fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 849 مشترک است و جایگاه 5 249 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 708 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 849 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -350 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -3 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 22.44% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 10.23% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 129 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 339 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 35 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 849
مشترکین
-324 ساعت
-917 روز
-35030 روز
آرشیو پست ها
اگه 80 سنت استارز میدادی به این پست ، در عرض چند دقیقه این سود خوشگلو با اهرم 6 میگرفتی :)) دوستانی که اعتماد کردن نصفشو بفرو
اگه 80 سنت استارز میدادی به این پست ، در عرض چند دقیقه این سود خوشگلو با اهرم 6 میگرفتی :)) دوستانی که اعتماد کردن نصفشو بفروشن و ریسک فری کنند در ضمن الان دیگه استارز پرداخت نکنید چون دیر شده ، اسمشو میگم @CryptoMarket_BitBoy

photo content

حد ضرر 1.060 حد سود اول 1.145 حد سود دوم 1.200 این پوزیشنو با سرمایه کم وارد بشید . اهرم هم حتما 6 باشه @CryptoMarket_BitBoy

avatar
Unlock fortelegram star69
پوزیشن جدید برای دوستانی که سرمایه کمی دارن 😊 نوسانی هست ، خروجشو خودم میگم @CryptoMarket_BitBoy

avatar
Unlock fortelegram star88
پوزیشن جدید که مشخصات معامله ، حد ضرر و حد سود و اهرم انتخابی در تصویر مشخصه با پرداخت stars از ما حمایت کنید و بهم انرژی بدین تا پوزیشنهای دیگری براتون بذارم . وین ریت کانال مشخصه نیاز به تعریف نیس ، قدیمیا میدونن و جدیدا هم میتونن مدتی کانال رو بررسی کنند ،امیدوارم اعتماد شما رو جلب کنم و اعتبار کانالی که برای شماست بالا بیارم . 🙏 @CryptoMarket_BitBoy

کم انرژی شدینااااا ، بیایین بالا 🤨

پوزیشن جدید بدیم ؟؟ اگه معامله باز بالای دوتا نداری و موافقی ، یک استارز بذار زیر پست ⭐️ @CryptoMarket_BitBoy

"يه روز به يكى ميگن چرا ادامه تحصيل ندادى؟ ميگه خودكارم تموم شد! اين ميتونه براى هميشه يه لطيفه باشه. با اهدای Stars ⭐️ اجازه نديد هيچ وقت خودكارم تموم بشه ، تا بتونم اینجا براتون بنویسم !" وقتی به دیگران حس ارزشمندی بدهید، ارزش خود را افزایش داده‌اید @CryptoMarket_BitBoy

بیبی دوج دقیقا از عدد گفته شده اصلاح کرد ، یه ذره هم نرفته بالا👌 @CryptoMarket_BitBoy
+1
بیبی دوج دقیقا از عدد گفته شده اصلاح کرد ، یه ذره هم نرفته بالا👌 @CryptoMarket_BitBoy

#MKR حد سود اول 1250 دوم 1350 @CryptoMarket_BitBoy

#MKR مجدد یک پله جهت لانگ وارد شدم ، نوسانی هست . نقطه ورود و اهرم مشخصه حد ضرر 1180 🚫 و خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_Bi
#MKR مجدد یک پله جهت لانگ وارد شدم ، نوسانی هست . نقطه ورود و اهرم مشخصه حد ضرر 1180 🚫 و خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy

#BAKE بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy
#BAKE بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy

#BAKE 14 درصد اسپات  ، کمی فروختم ✔️ @CryptoMarket_BitBoy

دوستان بیبی دوج فعال شده اگه ارذر گذاشتین ، 20 درصد(لورج 6) هم سوده الان میتونید ریسک فری کنید

چند تا از آلت کوین ها رو بررسی کردم برای خرید ، نقاط ورودشون رو میذارم تا از بالای بازار جا نمونیم . این هفته حسابتون رو شارژ کرده و کانال رو با جدیت دنبال کنید✌️ @CryptoMarket_BitBoy

#BAKE تا اینجا 8 درصد اسپات ✔️ @CryptoMarket_BitBoy

هر صرافی که لیست میشه ، اولین هدفش بازار ایرانه ، رو هوا هستنااا ولی به هر حال میخان اول ایرانیا بیارن بالا بعد بندازن بیرون 🙃 موندم با چه جرأتی میان اینا رو تبلیغ میکنند ؟ 100 درصد که به خاطر منافع شخصی هست ، این بونوس و پاداش و این چیزا برای بازار گرمی هست تا کاربر خرد رو جذب کنند !!! تصورشم نمیتونید بکنید که ادمینای ایرانی رو با چه مبلغ هنگفتی میخرن :) یکساله از رفرال درآمدی نداریم ، اگه این پولا خوردن داشت تا حالا 3 تا صرافی معرفی کرده بودم ... ادامه این پست در کانال خصوصی واضح توضیح داده شد ... @CryptoMarket_BitBoy

پوزیشن بسته شد ، این سیگنالمون هم که سود خوبی داد MKR بود 🥲 @CryptoMarket_BitBoy

#BAKE این ترند بلند مدتیشه ، اسپات خریدنیست یک پله ، دقت کنید اسپات @CryptoMarket_BitBoy

مقاومت داره میشکنه :))