fa
Feedback
PROJECT EVOLUTION 12.0

PROJECT EVOLUTION 12.0

رفتن به کانال در Telegram

Официальный канал игры «Project Evolution» от команды Rise Gaming. contact address - risegm9@gmail.com

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام PROJECT EVOLUTION 12.0

کانال PROJECT EVOLUTION 12.0 (@project_evolution) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 231 847 مشترک است و جایگاه 237 را در دسته بازی‌ها و رتبه 1 805 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 231 847 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -11 888 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -423 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 23.99% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند баг, патч, промокоды, 24ч, tale تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Официальный канал игры «Project Evolution» от команды Rise Gaming. contact address - risegm9@gmail.com

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته بازی‌ها تبدیل کرده‌اند.

231 847
مشترکین
-42324 ساعت
-2 9027 روز
-11 88830 روز
آرشیو پست ها
Private v2 NEW CHANCE FORCE WORK
Private v2 NEW CHANCE FORCE WORK

Спалил голос, чооо https://youtu.be/RcDFKqeTzoA

ОБЗОР V2 10.0 ГОУ 400 ЛАЙКОВ И ПРОМО ЕБНУ https://youtu.be/ammusRsgSzY

Через 2 мин V2 10.0, ждем

photo content

Кст мне не 15 а 16 я уже модный, ну ты пон?

photo content

photo content

Хуйней не надо было страдать

Извиняюсь за ту хуйню что вы увидели

Бебе нищ Л

на конец скажу что ты сын бляди дальше можешь агриться и чет пытаться доказывать а я пошел играть в кс с рейв трипом бебе сын дуры

Нихуя себе ты ультанул

На ровном месте?

С нихуя?

Первый?

Я на личности лезу?

так что иди нахуй пжпжпжп

первым делом ты лезишь на личности и пытаешься недо троллить