fa
Feedback
عَشْوَائِيات ˚ 𐙚𓍢ִ໋

عَشْوَائِيات ˚ 𐙚𓍢ִ໋

رفتن به کانال در Telegram

- صَليّ عَليَ النَبيٌ يـَ سُڪر . "هُنا إنسانٌ: لا يودّ سوىٰ كفَاف العيشِ بسِلْمٍ، يُحبّ تجنّب الضَجَّة، ومَا لا يسْتَهْويه أو يَسْتَرِيح إليه؛ ويدعُو باسمِ الله (الوَاسِع) أن تُصاحبهُ الطُمَأْنينَة للتبادل https://t.me/rxvyggu

نمایش بیشتر
5 604
مشترکین
-624 ساعت
-167 روز
-5330 روز
آرشیو پست ها
Repost from غداً
في مُخيّلة كل إنسان مِنّا حياة أُخرى جميلة صنعها لنفسهِ، لكنّهُ ، لا يعرف الطّريق إليها ..
في مُخيّلة كل إنسان مِنّا حياة أُخرى جميلة صنعها لنفسهِ، لكنّهُ ، لا يعرف الطّريق إليها ..

Repost from ليه؟
‏يا ربّ عبدُك مُتعب ، هزمه كل شيءٍ هُنا حتىٰ نفسُه ما لنا حيلةٌ إلا الرّجا ❤️‍🩹

‏في علاقات بتبقي قايمة علي مجهودك انت بس و لو شلت المجهود دا العلاقات دي هتنتهي وأنا بقولك شيل المجهود و امشي انت تستحق احسن من كدا

مش حزينه علي اللي إتهد ومش سعيده باللي بيتبني. https://t.me/Depradine

مُمتلئه بالحنان ، فياضه بِالرقَه اينما حَلت حَل معهـا الدِفء💖🌟 . محتـوي ڪِرٌيتِيف جـوين يـَ لطاف💖🌟 . للتبادل|| @EMAN_M0Sl3H https://t.me/L_em0o/14731

‏هفضل مقتنعة إن الحب لوحده مش كفاية وإن فيه أفعال كتيرة كفيلة تحسس اللي قدامك بالأمان الكافي زي إن زعله ميهونش عليك ، زي إنك متزودش مخاوفه وتطمنه ، زي إنك تقرب منه وتفهمه ، زى إنك تدعمه وتحببه ف نفسه ، الحب لو بكلمة "بحبك" فمفيش أسهل منها ، الحب محتاج أفعال محتاج إثبات مش كلام وبس.

احساس من القلب للقلب چوين هنا يحبايب قلبي 🥰💗💗 للتبادل يسكاكر : @tired200199bot https://t.me/tired363/1488

https://t.me/kulub2/121 @Fatim723198BOT أنيرونِـي يـٰــ حبَـاايب♥️!))

كل يوم هنفكّر بعض بسُنة من سُنن النبيّﷺ بنيّة الأقتداء بنبيّنا وحبيبنا . النبيّﷺ أخبرنا في حديثه القدسي عن الله عز وجل قال: ا
كل يوم هنفكّر بعض بسُنة من سُنن النبيّﷺ بنيّة الأقتداء بنبيّنا وحبيبنا . النبيّﷺ أخبرنا في حديثه القدسي عن الله عز وجل قال: ابن آدم اركع لي أربع ركعات من أول النهارد أكْفِك آخره في صلاة اسمها صلاة الضُحي ، وصلاة الضحي النبيّﷺ سماها صلاة الأوابين ، الي بيصلوا الضحي عايزين يرجعوا لـ ربنا ويتوبوا ويقربوا منه ، ومواعيدها من بعد شروق الشمس بربع ساعة لحد قبل الظهر بربع ساعة ، النبيّﷺ قال إن ربنا سبحانه وتعالى بيوعد الي هيصلي أربع ركعات في هذا الوقت ركعتين وأسلم وركعتين وأسلم فـ هتصليهم ربنا هيكفيك لحد اخر النهار من كل شر .

للتبـــادل."🀄️ @q_i_x2 https://t.me/Gam_bry/1037

ولازمتها ايه جلابية العيد طالما معندكش زوجة تكويها

إنَّا للّٰه! هذا هو المعنىٰ الأهم الذي يجب أن يُرسَّخ في العقل والقلب والوجدان، أنَّنا ملك للّٰه يفعل بنا ما شاء بحكمته وعدله ولُطفه الخفي وجميل تدبيره الذي يدق عن فهم الذكي ولا يفهمه إلَّا صاحب البصائر الحيَّة. نحن عباد، لا نملك من أمر أنفسنا شيئًا، والأمر كله للّٰه. قل إنَّ الأمر كله للّٰه، قل إنَّ الأمر كله للّٰه، قل إنَّ الأمر كله للّٰه، إنَّا إلىٰ اللّٰه راجعون، إنَّا إلىٰ اللّٰه راغبون.

فَتاة بِخفة الطير، وقلبًا أرقّ من أجنحة فرَاشة › هنا سَتجد كل ما يشبهَـك يـَ لطيف تعالوا 🤎 https://t.me/mywarri0r

يارب البرد يموت .