بازارآموزان (بورس ایران)
رفتن به کانال در Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
نمایش بیشتر1 011
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-47 روز
+1330 روز
آرشیو پست ها
گروه سیمان رشدای ۷۰۰ ۸۰۰ از سال ۹۹ تا الان داخلشون خیلی عادی شده
رشد عجیب و مداومی داشتن در چهار سال اخیر ورود سیمان به بورس کالا برای این گروه معجزه واقعی بود
#ثفارس
15% دیگه بریزه تازه ارزش بررسی پیدا می کنه.
این سهم ها از بس رفتن بالا رشد امسالشون پیشخور شده و فقط و فقط باید تو قیمت های مناسب خریدشون
#غنوش
تحلیل است.
هدفش سقف کانال هست.
روی مووینگ و بد نیست یه نیم نگاهی بهش داشته باشید.
اگر دارید نگه داری کنید
#زماهان
بعضی تحلیل های قدیمی مون واقعا مو به تن آدم راست می کنه.
به چارت ریپلای شده نگاه کنید کجا سیگنالش کردیم و تا کجا رفت!
دو سال مزخرف بورس این سهم عالی عمل کرد.
الان هم نیاز به یک پولبک 50% داره و اگه تا جایی که علامت زدم بریزه و حدودا 20% اصلاح بده مجددا برای خرید جذاب میشه.
#دسبحان
اگر اومد بالای 700 بخرید به نیت سقف و یه سود تقریبا 99% شیرین بگیرید.
شرکت های دارویی اکثر مجوز افزایش نرخ محصولاتشون رو گرفتن یا دارند می گیرند.
دارو گران می شود و البته سهام شرکت های دارویی هم همین طور!
✅رئیس سازمان بورس:
▪️بازار سرمایه ۴۰۰ میلیارد دلاری مبنای علمی دارد / اگر میخواهیم اقتصاد رشد کند، باید ارزش بازار سرمایه ایران نیز بیش از چهار برابر شود
بانک ملی نامه زده به اتاق بازرگانی ، معادن و کشاورزی و گفته طبق بخشنامه بانک مرکزی به تاریخ ۷/۹/۴۰۳ ابلاغ به بانکها ، خرید ارز از صادرکنندگان کد تعرفه #پتروشیمی و #پالایشگاهی و #فرآورده_های_نفتی با نرخ ۵ درصد بالاتر از نرخ اسکناس مرکز مبادله ارزی و طلای ایران به منظور رفع تعهدات صادرکنندگان تا پایان سال صورت پذیرد،
پ ن ؛ آخرین نرخ در مرکز مبادلات ارزی ۶۷۷٫۶۰۵ ریال
حالا تاثیرش چیه؟ مثبت شدن سهم هایی که تحت تاثیر این بخشنامه قرار می گیرند.
⭕️⭕️ طبق بخشنامه بانک مرکزی و ابلاغ به بانکها نرخ دلار پتروشیمی ها 5 درصد بالاتر از نرخ خرید اسکناس(67150) که حدودا میشه 70500 تومان خریدار دارن .
@Naghash69_Rtb
◀️ غیررسمی
➕ با توجه اخبار درگوشی از سازمان بورس ، به نظر می رسد از هفته آینده دامنه نوسان به حالت سابق باز خواهد گشت و حجم مبنا اصلاح خواهد شد.
تنها روش های قابل قبول خرید طلا در ایران:
1- خرید سکه طلا فیزیکی از طلافروشی یا بانک یا بورس به صورت آبشده و ربع سکه و نیم سکه و شمش و .... ✅
2- خرید صندوق های طلا از طریق بورس مثل عیار و کاریزما و آلتون و... ✅
3- خرید توکن های PAXG و XAUT از طریق بلاکچین ✅
مابقی روش های مثل خرید طلا با ده هزار تومن و اپلیکیشن فلان و بسان از نظر من هیچ اعتباری ندارند و در آینده دردسرساز خواهند شد و یا خالی فروشی می کنند و یا طلای عیار پایین می دهند و داستان دارند.❌
+1
#شرنگی
یکی از عجایب بورس ایران همین سهم هست.
اگر کسی سال 1396 این سهم رو خریده بود و در سال 1400 فروخته بود سود عجیب غریب 42371% ای رو تجربه می کرد!
به عبارتی سرمایه اش 423 برابر می شد.
منتها فعلا ارزش خریدن ندارد و بهتر است صبور باشیم تا به یکی از دو قیمتی که علامت زدیم برسد و اون جا مجدد برسی کنیم.
#وآیند
بانک آینده
یکی از عجایب بورس ایران!
اگر ورشکستش اعلام نکننن و منحل نشه و ..... چه بسا 16 برابر بشه قیمتش!
سیگنال خرید بودن نبودنشم خودتون تشخیص بدین 😄
به خاطر این که از داستان های پشت پرده این سهم خوشم نمیاد خودم ندارمش تحلیل کردم اگر کسی داره بدونه احتمالا چه اتفاقی قراره بیفته
#زمگسا
این قدر سهم فنرش جمع شده که انفجارش دیدنی خواهد بود.
اگر از قدیم این سهم رو دارید به کمتر از 1000% سود قانع نشید و صبوری به خرج بدین.
#بمولد
یک سهم نیروگاهی خوب خواسته بودید معرفی کنیم .
کانال نزولی رو شکسته پولبک هم زده و کلوز کندل نزولی هفتگی رو می خریم به امید این که مجددا بره سقف قیمت رو ببینه و سود خوبی بده.
با مدیریت سرمایه می تونید بخرید
+1
#غمارگ
با دقت میلی متری به پولبک 50% در چارت ماهانه واکنش نشون داده و دیگه این جا آخر خطه برای فروشندگان
با تشکیل ستاپ MTR می توانیم امیدوار باشیم که در صورت رسیدن قیمت به 1120 یک رشد 85% ای رو تجربه کنه.
پ ن: سال 99 یکی از دوستانم خونه اش رو فروخت و روی این سهم گذاشت و بیچاره شد.
بازار مالی همین قدر قشنگ و خطرناکه
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
