آلت سیزن و بیت سیزن این نمودار رو مشاهده کنین👆👆👆 @BitBoy_CryptoCurrency

پس عملا چارت others نمیتونه ملاک خوبی برای آلت سیزن باشه. اونم با تعاریفی که از آلت سیزن داریم. صرفا میشه از تایم هفتگیش دید و جهتی نسبت به جهت نوسان گیری های کوتاه مدتی بهره برد. (مثل الان که اگر کندل هفتگیش به این حالت چکش بسته بشه، آلت کوین ها در کوتاه مدت صعودی میشند و میشه ازشون کسب سود کوتاه مدتی کرد) @BitBoy_CryptoCurrency

بریم روی بررسی چارت: اول چارت رو به حالت لگاریتمی تغییر میدیم. همانطور که میبینید در چارت لگاریتمی، کلا خط روند تحلیل اوليه ع
بریم روی بررسی چارت: اول چارت رو به حالت لگاریتمی تغییر میدیم. همانطور که میبینید در چارت لگاریتمی، کلا خط روند تحلیل اوليه عملا از اعتبار ساقط میشه. چون چند بار این اواخر رفته زیر خط روند و برگشته حالا ببینیم این others اصلا ملاک آلت سیزن میشه یا نه. با تعاریفی که از آلت سیزن عرض شد. رو چارت نگاه کنین. others یکبار ژانویه 2021 رسیده ب خط روند در حالیکه بیت و ارزها رشد کرده بودند و تقریبا نصف آلت سیزن تموم شده بود. میرسیم به می 2021 و بیت 60هزاردلاری. از اونجا اصلاح مارکت شروع شد و آلت سیزن تمام و وارد آلت سوزان و برگ ریزان مارکت شدیم. ولی همچنان others روند صعودی به خودش گرفت. (بماند که خیلیا همون موقع هم باز از آلت سیزن مجدد حرف میزدن) در حالیکه بیت و سایر ارزها روند نزولی و اصلاحی و ریزشی گرفتند. @BitBoy_CryptoCurrency

همونطور که میبینید چارت رو از لگاریتمی به حسابی تغییر دادن تا تحلیل مدنظرشون نسبت به آلت سیزن و ... روی چارت بشینه و اصطلاحا
همونطور که میبینید چارت رو از لگاریتمی به حسابی تغییر دادن تا تحلیل مدنظرشون نسبت به آلت سیزن و ... روی چارت بشینه و اصطلاحا تحلیل شسته رفته ای بشه. چارت سازی کاری که اکثر تحلیل گرا انجام میدن تا نظر شخصی خودشون رو روی چارت به مصرف کننده چارت القا کنند 😊 اکثرا هم جوابه. چون مصرف کننده چارت هم، مثل تحلیلگر چارت، ديدگاه مشترکی داره. که اینجا اون دیدگاه مشترک آلت سیزن هست. و همه چندسال هست دنبال آلت سیزن هستند. پس با چارت سازی، تحلیل هایی ارائه میدند که مورد علاقه خود و مصرف کننده باشه. @BitBoy_CryptoCurrency

امروز یکی از دوستان این تحلیل رو فرستادن تا سبب خیری بشند مجدد نمودارهارو نگاه کنم. ابتدا همین نمودار رو خدمتتون بررسی میکنم
امروز یکی از دوستان این تحلیل رو فرستادن تا سبب خیری بشند مجدد نمودارهارو نگاه کنم. ابتدا همین نمودار رو خدمتتون بررسی میکنم و نظرمو در موردش میگم و بعد با مفاهیم جدیدتری آشنا میشیم @BitBoy_CryptoCurrency

ایمیلها پاسخ داده شد .

دقیقا طبق گفته شده حرکت کرد و 3 دلار رو هم شکست ، سیو سود منطقیست
+1
دقیقا طبق گفته شده حرکت کرد و 3 دلار رو هم شکست ، سیو سود منطقیست

#LDO مقاومت رو شکست و 5 درصد اسپات تا اینجا رشد کرده ، این محدوده مهمی بود . دوستانی که نخریدن منتظر پولبک به محدوده گفته شده باشند .

#LDO یک محدوده مقاومتی مهم که چند بار ازش واکنش منفی داشته ، اگه لانگ هستین میتونید سیوسود کنید و مجدد بعد شکست 2.200 بررسی ک
#LDO یک محدوده مقاومتی مهم که چند بار ازش واکنش منفی داشته ، اگه لانگ هستین میتونید سیوسود کنید و مجدد بعد شکست 2.200 بررسی کنید. @CryptoMarket_BitBoy

چند روزه کانال جدیدمون کار میکنم تا راه اندازیش کنیم براتون ، دوستانی که BitGirl هستن متوجه شده اند سیگنالهای فیوچرز رو ک چطور بودن 😉 اینجا هم میذاریم تا استفاده کنید . چند ساله بدون هیچ چشم داشتی از شما در اینجا فعالیت کردیم ، فقط وقتمون رفته هم سیروان و علی و هم خودم که این مدت فعال بودیم . از این به بعد هم همینطوره چیزی تغییر نمیکنه 😄 چاره نیس ...

بمدت 10 دقیقه لینک خصوصی کانال BIT GIRL رو میذاریم ; https://t.me/+nBH8gEq2_ug3MDE0 میتونید دوستان خود را دعوت کنید ❤️

پست قبلی موقع شکست اعلام شد و یک نوسانی داد ، بعدشم گفتیم یا روی حمایت (که کمی پایینتر بود و نرسید) و یا بعد اینکه ترند رو پس بگیره (که گرفت و میتونستین نوسان لانگشو بگیرید) .اینجور پستها سیگنال نیس صرفا میذاریم یه دیدی نسبت به پوزیشنی که گرفتین ، داشته باشید . [برای مبتدیا مناسب نیس این پستها ، چون جنبه تحلیلی دارن و هر کسی نمیتونه تریگر ورود رو خودش در بیاره ، بنابراین دقت کنید و منتقد نباشید ]