fa
Feedback
Essay Guiding Spmnetic!™ 📚

Essay Guiding Spmnetic!™ 📚

رفتن به کانال در Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercise 🤘🏻

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Essay Guiding Spmnetic!™ 📚

کانال Essay Guiding Spmnetic!™ 📚 (@essayguidingnotes) در بخش زبانی انگلیسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 254 مشترک است و جایگاه 18 980 را در دسته آموزش و رتبه 9 645 را در منطقه اندونيسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 254 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 04 دسامبر, 2024، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercise 🤘🏻

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 05 دسامبر, 2024)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

10 254
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
photo content
+8

TAWARAN TERHAD Program Tuisyen dengan Cikgu Ezar Subjek terpilih sahaja! 1. Bahasa Melayu SPM 2. Bahasa Melayu PT3 3. English SPM 4. Matematik Tingkatan 3 Yuran kelas = RM 30 sebulan PENDAFTARAN PERCUMA. BAYAR YURAN KELAS JE. jika berminat, hubungi: http://www.wasap.my/60175811005

Assalamualaikum and hello everyone! If you're looking for an online tutor, for English subject, do consider this! If you do h
+1
Assalamualaikum and hello everyone! If you're looking for an online tutor, for English subject, do consider this! If you do have any questions, you can directly ask the tutor through Whatsapp or Telegram

Boy eat bird, bird die😔✨
Boy eat bird, bird die😔✨

Risau anak ketinggalan pembelajaran dalam Bahasa Inggeris semasa di universiti nanti? 📌 www.wasap.my/60172795696/Register "Tidak fasih berbahasa Inggeris antara punca gagal mendapat pekerjaan", (Berita Harian, 2018). Sangat merisaukan! Kemahiran berbahasa Inggeris ni bukan je penting untuk dapat kerja, malah untuk buat assignment dan presentation semasa di universiti nanti. Macam mana nak pandai cakap dan tulis dalam bahasa Inggeris? Jangan risau, kami di Englishpedia Malaysia akan mengadakan satu Program kepada pelajar lepasan SPM secara bersemuka di SHAH ALAM🤩🤩🤩 . 𝗞𝗲𝗻𝗮𝗽𝗮 𝗠𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗝𝗼𝗶𝗻 𝗣𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺 𝗶𝗻𝗶: ✅ Belajar grammar dengan mudah difahami dan seronok ✅ Pelbagai aktiviti menarik melibatkan kumpulan dan penggunaan aplikasi Tiktok ✅ Guru Bahasa Inggeris yang berpengalaman dan terlatih . 𝗠𝗮𝗸𝗹𝘂𝗺𝗮𝘁 𝗣𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺: The House Of Grammer Horrors (Grammar Nerds Will Loose Their Minds!) Intensive Grammar Program For Young Adults Days : Sunday Date : 3 July 2022 Time : 10:00 am - 12:00 pm Fee : RM190 Location : Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor (PPAS) . Bagi yang berminat, hubungi kami untuk dapatkan info lanjut. Boleh PM atau klik je link di bawah 👇🏻 📌 www.wasap.my/60172795696/Register 📌 www.wasap.my/60172795696/Register

photo content

Sample answer✨
Sample answer✨

So dlm soalan mungkin kita blh jumpa 4 focus tp senanya 3 focus je😆 suggestion tu lah topic yg kita huraian Ngan 3 focus iai
So dlm soalan mungkin kita blh jumpa 4 focus tp senanya 3 focus je😆 suggestion tu lah topic yg kita huraian Ngan 3 focus iaitu; -hotel to recommend -activities can be done -things that need to take along

Jom tengok soalan ini😏✨ Part 1- short communicative message
Jom tengok soalan ini😏✨ Part 1- short communicative message

Hai korang🥺✨ Sorry I was kinda busy with my studies so I couldn't post any content 🥺🥺🥺🥺

🌸How to score Guided Writing?🌸 ✓ Baca n pahamkan stimulus soalan. Ambil perhatian apa yg awak kena ada dlm jawapan ✓ Jawabkan tiga task yg awak kena jawab(conteng je dekat tempat kosong) ✓ Mulakan essay ngan introduction yg bagus ✓ Tulis jawapan untuk 3 task yg kena jawab kemas ngn teratur ✓ Gunakan cohesive devices ✓ Habiskan essay ngn conclusion yg kecik ✓ Ambil perhatian ngn word count ✓ Habis jwb semua part, baca sekali lagi jawapan kamu n semak

The answer is Surau in English is Surau This is because Surau is something we only can find in southeast asian regions just like Gotong-royong✨

How do you say Surau in English?😏✨

EID VOCABULARIES✨😏 By Harry Comey 1. Fast (Puasa) 2. Break a fast (Berbuka puasa) 3. Congregation (Jemaah) 4. Festivity (Perayaan) 5. Mosque (Masjid) 6. Token of thankfulness (Tanda kesyukuran) 7. Greet (Salam) 8. Celebrate (Meraikan) 9. Self control (Pengendalian diri) 10. Pilgrimage (Haji) 11. Worship (Ibadah)

Selamat hari raya semua

Have problems on writing essays?😔 Want to improve your writing skills?😣 Want to tackle your crush through writing iconic essays?😆 Subscribe to our SPMNETIC'S ESSAY GUIDING channel to assist you with notes and writing hacks🙈✨ https://t.me/essayguidingnotes Pls share and support us😝💓 RAWRRR😼

✨Cara tackle crush✨ ✨Belajar teknik tulis essay part 1, part 2 ngan part 3 ✨Belajar menggunakan lebih bnyk vocabularies ngan idioms ✨ Practise tulis bnyk essay, minta tolong cikgu tuk semak ✨Dapat markah lebih tinggi dr crush ✨Tolong crush ajar cara ngan teknik tulis essay ✨Tulis informal letter tuk crush masa SPM dah habis

💞Commonly used phrasal verbs💞

photo content
+1