fa
Feedback
چیزنیوز

چیزنیوز

رفتن به کانال در Telegram

رسانه مردمی چیزنیوز اخبار داغ، کوتاه و مختصر از ایران و جهان

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام چیزنیوز

کانال چیزنیوز (@chiznewz) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 174 534 مشترک است و جایگاه 1 026 را در دسته اخبار و رسانه‌ها و رتبه 1 392 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 174 534 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -4 669 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -144 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 14.41% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 13.60% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 25 154 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 23 736 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 535 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند ترامپ, ج.ا, توافق, دربی, امارات تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
رسانه مردمی چیزنیوز اخبار داغ، کوتاه و مختصر از ایران و جهان

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته اخبار و رسانه‌ها تبدیل کرده‌اند.

174 534
مشترکین
-14424 ساعت
-1 2147 روز
-4 66930 روز
آرشیو پست ها
🔴🇺🇸ترامپ: بمولا من به توافق ایمان دارم، این حملات آسیبی به مذاکرات نمیزنه🗿 @ChizNewz

🔴یه مقام آمریکایی به سی‌ان‌ان: مذاکرات همچنان در جریانه و این حملات فقط یه هشداره، آتش‌بسم سرجاشه. @ChizNewz

🔴گزارش کاربران: از کرمانشاه موشک بلند شده! @ChizNewz

اوکی. 🇺🇸ترامپ: فردا چهارشنبس احتمالا جمهوری اسلامی برگه توافق رو امضا کنه و قیمت نفتم پایین بیاد🗿 @ChizNewz

معنی آتش‌بس تو خاورمیانه: بجنگید ولی یواش.

🔴🇺🇸ترامپ: فکرکنید ما الان توی اتش بس هستیم و اینقدر داریم همدیگه رو میزنیم، اگه اتش بس نبود الان همه جا با خاک یکسان میشد :))) @ChizNewz

وضعیت خاورمیانه: آمریکا به جمهوری‌اسلامی حمله کرد. اسرائیل به بیروت. پاکستان به افغانستان. جمهوری‌اسهالی هم میخواد امارات و کویت رو بزنه :))))

خب بالاخره سید مجید آنلاین شد و گنده گوزید؛ منتظر آبگرمکن‌های ما باشید!
خب بالاخره سید مجید آنلاین شد و گنده گوزید؛ منتظر آبگرمکن‌های ما باشید!

من جای نتانیاهو بودم الان زنگ می زدم به ترامپ می گفتم: چطوری چاقال؟!

🔴از اونورم اسرائیل داره بیروت رو شخم میزنه! @ChizNewz

🔴شاخص دانلود و ذخیره فیلم سوپر در ایران افزایش یافت!

🇮🇷عراقچی زن جنده: آمریکا با اقدامات خصمانه خودش و از سر گیری جنگ میانه آتش‌بس، اعتماد ما را از بین برده و باز هم باید برای جلب اعتماد ما تلاش کنه💩 @ChizNewz

تسنیم تروریست: بمولا میزنیم. @ChizNewz

قرارگاه خاتم‌النبیا: منتظریم فیلترشکنمون وصل شه، یکم صبر کنید.

یکی سید مجید نقطه زن رو بیدار کنه تا بیابونا رو شخم بزنه

🔴سنتکام: این حملات کاملا دفاعیه و فقط برای پاسخ به سرنگونی بالگرد آپاچی ماس! @ChizNewz

🔴گزارش کاربران: بندرعباسم دارن میزنن! @ChizNewz

🔴مهر: بندر سیریک مورد حمله آمریکا قرار گرفت! @ChizNewz

🔴🇺🇸ترامپ
به نظرم جواب دادن خیلی مهمه، اونا بالگرد ما رو زدن و ما هم همین الان داریم جوابشون رو می‌دیم!
این عملیات در پاسخ به کاریه که دیشب با آپاچی ما کردن، به نظرم این پاسخ باید خیلی محکم و قدرتمند باشه و دقیقاً همین کاریه که الان داریم انجام می‌دیم!
@ChizNewz

🔴گزارش کاربران: قشمو دارن میزنن! @ChizNewz