ch
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

前往频道在 Telegram

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

显示更多
1 010
订阅者
无数据24 小时
-47
+1330
帖子存档
گروه سیمان رشدای ۷۰۰ ۸۰۰ از سال ۹۹ تا الان داخلشون خیلی عادی شده رشد عجیب و مداومی داشتن در چهار سال اخیر ورود سیمان به بورس
گروه سیمان رشدای ۷۰۰ ۸۰۰ از سال ۹۹ تا الان داخلشون خیلی عادی شده رشد عجیب و مداومی داشتن در چهار سال اخیر ورود سیمان به بورس کالا برای این گروه معجزه واقعی بود

#ثفارس 15% دیگه بریزه تازه ارزش بررسی پیدا می کنه. این سهم ها از بس رفتن بالا رشد امسالشون پیشخور شده و فقط و فقط باید تو قیم
#ثفارس 15% دیگه بریزه تازه ارزش بررسی پیدا می کنه. این سهم ها از بس رفتن بالا رشد امسالشون پیشخور شده و فقط و فقط باید تو قیمت های مناسب خریدشون

#غنوش تحلیل است. هدفش سقف کانال هست. روی مووینگ و بد نیست یه نیم نگاهی بهش داشته باشید. اگر دارید نگه داری کنید
#غنوش تحلیل است. هدفش سقف کانال هست. روی مووینگ و بد نیست یه نیم نگاهی بهش داشته باشید. اگر دارید نگه داری کنید

#زماهان بعضی تحلیل های قدیمی مون واقعا مو به تن آدم راست می کنه. به چارت ریپلای شده نگاه کنید کجا سیگنالش کردیم و تا کجا رفت!
#زماهان بعضی تحلیل های قدیمی مون واقعا مو به تن آدم راست می کنه. به چارت ریپلای شده نگاه کنید کجا سیگنالش کردیم و تا کجا رفت! دو سال مزخرف بورس این سهم عالی عمل کرد. الان هم نیاز به یک پولبک 50% داره و اگه تا جایی که علامت زدم بریزه و حدودا 20% اصلاح بده مجددا برای خرید جذاب میشه.

#دسبحان اگر اومد بالای 700 بخرید به نیت سقف و یه سود تقریبا 99% شیرین بگیرید.
#دسبحان اگر اومد بالای 700 بخرید به نیت سقف و یه سود تقریبا 99% شیرین بگیرید.

شرکت های دارویی اکثر مجوز افزایش نرخ محصولاتشون رو گرفتن یا دارند می گیرند. دارو گران می شود و البته سهام شرکت های دارویی هم همین طور!

✅رئیس سازمان بورس: ▪️بازار سرمایه ۴۰۰ میلیارد دلاری مبنای علمی دارد / اگر می‌خواهیم اقتصاد رشد کند، باید ارزش بازار سرمایه ایران نیز بیش از چهار برابر شود

عرضه اولیه ومپنا

بانک ملی نامه زده به اتاق بازرگانی ، معادن و‌ کشاورزی و گفته  طبق  بخشنامه بانک مرکزی  به تاریخ ۷/۹/۴۰۳  ابلاغ  به بانکها ، خرید ارز از صادرکنندگان کد تعرفه #پتروشیمی و‌ #پالایشگاهی و #فرآورده_های_نفتی با نرخ ۵ درصد بالاتر از نرخ اسکناس مرکز مبادله ارزی و طلای ایران به منظور رفع تعهدات صادرکنندگان تا پایان سال صورت پذیرد،   پ ن ؛ آخرین نرخ در مرکز مبادلات ارزی ۶۷۷٫۶۰۵ ریال حالا تاثیرش چیه؟ مثبت شدن سهم هایی که تحت تاثیر این بخشنامه قرار می گیرند.

⭕️⭕️ طبق بخشنامه بانک مرکزی و ابلاغ به بانکها نرخ دلار پتروشیمی ها 5 درصد بالاتر از نرخ خرید اسکناس(67150) که حدودا میشه 7050
⭕️⭕️ طبق بخشنامه بانک مرکزی و ابلاغ به بانکها نرخ دلار پتروشیمی ها 5 درصد بالاتر از نرخ خرید اسکناس(67150) که حدودا میشه 70500 تومان خریدار دارن . @Naghash69_Rtb

دیجی کالا به زودی در بورس عرضه میشه

◀️ غیررسمی ➕  با توجه اخبار درگوشی از سازمان بورس ، به نظر می رسد از هفته آینده دامنه نوسان به حالت سابق باز خواهد گشت و حجم مبنا اصلاح خواهد شد.

