عَشْوَائِيات ˚ 𐙚𓍢ִ໋
Ir al canal en Telegram
- صَليّ عَليَ النَبيٌ يـَ سُڪر . "هُنا إنسانٌ: لا يودّ سوىٰ كفَاف العيشِ بسِلْمٍ، يُحبّ تجنّب الضَجَّة، ومَا لا يسْتَهْويه أو يَسْتَرِيح إليه؛ ويدعُو باسمِ الله (الوَاسِع) أن تُصاحبهُ الطُمَأْنينَة للتبادل https://t.me/rxvyggu
Mostrar más5 604
Suscriptores
-624 horas
-167 días
-5330 días
Archivo de publicaciones
5 606
Repost from غداً
في مُخيّلة كل إنسان مِنّا حياة أُخرى جميلة صنعها لنفسهِ، لكنّهُ ، لا يعرف الطّريق إليها ..
5 606
Repost from ليه؟
يا ربّ
عبدُك مُتعب ،
هزمه كل شيءٍ هُنا حتىٰ نفسُه
ما لنا حيلةٌ إلا الرّجا ❤️🩹
5 606
في علاقات بتبقي قايمة علي مجهودك انت بس و لو شلت المجهود دا العلاقات دي هتنتهي
وأنا بقولك شيل المجهود و امشي انت تستحق احسن من كدا
5 606
مُمتلئه بالحنان ، فياضه بِالرقَه اينما حَلت حَل معهـا الدِفء💖🌟 .
محتـوي ڪِرٌيتِيف جـوين يـَ لطاف💖🌟 .
للتبادل|| @EMAN_M0Sl3H
https://t.me/L_em0o/14731
5 606
Repost from ƒ♡Ꮢ ƒᕱᏒ♡7ᕱᕱ🦄²⁰⁰³ㇱ
هفضل مقتنعة إن الحب لوحده مش كفاية وإن فيه أفعال كتيرة كفيلة تحسس اللي قدامك بالأمان الكافي زي إن زعله ميهونش عليك ، زي إنك متزودش مخاوفه وتطمنه ، زي إنك تقرب منه وتفهمه ، زى إنك تدعمه وتحببه ف نفسه ، الحب لو بكلمة "بحبك" فمفيش أسهل منها ، الحب محتاج أفعال محتاج إثبات مش كلام وبس.
5 606
احساس من القلب للقلب چوين هنا يحبايب قلبي 🥰💗💗
للتبادل يسكاكر : @tired200199bot
https://t.me/tired363/1488
5 606
كل يوم هنفكّر بعض بسُنة من سُنن النبيّﷺ بنيّة الأقتداء بنبيّنا وحبيبنا .
النبيّﷺ أخبرنا في حديثه القدسي عن الله عز وجل قال: ابن آدم اركع لي أربع ركعات من أول النهارد أكْفِك آخره
في صلاة اسمها صلاة الضُحي ، وصلاة الضحي النبيّﷺ سماها صلاة الأوابين ، الي بيصلوا الضحي عايزين يرجعوا لـ ربنا ويتوبوا ويقربوا منه ، ومواعيدها من بعد شروق الشمس بربع ساعة لحد قبل الظهر بربع ساعة ، النبيّﷺ قال إن ربنا سبحانه وتعالى بيوعد الي هيصلي أربع ركعات في هذا الوقت ركعتين وأسلم وركعتين وأسلم فـ هتصليهم ربنا هيكفيك لحد اخر النهار من كل شر .
5 606
إنَّا للّٰه!
هذا هو المعنىٰ الأهم الذي يجب أن يُرسَّخ في العقل والقلب والوجدان، أنَّنا ملك للّٰه يفعل بنا ما شاء بحكمته وعدله ولُطفه الخفي وجميل تدبيره الذي يدق عن فهم الذكي ولا يفهمه إلَّا صاحب البصائر الحيَّة.
نحن عباد، لا نملك من أمر أنفسنا شيئًا، والأمر كله للّٰه.
قل إنَّ الأمر كله للّٰه، قل إنَّ الأمر كله للّٰه، قل إنَّ الأمر كله للّٰه، إنَّا إلىٰ اللّٰه راجعون، إنَّا إلىٰ اللّٰه راغبون.
5 606
فَتاة بِخفة الطير، وقلبًا أرقّ من أجنحة فرَاشة ›
هنا سَتجد كل ما يشبهَـك يـَ لطيف تعالوا 🤎
https://t.me/mywarri0r
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
