fa
Feedback
лунапик 🐣

лунапик 🐣

رفتن به کانال در Telegram

Комфортиться вместе 🍃 Флуд о геншине ~ https://t.me/paimonkushaet

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام лунапик 🐣

کانال лунапик 🐣 (@lunapiql) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 937 مشترک است و جایگاه 6 575 را در دسته موسیقی و رتبه 59 648 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 937 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -128 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -9 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 43.65% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 15.73% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 4 774 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 720 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 723 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند полочка, полок, комикс, спб, stayalive_pages تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Комфортиться вместе 🍃 Флуд о геншине ~ https://t.me/paimonkushaet

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته موسیقی تبدیل کرده‌اند.

10 937
مشترکین
-924 ساعت
-477 روز
-12830 روز
آرشیو پست ها
Засматриваюсь на его работы еще со школы 💨 Такие хорошие
Засматриваюсь на его работы еще со школы 💨 Такие хорошие

Знакомые все лица 😍 @artnikitaa
Знакомые все лица 😍 @artnikitaa

photo content

photo content

🐣🐣🐣
+1
🐣🐣🐣

photo content

photo content
+9

photo content
+1

Я все отфотографирую на солнышке подробно и сделаю пост, думаю, завтра 🤲🏻❤️

Сейчас лоппну, они такие хорошие 😭😭😭
Сейчас лоппну, они такие хорошие 😭😭😭

Обожжжаю детали в его работах
Обожжжаю детали в его работах

Блокнотам быть! Только не очень дешевые из-за не дешевого производства, но надеюсь, что качественные и удобные 🤲🏻
Блокнотам быть! Только не очень дешевые из-за не дешевого производства, но надеюсь, что качественные и удобные 🤲🏻

О блин у них с Венти одинаковый ракурс ахахаха

photo content

Крошик
Крошик

Говорит: доброе утро 🥹
Говорит: доброе утро 🥹

Добавим Кевина в стикерпак, а может и не только в стикерпак 🧐
Добавим Кевина в стикерпак, а может и не только в стикерпак 🧐

Мои контрастики
+1
Мои контрастики

Брбрбр!
Брбрбр!

🐈‍⬛
+1
🐈‍⬛