ch
Feedback
•°Study Time With Admin°•📚

•°Study Time With Admin°•📚

前往频道在 Telegram

•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆

显示更多
6 784
订阅者
-324 小时
-167 天
-6930 天
帖子存档
Kalau ada pape,boleh tnya,yang saya tak faham,kamu jawabkan💪

Cikgu saya ada kata kalau math,fokus ke bab ~ lokus ~ sudut dan tangen bulatan ~ pelan dan dongakan (kene sgt ii,tu byk markah) ~ kompaun,saham sume masuk yg tu ~garis lurus Tpi sy prefer fokus ke semua bab😔

Senanya ada lg stu,sy x igtt..dia ada tnya psl kangani dengan lgi stu tu

Sj sy byk masuk psl ● rentap ngn dol said ● undang undang kerajaan johor dan terengganu ●maksud persekutuan ●tugas ketua kesukuan sarawak dan nama ●hasil alam ○ciri ciri NNMB KBAT ○ kepentingan menghargai sumbangan pemimpin ○ peranan pemimpin supaya kekayaan dan hasil bumi/alam tak dieksplotasi oleh negara luar ○kriteria pemimpin selain berlaku adil

literally ap yg lwk glk ii + ulang mnda yg sma batak ke hm

bro classmate kak aku pnggil aku dri tingkat brp th td "woi" astu aku pusing la bila tgk atas nmpk dorg astu dorg ckp "we adik rm*** sia" , terus aku jln jla blik astu dorg smbung kecoh sbut mnda yg sma like 😂😂😂

Hi kamu,saya sudah masak dan dimasak sejarah💀

Eh btw kan lupa nk ckp... Korg bkk yt lpstu search "ilmu free by mc+" cari la form bp yg korg nk n subject apa yg korg nk blajar... Min buat mcm tu hr tuu

F3 essay sj klu sama la kn... Tlg la fokus kat bab pendidikan dgn James Brooke n Rentap

Sj f3(essay) mostly masuk apa kt smk korg?

sticker.webp0.25 KB

Yeayy dpt goreng rbt smpai hngus

Assalammualaikum,sy doakan kpd pelajar yg akan jwb exam hrini,semoga saya dan pelajar lain dapat menjawab soalan dengan lancar dan mendapat keputusan yg baik dan membanggakan mak ayah❤️🫶

ha geografi f2 esei masuk apa plk

hai nak tnyaa , exam sejarah f2 bahagian esei korg msuk apaa ?

Semangat exam esokkk💪
Semangat exam esokkk💪

Sllunya peribahasa utk exam f3,the mostly masuk apa je?

Yezza...kita dapat goreng BI sampai hangus 😭 korng dpt goreng subjek apa lak 😍😍

Fav bab math f3,sy paling suka lokus,garis lurus,pelan dan dongakan!! Luv sgtt❤️