fa
Feedback
AddMath Spmnetic!™⚡️

AddMath Spmnetic!™⚡️

رفتن به کانال در Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام AddMath Spmnetic!™⚡️

کانال AddMath Spmnetic!™⚡️ (@addmathspmnotes) در بخش زبانی انگلیسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 33 847 مشترک است و جایگاه 5 620 را در دسته آموزش و رتبه 12 119 را در منطقه الهند دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 33 847 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 514 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 29 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 15.05% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 6.29% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 093 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 130 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 6 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند addmath, untuk, 629/4, math, eqn تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

33 847
مشترکین
+2924 ساعت
+1057 روز
+51430 روز
آرشیو پست ها
Kenapa soalan dia je dah full satu muka surat :)

Repost from ham.
Dengar cite gelabah pasal ni?
Dengar cite gelabah pasal ni?

begitulah lembaga peperiksaan, kalau senang, senang sangat. kalau susah, susah sangat.

cakp x nk percaya 🥺

ambek hang formula kosinuns

Your addmath teacher will always be proud of your effort

No matter what your result is

you did well

Ingat 3 ROUNDS kita

JANGAN TINGGAL KOSONG EHHH KERTAS TU

Walaupun dh lama tak sentuh edmek, tapi alhamdulillah masih ingat😶

Soalan ni femes dlm k2

🗣️:Manyak kali dh ni min wish

Byeeee, good luck ✨

Boleh la tgk ii yg min share tu...mana tahu an

Perlu atau tak modified rumus tu

Tapi situasi gambar rajah memainkan peranan tu

REMINDEERR; Rumus yg korg guna ataupun rumus asalnya adalah untuk 360°🫡

Dah faham beza 180° dgn 360°?

3/4 pi pun boleh lah, tapi kamir ni kena main imaginasi, bayangkan hasil tu...lukis ii sikit