ar
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

الذهاب إلى القناة على Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام BitBoy Crypto

تُعد قناة BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 849 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 249 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 14 708 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 849 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -350، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.44‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 10.23‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 129 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 339 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 35.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

22 849
المشتركون
-324 ساعات
-917 أيام
-35030 أيام
أرشيف المشاركات
اگه 80 سنت استارز میدادی به این پست ، در عرض چند دقیقه این سود خوشگلو با اهرم 6 میگرفتی :)) دوستانی که اعتماد کردن نصفشو بفرو
اگه 80 سنت استارز میدادی به این پست ، در عرض چند دقیقه این سود خوشگلو با اهرم 6 میگرفتی :)) دوستانی که اعتماد کردن نصفشو بفروشن و ریسک فری کنند در ضمن الان دیگه استارز پرداخت نکنید چون دیر شده ، اسمشو میگم @CryptoMarket_BitBoy

photo content

حد ضرر 1.060 حد سود اول 1.145 حد سود دوم 1.200 این پوزیشنو با سرمایه کم وارد بشید . اهرم هم حتما 6 باشه @CryptoMarket_BitBoy

avatar
Unlock fortelegram star69
پوزیشن جدید برای دوستانی که سرمایه کمی دارن 😊 نوسانی هست ، خروجشو خودم میگم @CryptoMarket_BitBoy

avatar
Unlock fortelegram star88
پوزیشن جدید که مشخصات معامله ، حد ضرر و حد سود و اهرم انتخابی در تصویر مشخصه با پرداخت stars از ما حمایت کنید و بهم انرژی بدین تا پوزیشنهای دیگری براتون بذارم . وین ریت کانال مشخصه نیاز به تعریف نیس ، قدیمیا میدونن و جدیدا هم میتونن مدتی کانال رو بررسی کنند ،امیدوارم اعتماد شما رو جلب کنم و اعتبار کانالی که برای شماست بالا بیارم . 🙏 @CryptoMarket_BitBoy

کم انرژی شدینااااا ، بیایین بالا 🤨

پوزیشن جدید بدیم ؟؟ اگه معامله باز بالای دوتا نداری و موافقی ، یک استارز بذار زیر پست ⭐️ @CryptoMarket_BitBoy

"يه روز به يكى ميگن چرا ادامه تحصيل ندادى؟ ميگه خودكارم تموم شد! اين ميتونه براى هميشه يه لطيفه باشه. با اهدای Stars ⭐️ اجازه نديد هيچ وقت خودكارم تموم بشه ، تا بتونم اینجا براتون بنویسم !" وقتی به دیگران حس ارزشمندی بدهید، ارزش خود را افزایش داده‌اید @CryptoMarket_BitBoy

بیبی دوج دقیقا از عدد گفته شده اصلاح کرد ، یه ذره هم نرفته بالا👌 @CryptoMarket_BitBoy
+1
بیبی دوج دقیقا از عدد گفته شده اصلاح کرد ، یه ذره هم نرفته بالا👌 @CryptoMarket_BitBoy

#MKR حد سود اول 1250 دوم 1350 @CryptoMarket_BitBoy

#MKR مجدد یک پله جهت لانگ وارد شدم ، نوسانی هست . نقطه ورود و اهرم مشخصه حد ضرر 1180 🚫 و خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_Bi
#MKR مجدد یک پله جهت لانگ وارد شدم ، نوسانی هست . نقطه ورود و اهرم مشخصه حد ضرر 1180 🚫 و خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy

#BAKE بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy
#BAKE بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy

#BAKE 14 درصد اسپات  ، کمی فروختم ✔️ @CryptoMarket_BitBoy

دوستان بیبی دوج فعال شده اگه ارذر گذاشتین ، 20 درصد(لورج 6) هم سوده الان میتونید ریسک فری کنید

چند تا از آلت کوین ها رو بررسی کردم برای خرید ، نقاط ورودشون رو میذارم تا از بالای بازار جا نمونیم . این هفته حسابتون رو شارژ کرده و کانال رو با جدیت دنبال کنید✌️ @CryptoMarket_BitBoy

#BAKE تا اینجا 8 درصد اسپات ✔️ @CryptoMarket_BitBoy

هر صرافی که لیست میشه ، اولین هدفش بازار ایرانه ، رو هوا هستنااا ولی به هر حال میخان اول ایرانیا بیارن بالا بعد بندازن بیرون 🙃 موندم با چه جرأتی میان اینا رو تبلیغ میکنند ؟ 100 درصد که به خاطر منافع شخصی هست ، این بونوس و پاداش و این چیزا برای بازار گرمی هست تا کاربر خرد رو جذب کنند !!! تصورشم نمیتونید بکنید که ادمینای ایرانی رو با چه مبلغ هنگفتی میخرن :) یکساله از رفرال درآمدی نداریم ، اگه این پولا خوردن داشت تا حالا 3 تا صرافی معرفی کرده بودم ... ادامه این پست در کانال خصوصی واضح توضیح داده شد ... @CryptoMarket_BitBoy

پوزیشن بسته شد ، این سیگنالمون هم که سود خوبی داد MKR بود 🥲 @CryptoMarket_BitBoy

#BAKE این ترند بلند مدتیشه ، اسپات خریدنیست یک پله ، دقت کنید اسپات @CryptoMarket_BitBoy

مقاومت داره میشکنه :))