fa
Feedback
매실남과 당신은 반드시 승리할것

매실남과 당신은 반드시 승리할것

رفتن به کانال در Telegram

돈벌러왔으면 돈을 벌자 투자자 매실남입니다. * 매실남 채널의 모든 내용은 투자의 선택에서 참고자료 용도로만 사용하시길 바랍니다. * 채널의 어떠한 내용의 글도 매수 및 매도 추천의 글이 아닙니다. #AD = Paid promotion / #KOL = Requested KOL post

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام 매실남과 당신은 반드시 승리할것

کانال 매실남과 당신은 반드시 승리할것 (@waitstudy) در بخش زبانی کره‌ای بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 606 مشترک است و جایگاه 6 048 را در دسته رمزارزها و رتبه 214 را در منطقه كوريا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 606 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 5 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.68% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 9.37% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 289 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 836 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 5 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
돈벌러왔으면 돈을 벌자 투자자 매실남입니다. * 매실남 채널의 모든 내용은 투자의 선택에서 참고자료 용도로만 사용하시길 바랍니다. * 채널의 어떠한 내용의 글도 매수 및 매도 추천의 글이 아닙니다. #AD = Paid promotion / #KOL = Requested KOL post

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

19 606
مشترکین
-624 ساعت
-587 روز
+530 روز
آرشیو پست ها
엣지엑스 코베 ㅅㅅ

앱스트랙트 NFT 할당되던 XP를 전부 회수함. 그래서 폭락함. 😓
+1
앱스트랙트 NFT 할당되던 XP를 전부 회수함. 그래서 폭락함. 😓

중국어 문장 해석해주면: 👉 “북미 시간 기준이라서 아마 곧일 거야 😭” 북미쪽에서 나오는 소식인갑네
중국어 문장 해석해주면: 👉 “북미 시간 기준이라서 아마 곧일 거야 😭” 북미쪽에서 나오는 소식인갑네

빅띵 어디갔노

빅띵을 기다리며 일녀 토론중 https://t.me/edgexkoreachat
빅띵을 기다리며 일녀 토론중 https://t.me/edgexkoreachat

하리 라이터 아스터 전부 다 떡상중
+2
하리 라이터 아스터 전부 다 떡상중

??? : 매집할시간 충분히 드렸죠.

속보라이터1.2불돌파

써클 오늘도 6% 상승중

20토막났네 ㅋㅋ

오늘 대규모 XP(포인트) 삭감이 있더라도 놀라지 마세요. 유저들이 체인 네트워크에 실제로 기여한 가치와 XP가 알맞게 비례하는지 확인하기 위해, 방금 XP 산정에 사용되는 모든 기준을 재점검 했습니다. - cygaar -
오늘 대규모 XP(포인트) 삭감이 있더라도 놀라지 마세요. 유저들이 체인 네트워크에 실제로 기여한 가치와 XP가 알맞게 비례하는지 확인하기 위해, 방금 XP 산정에 사용되는 모든 기준을 재점검 했습니다. - cygaar -

젊을 때는 모든 걸 다 안다고 생각하며, 자신과는 다른 방식으로 투자하는 성공한 투자자를 만나면, “작년에 난 그 사람보다 수익률이 더 높았어. 저 사람도 나처럼 투자해야 해. 구시대적인 사람이야!” 조금 성숙해지면, “나는 저 사람처럼 투자할 수는 없겠지만, 그 사람에게서 무엇을 배울 수 있을까?” @iancassel

엣지 빅띵 기다리려고 했는데 너무 졸리네..

Repost from 조선코인
보유세 3천이면 뭐하노. 작년에만 10-20억 올랐는데 ㅋㅋ 니같음 팔겠노??
보유세 3천이면 뭐하노. 작년에만 10-20억 올랐는데 ㅋㅋ 니같음 팔겠노??

젠지 뭐지

Repost from N/a
집 없는 거지라서 다행이야
집 없는 거지라서 다행이야

로보 이거 왜 이러냐.
로보 이거 왜 이러냐.

NA햄 디엠왔는데 이악물고 안보는중. 저 아저씨 자꾸 디엠보내서 여자 소개해달라고함;

TGE 나온정보 백팩 3/23 베이스드 3/30 엣지 3월31이전 GRVT 6월말 😓

매실남과 당신은 반드시 승리할것 - آمار و تحلیل کانال تلگرام @waitstudy