| نیمه گمشده |
الذهاب إلى القناة على Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
إظهار المزيد192
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
دوست معمولی بودن با آدمی که قبلاً عاشقش بودی،
تا جایی قابلِ قبوله که هیچ آدمِ جدیدی واردِ زندگیت نشده باشه؛
اگر الان کسی تو زندگیته و با آدمِ قبلی در ارتباطی،
تو روشنفکر نیستی؛ گاوی😅
دوست معمولی بودن با آدمی که قبلاً عاشقش بودی،
تا جایی قابلِ قبوله که هیچ آدمِ جدیدی واردِ زندگیت نشده باشه؛
اگر الان کسی تو زندگیته و با آدمِ قبلی در ارتباطی،
تو روشنفکر نیستی؛ گاوی😅
یه وقتایی یه غم انقدر طولانی میشه
دیگه روت نمیشه به کسی بگی
هنوز بابتِ اون غمگینی...🙂💔
میگفت:
در فروپاشی هايم، اشكى نريختم و
حالا براى گير كردن لباسم به دستگیره ی در زار مىزنم، طورى كه انگار هيچ راهى براى بيرون آمدن نيست؛
اين حاصل ناديده گرفتن رنجى است كه بايد در آغوش میگرفتمش...💔
من هیچوقت سر ارزشم با کسی بحثی ندارم،
اگه فکر میکنید آدمای بهتری اون بیرون هستن و بیشتر بهتون خوش میگذره و اونجا خوشحالترین...
در بازه 👋😅
مرگ واقعا ترسناکه
کسی که میمیره نمیره که بعد از چند وقت بیاد ، نیست، دیگه کلا نیست ، لباسش هست ، عطرش هست ، خاطرات هست ولی هیچوقت هیچ جا قرار نیست
دیگه اثری ازش باقی بمونه...💔
Repost from | نیمه گمشده |
همه آدماي زندگیتون قابل جایگزین نیستن
حواستون باشه کیو میرنجونین...🤌
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
