ماذا بعد! 🖤
الذهاب إلى القناة على Telegram
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚♀️💙
إظهار المزيد639
المشتركون
-124 ساعات
-37 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
639
نعم العبد عند ربنا إن من صفاته أنه "أواب"
يعني كثير الرجوع لله،
عبد بيخطئ لكن بيرجع لله عز وجل كتير .
639
خلاص ي حبايبي عرفنا ان كلكوا حياتكوا هتبقي احسن لو جيبتوا البتاع اللي بيطلع بلالين ده، ده يخربيت الكرينج
وانا كمان بصراحة عايزة واحد .
639
واجعل لي فيما أحبَّ نصيب
ولا تجعلني أفني عمري
في تمنِّي الأشياء
التي لن أنالها ياربَّ".
639
كنت شخص مبحبش أتفهم غلط خالص ولازم أدي مبرر لكل حاجة،
دلوقتي أنت صح وأنا فعلاً نموذج سيئ واطفي النور واقفل الباب وراك وسيبوني أنام بالله .
639
أدعوا لأختها ، لما حد يطلب منك تدعي لحد متوفي ،أتعود تدعيله هو وكل المسلمين الاحياء من والاموات.
اللهم اغفر لها و ارحمها برحمتك الواسعه ،واجعل مثواها الجنه يا رب💗.
اللهم اغفر لي ولوالدي وللمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات 💗.
639
الإنسان عايز يعيط لأنه مبقاش شاطر في فعل الأشياء اللي بيحبها..
ومش قادر يمارس هواياته، ومبقاش فاكراها، ولا عارف يعمل ايه ، وواقع في فراغ سيء جداً محسسه بالفشل التام.
639
"يا ربّ
نحنُ قومٌ مساكِّين، وهذه الدُّنيا ثقيلة مُرة،
لا قِبل لنا بهَا ولا طاقة.
ولا نجاة إلا بكَ، بكَ وحدكَ فتولَّنا.."❤️🩹
639
هُنا إنسان يُقاوم نفسه والدنيا دائمًا؛
ليُصبح النسخة الأفضل مِنه
وفخور دائمًا بمحاولاته التي لا يراها أحد غيره.")
639
شوفت نعم ربنا ورحمته عليك ازاي ؟
ف دايما الاختبار يجي ف الحاجه اللي غاليه عليك ، عشان لما تصبر الاجر يبقى عظيم جداً ، والعوض يبقى مبهر🦋.^
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
