| نیمه گمشده |
رفتن به کانال در Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
نمایش بیشتر192
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
دوست معمولی بودن با آدمی که قبلاً عاشقش بودی،
تا جایی قابلِ قبوله که هیچ آدمِ جدیدی واردِ زندگیت نشده باشه؛
اگر الان کسی تو زندگیته و با آدمِ قبلی در ارتباطی،
تو روشنفکر نیستی؛ گاوی😅
دوست معمولی بودن با آدمی که قبلاً عاشقش بودی،
تا جایی قابلِ قبوله که هیچ آدمِ جدیدی واردِ زندگیت نشده باشه؛
اگر الان کسی تو زندگیته و با آدمِ قبلی در ارتباطی،
تو روشنفکر نیستی؛ گاوی😅
یه وقتایی یه غم انقدر طولانی میشه
دیگه روت نمیشه به کسی بگی
هنوز بابتِ اون غمگینی...🙂💔
میگفت:
در فروپاشی هايم، اشكى نريختم و
حالا براى گير كردن لباسم به دستگیره ی در زار مىزنم، طورى كه انگار هيچ راهى براى بيرون آمدن نيست؛
اين حاصل ناديده گرفتن رنجى است كه بايد در آغوش میگرفتمش...💔
من هیچوقت سر ارزشم با کسی بحثی ندارم،
اگه فکر میکنید آدمای بهتری اون بیرون هستن و بیشتر بهتون خوش میگذره و اونجا خوشحالترین...
در بازه 👋😅
مرگ واقعا ترسناکه
کسی که میمیره نمیره که بعد از چند وقت بیاد ، نیست، دیگه کلا نیست ، لباسش هست ، عطرش هست ، خاطرات هست ولی هیچوقت هیچ جا قرار نیست
دیگه اثری ازش باقی بمونه...💔
Repost from | نیمه گمشده |
همه آدماي زندگیتون قابل جایگزین نیستن
حواستون باشه کیو میرنجونین...🤌
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
