fa
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

رفتن به کانال در Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

نمایش بیشتر
192
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
‏دوست معمولی بودن با آدمی که قبلاً عاشقش بودی، تا جایی قابلِ قبوله که هیچ آدمِ جدیدی واردِ زندگیت نشده باشه؛ اگر الان کسی تو زندگیته و با آدمِ قبلی در ارتباطی، تو روشن‌فکر نیستی؛ گاوی😅

‏دوست معمولی بودن با آدمی که قبلاً عاشقش بودی، تا جایی قابلِ قبوله که هیچ آدمِ جدیدی واردِ زندگیت نشده باشه؛ اگر الان کسی تو زندگیته و با آدمِ قبلی در ارتباطی، تو روشن‌فکر نیستی؛ گاوی😅

‏یه وقتایی یه غم انقدر طولانی میشه دیگه روت نمیشه به کسی بگی هنوز بابتِ اون غمگینی...🙂💔

ترکیب ترکی و رپ✌🏻🔥❤️ @missinghalff

به و به و به 😁🥰 @missinghalff

می‌گفت: در فروپاشی هايم، اشكى نريختم و حالا براى گير كردن لباسم به دستگیره ی در زار مى‌زنم، طورى كه انگار هيچ راهى براى بيرون آمدن نيست؛ اين حاصل ناديده گرفتن رنجى است كه بايد در آغوش می‌گرفتمش...💔

🆕🔥 @missinghalff

💙

🆕🔥 @missinghalff

اگه کسی سعی می‌کنه از دستت بده؛ کمکش کن...😉

🆕🔥

ریمیکس نوستالژی خفننن @missinghalff

من هیچوقت سر ارزشم با کسی بحثی ندارم، اگه فکر می‌کنید آدمای بهتری اون بیرون هستن و بیشتر بهتون خوش میگذره و اونجا خوشحال‌ترین... در بازه 👋😅

Moooooo💔oooooood

مرگ واقعا ترسناکه کسی که میمیره نمیره که بعد از چند وقت بیاد ، نیست، دیگه کلا نیست ، لباسش هست ، عطرش هست ، خاطرات هست ولی هیچوقت هیچ جا قرار نیست دیگه اثری ازش باقی بمونه...💔

"مکالمه‌ی هرشبم جلو آیینه💔"

🖤

🥀🖤

💔🖤
💔🖤

همه آدماي زندگیتون قابل جایگزین نیستن حواستون باشه کیو میرنجونین...🤌