fa
Feedback
.Home.

.Home.

رفتن به کانال در Telegram

"ریشه های ما به آب، شاخه های ما به آفتاب می رسد، ما دوباره سبز می شویم." 🕯 @Homebodiesbot

نمایش بیشتر
2 560
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-77 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
.Home.
2 559
«چهل روز گذشت و این داغ هنوز تازه‌ست.»

.Home.
2 559
در این گلشن خدایا کی روا بی؟

.Home.
2 559
گلی که خوم بدادم پیچ و تابش به اشک دیدگانم دادم آبش

.Home.
2 559
ویدیو صد بار پلی شده، از صدای زندانی‌ای که با بچهاش خداحافظی میکنه. با صدای بلند اشک می‌ریزم، بند نمیان، خالی شدم، پوچ شدم، سست شدم، حس می کنم نای ادامه دادن ندارم، تصویر صورت‌های قشنگشون جلوی چشممه، صدای خانواده‌های داغ‌دارشون تو گوشمه، هیچ‌وقت فراموش نمیشن، نمیدونم چجوری میشه ادامه داد؟ چجوری میشه سوگ رو پذیرفت؟ چجوری میشه بلند شد و ایستاد؟ چجوری میشه غرق نشد؟ تهی نشد؟ بی‌حس نشد؟ داره میشه چهل روز که این بیرون نیستی، واقعا نمیدونم جز صبر چیکار می‌تونم کنم کاش یه راهی بلد بودم برای کم کردن از رنجت کاش زیر شونه‌هاتو بگیریم بلندت کنیم نگهت داریم پا به پای اشکای تو دووم بیاریم تا ببینیم باز ایستادی موندی و یک روزی باز لبخند میزنی لبخند گذشتن از روز های سختت کاش اون روز برسه

.Home.
2 559
Repost from جان‌پناه
ویدیوهای تجمعات مونیخ رو توی اکسپلور می‌بینم و بغض می‌کنم. اینهمه آدم از کار و زندگی و شغل و درس و همه‌چیزشون زدن، از جیب خرج کردن تا پرچم و هزارتا چیز دیگه بگیرن، خیلیا از جاهای دیگه سفر کردن به مونیخ، تا توی تجمع باشن. چقدر افتخار می‌کنم هم‌وطنتون هستم.

.Home.
2 559
چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد بیداد ظالمان شما نیز بگذرد  در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عوعوی سگان شما نیز بگذرد

.Home.
2 559
photo content

.Home.
2 559
«می‌نویسی که جنگ لهت کرده، که دلت می‌خواهد بمیری. نامه‌ات را می‌خوانم و درکت می‌کنم. ما هرگز پیش از این، چنین یکپارچه به‌دست نابودی سپرده نشده بودیم.»

.Home.
2 559
Repost from Humint.
بعد از وصل شدن اینترنت، دو کانال شکل گرفت: نام‌ها را بخاطر بسپار و نامشان را صدا بزن. امروز کانال اول بیش از هفتاد و پنچ هزار عضو دارد، اما کانال دوم هنوز به چهارده هزار نفر هم نرسیده. این اختلاف، یک واقعیت تلخ و تکان‌دهنده را نشان می‌دهد. جاویدنام‌های ما بی‌نهایت عزیزند، ارزشمندند و یادشان همیشه با ماست. ما داغدارشان هستیم و خشم و اندوهمان از ظلمی که به آن‌ها شد، خاموش نمی‌شود. اما در کنار این سوگ، یک مسئولیت فوری و حیاتی داریم: زندگان. کسانی که ربوده شده‌اند، کسانی که زیر شکنجه‌اند، کسانی که هر لحظه در خطر اعدام‌اند. اگر امروز صدای آن‌ها نباشیم، فردا فقط به جمع جاویدنام‌ها اضافه می‌شوند. در این مقطع، پرداختن مداوم به زنده‌ها اهمیت حیاتی دارد. این‌که هر روز، هر بار، چندبار نامشان تکرار شود، دیده شوند، فراموش نشوند. این تفاوت توجه میان کشته‌شدگان و ربوده‌شدگان واقعاً آزاردهنده است. من هر دو کانال را اینجا به اشتراک گذاشتم، اما نمی‌شود از اهمیت کانال «نامشان را صدا بزن» گذشت. این کانال صدای زنده‌هاست؛ صدای کسانی که هنوز می‌شود نجاتشان داد.

.Home.
2 559
دق که ندانی که چیست گرفتم دق که ندانی تو خانم زیبا حال تمامَم از آن تو بادا گر چه ندارم خانه در این جا خانه در آن جا سَر که ندارم که طشت بیاری که سر دَهَمَت سر با توام ایرانه خانم زیبا با توام ایرانه خانم زیبا شانه کنی یا نکنی آن همه مو را فرق سرت باز منم باز کنی یا نکنی باز کاکل از آن سوی قاره‌ها بپرانی یا نپرانی بی‌تو گدایم بی‌تو گدایم ببین گدای کوچه‌ی دنیا با توام ایرانه خانم زیبا با توام ایرانه خانم زیبا

.Home.
2 559
آن‌چه که بر ما بارید خون بود و حالا ما سوگوارانیم با سینه‌های آکنده از خشم و چشمانی که مرگ بسیاران دید.

.Home.
2 559
مرا مرگ خوش‌تر به نامِ بلند از این زیستن با هراس و گزند _فردوسی

.Home.
2 559
Repost from méli -Bee
‏گیرم که فردا سپیده سر زند و روزگار به کام شود، با غم آنها که برای ما جان داده‌اند چه باید کرد؟

.Home.
2 559
دیگه خاطرم نیست زندگی کجاست.

.Home.
2 559
مراقب خودتون باشید.🫂

.Home.
2 559
کنار ما باش که محزون، به انتظار بهاریم.

.Home.
2 559
Repost from .Home.
می‌پرسی چرا غمگینی؟ من آیینه توأم ای وطن.

.Home.
2 559
بگذر از خلأ تا آغاز شه رقصت مست شو خودت رو از ترس پس بگیر نفس شو دوباره محو رقص شو ببین رقص شو حقت رو خشم کن بگیر دست شو گسست شو کشف کن بمیر

.Home.
2 559
نگران نباش و بگذر از درد که کل زندگی همین مسیر یک طرفه‌ست

.Home.
2 559
از امروز.
+1
از امروز.