ch
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

前往频道在 Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

显示更多

📈 Telegram 频道 BitBoy Crypto 的分析概览

频道 BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 22 906 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 5 275,并在 伊朗 地区排名第 14 710

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 22 906 名订阅者。

根据 22 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -341,过去 24 小时变化为 -27,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 21.84%。内容发布后 24 小时内通常能获得 13.02% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 5 004 次浏览,首日通常累积 2 983 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 37
  • 主题关注点: 内容集中在 تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

凭借高频更新(最新数据采集于 23 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。

22 906
订阅者
-2724 小时
-727
-34130
帖子存档
دلیل اینکه اینجا کم کار بودیم!! اینجا بررسی کنید ببینید چند مرده حلاجیم😁 👇🏾👇🏾 https://t.me/+nBH8gEq2_ug3MDE0 کانال BitGirl

هدف 99500 بیتکوین تاچ شد ✔️

بنظر میخاد 99500 که گفتیم رو بزنه ، اون محدوده بررسی میکنیم جهت لانگ کانال نزولی که به پایین شکسته و ریسک معامله رو دوچندان کرده [ البته در مورد خود بیتکوین عرض کردم ، وگرنه روی آلت کوینها هرروز معامله میگیریم چنل BitGirl ] تایم کاری رو تنظیم کردیم که اینجا هم مرتب سیگنال بذاریم . @CryptoMarket_BitBoy

#BTC بیتکوین فعلا تایم پایین یک واگرایی مثبت شکل گرفته ، منتها تا زمانی که از کانال نزولی (بنفش) خارج نشده معامله ریسک داره .
#BTC بیتکوین فعلا تایم پایین یک واگرایی مثبت شکل گرفته ، منتها تا زمانی که از کانال نزولی (بنفش) خارج نشده معامله ریسک داره . @CryptoMarket_BitBoy

تحلیل بیتکوین

بیتکوین رو که خروج زدیم ، خوب اصلاح کرد .اولین حمایت نه چندان خوب 101280 و هدف بعدی که داره 99500 میباشد . @CryptoMarket_BitB
بیتکوین رو که خروج زدیم ، خوب اصلاح کرد .اولین حمایت نه چندان خوب 101280 و هدف بعدی که داره 99500 میباشد . @CryptoMarket_BitBoy

از این مطالب که عرض شد کمک بگیرید تا خودتون بوقتش رو بیت سوار شید و هولدرش باشید تو بیت سیزن های بعدی و بوقتش رو آلت کوین ها سوار شید رو آلت سیزن های آینده. و کانال داران عزیز شمارو چندسال با مفاهیمی غلط گیر نندازند موفق و پرسود باشید ❤️ @BitBoy_CryptoCurrency

همانطور که بر روی چارت هم علامت زدم، با رسیدن نمودار بالایی به اعداد زیر 10، ما قبل از آلت سیزن چندسال پیش، تو فاز رشد بیت (ب
همانطور که بر روی چارت هم علامت زدم، با رسیدن نمودار بالایی به اعداد زیر 10، ما قبل از آلت سیزن چندسال پیش، تو فاز رشد بیت (بیت سیزن) بودیم و آلت کوین ها رشد چندانی نداشتند (مثل الان) و این فقط خود بیت بود که یکه تازی میکرد. بعداز رسیدن نمودار به اعداد بالای 70-75 تازه وارد آلت سیزن شدیم که در آن زمان آلت کوین ها در طی مدت زمان کوتاه، رشدهای بیش از 10برابری تجربه کردند. الان هم همچنان اگر نگیم تو بیت سیزن هستیم، حداقل رو آلت سیزن نیستیم و رو بیت بودن بهتر از سایر ارزها هست. همونطوری که در هفته ها و ماه های اخیر میبینید بیت اصلاحاتش رو ریکاوری میکنه و ارزها یکی پس از دیگری اصلاح میکنند. باز هرموقع در نموداری که نشون دادم، برسیم به اعداد بالای 70-75، اونجا تازه آلت سیزن شروع میشه. ممکنه حتی ارزهارو بالاتر از قیمت فعلی هولد کنین، ولی حداقل میدونین که دیگه آلت سیزن هست. نه اینکه بیش از سه سال بهتون بگن آلت سیزن داریم و شما همچنان اثری ازش نبینید. @BitBoy_CryptoCurrency

حالا برای درک آلت سیزن و بیت سیزن این نمودار رو مشاهده کنین👆👆👆 @BitBoy_CryptoCurrency
حالا برای درک آلت سیزن و بیت سیزن این نمودار رو مشاهده کنین👆👆👆 @BitBoy_CryptoCurrency

پس عملا چارت others نمیتونه ملاک خوبی برای آلت سیزن باشه. اونم با تعاریفی که از آلت سیزن داریم. صرفا میشه از تایم هفتگیش دید و جهتی نسبت به جهت نوسان گیری های کوتاه مدتی بهره برد. (مثل الان که اگر کندل هفتگیش به این حالت چکش بسته بشه، آلت کوین ها در کوتاه مدت صعودی میشند و میشه ازشون کسب سود کوتاه مدتی کرد) @BitBoy_CryptoCurrency