تنها روش های قابل قبول خرید طلا در ایران: 1- خرید سکه طلا فیزیکی از طلافروشی یا بانک یا بورس به صورت آبشده و ربع سکه و نیم سکه و شمش و .... ✅ 2- خرید صندوق های طلا از طریق بورس مثل عیار و کاریزما و آلتون و... ✅ 3- خرید توکن های PAXG و XAUT از طریق بلاکچین ✅ مابقی روش های مثل خرید طلا با ده هزار تومن و اپلیکیشن فلان و بسان از نظر من هیچ اعتباری ندارند و در آینده دردسرساز خواهند شد و یا خالی فروشی می کنند و یا طلای عیار پایین می دهند و داستان دارند.❌

#شرنگی یکی از عجایب بورس ایران همین سهم هست. اگر کسی سال 1396 این سهم رو خریده بود و در سال 1400 فروخته بود سود عجیب غریب 423
+1
#شرنگی یکی از عجایب بورس ایران همین سهم هست. اگر کسی سال 1396 این سهم رو خریده بود و در سال 1400 فروخته بود سود عجیب غریب 42371% ای رو تجربه می کرد! به عبارتی سرمایه اش 423 برابر می شد. منتها فعلا ارزش خریدن ندارد و بهتر است صبور باشیم تا به یکی از دو قیمتی که علامت زدیم برسد و اون جا مجدد برسی کنیم.

#وآیند بانک آینده یکی از عجایب بورس ایران! اگر ورشکستش اعلام نکننن و منحل نشه و ..... چه بسا 16 برابر بشه قیمتش! سیگنال خرید
#وآیند بانک آینده یکی از عجایب بورس ایران! اگر ورشکستش اعلام نکننن و منحل نشه و ..... چه بسا 16 برابر بشه قیمتش! سیگنال خرید بودن نبودنشم خودتون تشخیص بدین 😄 به خاطر این که از داستان های پشت پرده این سهم خوشم نمیاد خودم ندارمش تحلیل کردم اگر کسی داره بدونه احتمالا چه اتفاقی قراره بیفته

#زمگسا این قدر سهم فنرش جمع شده که انفجارش دیدنی خواهد بود. اگر از قدیم این سهم رو دارید به کمتر از 1000% سود قانع نشید و صبو
#زمگسا این قدر سهم فنرش جمع شده که انفجارش دیدنی خواهد بود. اگر از قدیم این سهم رو دارید به کمتر از 1000% سود قانع نشید و صبوری به خرج بدین.

#بمولد یک سهم نیروگاهی خوب خواسته بودید معرفی کنیم . کانال نزولی رو شکسته پولبک هم زده و کلوز کندل نزولی هفتگی رو می خریم به
#بمولد یک سهم نیروگاهی خوب خواسته بودید معرفی کنیم . کانال نزولی رو شکسته پولبک هم زده و کلوز کندل نزولی هفتگی رو می خریم به امید این که مجددا بره سقف قیمت رو ببینه و سود خوبی بده. با مدیریت سرمایه می تونید بخرید

#غمارگ با دقت میلی متری به پولبک 50% در چارت ماهانه واکنش نشون داده و دیگه این جا آخر خطه برای فروشندگان با تشکیل ستاپ MTR می
+1
#غمارگ با دقت میلی متری به پولبک 50% در چارت ماهانه واکنش نشون داده و دیگه این جا آخر خطه برای فروشندگان با تشکیل ستاپ MTR می توانیم امیدوار باشیم که در صورت رسیدن قیمت به 1120 یک رشد 85% ای رو تجربه کنه. پ ن: سال 99 یکی از دوستانم خونه اش رو فروخت و روی این سهم گذاشت و بیچاره شد. بازار مالی همین قدر قشنگ و خطرناکه