fa
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

رفتن به کانال در Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Caption | کپشن

کانال Caption | کپشن (@caption) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 239 931 مشترک است و جایگاه 63 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 901 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 239 931 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -3 300 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -80 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 13.92% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.59% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 33 418 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 11 013 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 395 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, بلیط, چیز, آدما, سر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

239 931
مشترکین
-8024 ساعت
-7067 روز
-3 30030 روز
آرشیو پست ها
یه بیکلام تماماً پاییزی مخصوص هوای ابری :) @Caption

پیام صوتی00:29

ازت نمی‌خوام که خوشحال باشی، ولی حداقل با غم و غصه خودتو داغون نکن 🤍 @Caption
ازت نمی‌خوام که خوشحال باشی، ولی حداقل با غم و غصه خودتو داغون نکن 🤍 @Caption

‏ممکنه باورتون نشه اما هیچ‌کس درگیر زندگی شما نیست و به شما فک نمیکنه. کار خودتونو بکنید. هر کار دوس دارید بکنید. @Caption یاسی

‏کافکا تو «محاکمه» ماهیت انتظار رو با یه جمله به بهترین شکل بیان می‌کنه: «انسان جلوی در می‌ایستد، منتظر است که او را به داخل فرا بخوانند، اما آن در اصلاً برای باز شدن ساخته نشده است.» انتظار در اکثر اوقات به معنی صبر نیست، بلکه یعنی معلق کردن زندگی، تصمیم نگرفتن، دست به عمل نزدن و با گفتنِ «هنوز وقتش نرسیده» مسئولیت‌ها رو به تعویق انداختن. ذهن در حال انتظار، امید می‌سازه و با این‌کار واقعیت رو به تعویق می‌ندازه. برای همینه که انتظار، اغلب اوقات فضیلت نیست، بلکه «چهره‌ای پذیرفتنی‌تر از اضطراب» است. iamravani @Caption

کی ز سرم برون شود یک نفس آرزوی تو؟ calledmesunn @Caption
کی ز سرم برون شود یک نفس آرزوی تو؟ calledmesunn @Caption

‏زندگی می‌گذرد و به مرور نسیم‌ ملایمی از نخواستن بر وجودت می‌نشیند و حتی آنچه را که بیشتر از همه می‌خواهی، دیگر نمی‌خواهی و این نخواستن به عادتی مداوم در قلبت تبدیل می‌شود. Colonel @Caption

‏جایی در رمان آبلوموف شخصیت اصلی داستان خطاب به معشوقش میگه: «الگا! تو اولین و آخرین زن جهانی.» و به نظرم این زیباترین ابراز عشقیه که تا حالا شنیدم. Hamidreza @Caption

چون سوسک بود و کسی دوستش نداشت تنهایی رفت رستوران آقای خرچنگ، میز و صندلیشم برده بود که اونجا مثل بقیه بشینه غذا بخوره. ولی یهو در باز میشه و این بچه پرت میشه اونور. @Caption عائشة

فرقی نمیکنه تورنتو زندگی می‌کنی یا تهران اگه دنبال یک جای امن، حرفه‌ای و الهام‌بخش برای رشد فردی، آرامش ذهن، خودشناسی و یادگی
فرقی نمیکنه تورنتو زندگی می‌کنی یا تهران اگه دنبال یک جای امن،      حرفه‌ای و الهام‌بخش برای رشد فردی،                     آرامش ذهن،                             خودشناسی                                     و یادگیری عمیق هستی… اینجا دقیقاً برای تو ساخته شده...🌱🍁 #آکادمی_آگاهی 🇨🇦فرهیختگان ایرانی تورنتو🇨🇦 👇👇👇 @AlternityAcademy

متناسب با این هوا :)) @Caption

‏این گفت‌وگوهای خیالی با آدم‌هایی که اذیتم کردن داره اذیتم می‌کنه. @Caption

Behind every strong person, there is story that gave them no choice. پشت هر آدم قوی‌ای یه داستانی هست که بهشون هیچ حق انتخابی نداده! @Caption

profile 🌙⭐️ @Caption
+2
profile 🌙⭐️ @Caption

Meysam Mazroei - Chera.mp38.00 MB

‏فدای سرت خیلی عبارت زیبا و گرمیه و انگار با بیانش داری به فرد اطمینان خاطر میدی که تو مهمتر از یه اشتباه هستی. @Caption ناطور دشت

تراپیستم میگه هروقت چیزی بیش از حد غیرعادی ناراحتت میکنه توش عمیق شو ببین چه خاطره ای رو توت زنده میکنه.از وقتی اینکارو میکنم میبینم اکثر چیزایی که الان دارم بخاطرشون اذیت میشم و غصه میخورم همش برمیگرده به خاطرات بد دوران کودکی و نوجوانیم.انگار میترسم دوباره اون بچه تنهای بی‌دفاع بشم که تو هفت آسمون یه ستاره هم نداشت. golden cupido @Caption

بعضی وقت‌ها آدم خودش قاتل لذت خودش میشه من انتظارم از این کتاب بیشتر بود و همین باعث شد خیلی راضی نباشم؛ کتاب دوست‌داشتنی بود
+1
بعضی وقت‌ها آدم خودش قاتل لذت خودش میشه من انتظارم از این کتاب بیشتر بود و همین باعث شد خیلی راضی نباشم؛ کتاب دوست‌داشتنی بود اما زمان مناسب نبود، خیلی دیر خوندم، بدون شک اگه نوجوان بودم و این جزو اولین کتاب‌هام بود، هم بیشتر لذت می‌بردم و هم به همه معرفی‌ می‌کردم. امتیاز من۴/۱۰ limo @Caption

تابه‌حال درباره‌ی تئوری آفتابگردان شنیدی؟ می‌گن وقتی می‌خوای به کسی گل آفتابگردان هدیه بدی باید دوتا بدی..‌. چون در روشنایی روز آفتابگردان‌ها به سمت خورشید می‌چرخند، اما وقتی شب می‌شه به سمت هم‌دیگر می‌چرخند تا روشنایی‌شون رو درکنار هم پیدا کنن. پس وقتی به کسی گل آفتابگردان هدیه بدی درواقع می‌گی که حتی در تاریکی هم تو نور من خواهی بود... زیبا نیست؟ :) sepidflowerr @Caption