ar
Feedback
چیزنیوز

چیزنیوز

الذهاب إلى القناة على Telegram

رسانه مردمی چیزنیوز اخبار داغ، کوتاه و مختصر از ایران و جهان

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام چیزنیوز

تُعد قناة چیزنیوز (@chiznewz) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 174 534 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 026 في فئة الأخبار والوسائط والمرتبة 1 392 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 174 534 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -4 669، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -144، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 14.41‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 13.60‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 25 154 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 23 736 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 535.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل ترامپ, ج.ا, توافق, دربی, امارات.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
رسانه مردمی چیزنیوز اخبار داغ، کوتاه و مختصر از ایران و جهان

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الأخبار والوسائط.

174 534
المشتركون
-14424 ساعات
-1 2147 أيام
-4 66930 أيام
أرشيف المشاركات
🔴🇺🇸ترامپ: بمولا من به توافق ایمان دارم، این حملات آسیبی به مذاکرات نمیزنه🗿 @ChizNewz

🔴یه مقام آمریکایی به سی‌ان‌ان: مذاکرات همچنان در جریانه و این حملات فقط یه هشداره، آتش‌بسم سرجاشه. @ChizNewz

🔴گزارش کاربران: از کرمانشاه موشک بلند شده! @ChizNewz

اوکی. 🇺🇸ترامپ: فردا چهارشنبس احتمالا جمهوری اسلامی برگه توافق رو امضا کنه و قیمت نفتم پایین بیاد🗿 @ChizNewz

معنی آتش‌بس تو خاورمیانه: بجنگید ولی یواش.

🔴🇺🇸ترامپ: فکرکنید ما الان توی اتش بس هستیم و اینقدر داریم همدیگه رو میزنیم، اگه اتش بس نبود الان همه جا با خاک یکسان میشد :))) @ChizNewz

وضعیت خاورمیانه: آمریکا به جمهوری‌اسلامی حمله کرد. اسرائیل به بیروت. پاکستان به افغانستان. جمهوری‌اسهالی هم میخواد امارات و کویت رو بزنه :))))

خب بالاخره سید مجید آنلاین شد و گنده گوزید؛ منتظر آبگرمکن‌های ما باشید!
خب بالاخره سید مجید آنلاین شد و گنده گوزید؛ منتظر آبگرمکن‌های ما باشید!

من جای نتانیاهو بودم الان زنگ می زدم به ترامپ می گفتم: چطوری چاقال؟!

🔴از اونورم اسرائیل داره بیروت رو شخم میزنه! @ChizNewz

🔴شاخص دانلود و ذخیره فیلم سوپر در ایران افزایش یافت!

🇮🇷عراقچی زن جنده: آمریکا با اقدامات خصمانه خودش و از سر گیری جنگ میانه آتش‌بس، اعتماد ما را از بین برده و باز هم باید برای جلب اعتماد ما تلاش کنه💩 @ChizNewz

تسنیم تروریست: بمولا میزنیم. @ChizNewz

قرارگاه خاتم‌النبیا: منتظریم فیلترشکنمون وصل شه، یکم صبر کنید.

یکی سید مجید نقطه زن رو بیدار کنه تا بیابونا رو شخم بزنه

🔴سنتکام: این حملات کاملا دفاعیه و فقط برای پاسخ به سرنگونی بالگرد آپاچی ماس! @ChizNewz

🔴گزارش کاربران: بندرعباسم دارن میزنن! @ChizNewz

🔴مهر: بندر سیریک مورد حمله آمریکا قرار گرفت! @ChizNewz

🔴🇺🇸ترامپ
به نظرم جواب دادن خیلی مهمه، اونا بالگرد ما رو زدن و ما هم همین الان داریم جوابشون رو می‌دیم!
این عملیات در پاسخ به کاریه که دیشب با آپاچی ما کردن، به نظرم این پاسخ باید خیلی محکم و قدرتمند باشه و دقیقاً همین کاریه که الان داریم انجام می‌دیم!
@ChizNewz

🔴گزارش کاربران: قشمو دارن میزنن! @ChizNewz