fa
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

رفتن به کانال در Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

نمایش بیشتر
640
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-530 روز
آرشیو پست ها
كل شويه أعك حاجه واقول =
كل شويه أعك حاجه واقول =

التفاعل ب ريأكت حلال ع فكره مش حرام 🫵.

التفاعل ب ريأكت حلال ع فكره مش حرام 🫵

‏"تُدركُ أن الأمر.َ انتهى لكنكَ ما زلت تتمسكُ بأملٍ غامض..لفرطِ معزّتهِ في قلبك"

نعم العبد عند ربنا إن من صفاته أنه "أواب" يعني كثير الرجوع لله، عبد بيخطئ لكن بيرجع لله عز وجل كتير .
نعم العبد عند ربنا إن من صفاته أنه "أواب" يعني كثير الرجوع لله، عبد بيخطئ لكن بيرجع لله عز وجل كتير .

خلاص ي حبايبي عرفنا ان كلكوا حياتكوا هتبقي احسن لو جيبتوا البتاع اللي بيطلع بلالين ده، ده يخربيت الكرينج وانا كمان بصراحة عايزة واحد .

أستحملوا بقى ابراهيم فائق يحبايب قلبي.

ايه يجدعان الماتش دا !

لو حد عارف يجماعه يبعتلي🤍.
لو حد عارف يجماعه يبعتلي🤍.

ننزل هنا واللي فيه المقدره ،ابعتي انتي بس وكمان الاثبات.
ننزل هنا واللي فيه المقدره ،ابعتي انتي بس وكمان الاثبات.

لما واحدة اعرفها تقابلني وتوقفني تسلم عليا ومعرفش اقولها ايه:
لما واحدة اعرفها تقابلني وتوقفني تسلم عليا ومعرفش اقولها ايه:

‏واجعل لي فيما أحبَّ نصيب ولا تجعلني أفني عمري في تمنِّي الأشياء التي لن أنالها ياربَّ".

كنت شخص مبحبش أتفهم غلط خالص ولازم أدي مبرر لكل حاجة، دلوقتي أنت صح وأنا فعلاً نموذج سيئ واطفي النور واقفل الباب وراك وسيبوني أنام بالله .

أدعوا لأختها ، لما حد يطلب منك تدعي لحد متوفي ،أتعود تدعيله هو وكل المسلمين الاحياء من والاموات. اللهم اغفر لها و ارحمها برحم
أدعوا لأختها ، لما حد يطلب منك تدعي لحد متوفي ،أتعود تدعيله هو وكل المسلمين الاحياء من والاموات. اللهم اغفر لها و ارحمها برحمتك الواسعه ،واجعل مثواها الجنه يا رب💗. اللهم اغفر لي ولوالدي وللمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات 💗.

الحمدلله كويسه 💗. @dinaasultan اهو مستنياكي🦋.
الحمدلله كويسه 💗. @dinaasultan اهو مستنياكي🦋.

الإنسان عايز يعيط لأنه مبقاش شاطر في فعل الأشياء اللي بيحبها.. ومش قادر يمارس هواياته، ومبقاش فاكراها، ولا عارف يعمل ايه ، وواقع في فراغ سيء جداً محسسه بالفشل التام.

موافقتيش ع العريس ليه يبنتي ؟ =
موافقتيش ع العريس ليه يبنتي ؟ =

"يا ربّ نحنُ قومٌ مساكِّين، وهذه الدُّنيا ثقيلة مُرة، لا قِبل لنا بهَا ولا طاقة. ولا نجاة إلا بكَ، بكَ وحدكَ فتولَّنا.."❤️‍🩹

هُنا إنسان يُقاوم نفسه والدنيا دائمًا؛ ليُصبح النسخة الأفضل مِنه وفخور دائمًا بمحاولاته التي لا يراها أحد غيره.")

شوفت نعم ربنا ورحمته عليك ازاي ؟ ف دايما الاختبار يجي ف الحاجه اللي غاليه عليك ، عشان لما تصبر الاجر يبقى عظيم جداً ، والعوض يبقى مبهر🦋.^