بریم روی بررسی چارت: اول چارت رو به حالت لگاریتمی تغییر میدیم. همانطور که میبینید در چارت لگاریتمی، کلا خط روند تحلیل اوليه ع
بریم روی بررسی چارت: اول چارت رو به حالت لگاریتمی تغییر میدیم. همانطور که میبینید در چارت لگاریتمی، کلا خط روند تحلیل اوليه عملا از اعتبار ساقط میشه. چون چند بار این اواخر رفته زیر خط روند و برگشته حالا ببینیم این others اصلا ملاک آلت سیزن میشه یا نه. با تعاریفی که از آلت سیزن عرض شد. رو چارت نگاه کنین. others یکبار ژانویه 2021 رسیده ب خط روند در حالیکه بیت و ارزها رشد کرده بودند و تقریبا نصف آلت سیزن تموم شده بود. میرسیم به می 2021 و بیت 60هزاردلاری. از اونجا اصلاح مارکت شروع شد و آلت سیزن تمام و وارد آلت سوزان و برگ ریزان مارکت شدیم. ولی همچنان others روند صعودی به خودش گرفت. (بماند که خیلیا همون موقع هم باز از آلت سیزن مجدد حرف میزدن) در حالیکه بیت و سایر ارزها روند نزولی و اصلاحی و ریزشی گرفتند. @BitBoy_CryptoCurrency

همونطور که میبینید چارت رو از لگاریتمی به حسابی تغییر دادن تا تحلیل مدنظرشون نسبت به آلت سیزن و ... روی چارت بشینه و اصطلاحا
همونطور که میبینید چارت رو از لگاریتمی به حسابی تغییر دادن تا تحلیل مدنظرشون نسبت به آلت سیزن و ... روی چارت بشینه و اصطلاحا تحلیل شسته رفته ای بشه. چارت سازی کاری که اکثر تحلیل گرا انجام میدن تا نظر شخصی خودشون رو روی چارت به مصرف کننده چارت القا کنند 😊 اکثرا هم جوابه. چون مصرف کننده چارت هم، مثل تحلیلگر چارت، ديدگاه مشترکی داره. که اینجا اون دیدگاه مشترک آلت سیزن هست. و همه چندسال هست دنبال آلت سیزن هستند. پس با چارت سازی، تحلیل هایی ارائه میدند که مورد علاقه خود و مصرف کننده باشه. @BitBoy_CryptoCurrency

امروز یکی از دوستان این تحلیل رو فرستادن تا سبب خیری بشند مجدد نمودارهارو نگاه کنم. ابتدا همین نمودار رو خدمتتون بررسی میکنم
امروز یکی از دوستان این تحلیل رو فرستادن تا سبب خیری بشند مجدد نمودارهارو نگاه کنم. ابتدا همین نمودار رو خدمتتون بررسی میکنم و نظرمو در موردش میگم و بعد با مفاهیم جدیدتری آشنا میشیم @BitBoy_CryptoCurrency

ایمیلها پاسخ داده شد .

دقیقا طبق گفته شده حرکت کرد و 3 دلار رو هم شکست ، سیو سود منطقیست
+1
دقیقا طبق گفته شده حرکت کرد و 3 دلار رو هم شکست ، سیو سود منطقیست

#LDO مقاومت رو شکست و 5 درصد اسپات تا اینجا رشد کرده ، این محدوده مهمی بود . دوستانی که نخریدن منتظر پولبک به محدوده گفته شده باشند .

#LDO یک محدوده مقاومتی مهم که چند بار ازش واکنش منفی داشته ، اگه لانگ هستین میتونید سیوسود کنید و مجدد بعد شکست 2.200 بررسی ک
#LDO یک محدوده مقاومتی مهم که چند بار ازش واکنش منفی داشته ، اگه لانگ هستین میتونید سیوسود کنید و مجدد بعد شکست 2.200 بررسی کنید. @CryptoMarket_BitBoy

چند روزه کانال جدیدمون کار میکنم تا راه اندازیش کنیم براتون ، دوستانی که BitGirl هستن متوجه شده اند سیگنالهای فیوچرز رو ک چطور بودن 😉 اینجا هم میذاریم تا استفاده کنید . چند ساله بدون هیچ چشم داشتی از شما در اینجا فعالیت کردیم ، فقط وقتمون رفته هم سیروان و علی و هم خودم که این مدت فعال بودیم . از این به بعد هم همینطوره چیزی تغییر نمیکنه 😄 چاره نیس ...

بمدت 10 دقیقه لینک خصوصی کانال BIT GIRL رو میذاریم ; https://t.me/+nBH8gEq2_ug3MDE0 میتونید دوستان خود را دعوت کنید ❤️

پست قبلی موقع شکست اعلام شد و یک نوسانی داد ، بعدشم گفتیم یا روی حمایت (که کمی پایینتر بود و نرسید) و یا بعد اینکه ترند رو پس بگیره (که گرفت و میتونستین نوسان لانگشو بگیرید) .اینجور پستها سیگنال نیس صرفا میذاریم یه دیدی نسبت به پوزیشنی که گرفتین ، داشته باشید . [برای مبتدیا مناسب نیس این پستها ، چون جنبه تحلیلی دارن و هر کسی نمیتونه تریگر ورود رو خودش در بیاره ، بنابراین دقت کنید و منتقد نباشید ]