•°Study Time With Admin°•📚
رفتن به کانال در Telegram
•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆
نمایش بیشتر6 784
مشترکین
-324 ساعت
-167 روز
-6930 روز
آرشیو پست ها
Nota ringkas math
https://online.anyflip.com/ssvkt/dczn/mobile/index.html
Cikgu saya ada kata kalau math,fokus ke bab
~ lokus
~ sudut dan tangen bulatan
~ pelan dan dongakan (kene sgt ii,tu byk markah)
~ kompaun,saham sume masuk yg tu
~garis lurus
Tpi sy prefer fokus ke semua bab😔
Senanya ada lg stu,sy x igtt..dia ada tnya psl kangani dengan lgi stu tu
Sj sy byk masuk psl
● rentap ngn dol said
● undang undang kerajaan johor dan terengganu
●maksud persekutuan
●tugas ketua kesukuan sarawak dan nama
●hasil alam
○ciri ciri NNMB
KBAT
○ kepentingan menghargai sumbangan pemimpin
○ peranan pemimpin supaya kekayaan dan hasil bumi/alam tak dieksplotasi oleh negara luar
○kriteria pemimpin selain berlaku adil
bro classmate kak aku pnggil aku dri tingkat brp th td "woi" astu aku pusing la bila tgk atas nmpk dorg astu dorg ckp "we adik rm*** sia" , terus aku jln jla blik astu dorg smbung kecoh sbut mnda yg sma like 😂😂😂
Eh btw kan lupa nk ckp... Korg bkk yt lpstu search "ilmu free by mc+" cari la form bp yg korg nk n subject apa yg korg nk blajar... Min buat mcm tu hr tuu
F3 essay sj klu sama la kn... Tlg la fokus kat bab pendidikan dgn James Brooke n Rentap
Assalammualaikum,sy doakan kpd pelajar yg akan jwb exam hrini,semoga saya dan pelajar lain dapat menjawab soalan dengan lancar dan mendapat keputusan yg baik dan membanggakan mak ayah❤️🫶
Yezza...kita dapat goreng BI sampai hangus 😭 korng dpt goreng subjek apa lak 😍😍
Fav bab math f3,sy paling suka lokus,garis lurus,pelan dan dongakan!!
Luv sgtt❤️
