ch
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

前往频道在 Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

显示更多

📈 Telegram 频道 Caption | کپشن 的分析概览

频道 Caption | کپشن (@caption) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 239 931 名订阅者,在 动机与名言 类别中位列第 63,并在 伊朗 地区排名第 901

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 239 931 名订阅者。

根据 22 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -3 300,过去 24 小时变化为 -80,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 13.92%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.59% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 33 418 次浏览,首日通常累积 11 013 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 395
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, بلیط, چیز, آدما, سر 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

凭借高频更新(最新数据采集于 23 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 动机与名言 类别中的关键影响点。

239 931
订阅者
-8024 小时
-7067
-3 30030
帖子存档
یه بیکلام تماماً پاییزی مخصوص هوای ابری :) @Caption

语音消息00:29

ازت نمی‌خوام که خوشحال باشی، ولی حداقل با غم و غصه خودتو داغون نکن 🤍 @Caption
ازت نمی‌خوام که خوشحال باشی، ولی حداقل با غم و غصه خودتو داغون نکن 🤍 @Caption

‏ممکنه باورتون نشه اما هیچ‌کس درگیر زندگی شما نیست و به شما فک نمیکنه. کار خودتونو بکنید. هر کار دوس دارید بکنید. @Caption یاسی

‏کافکا تو «محاکمه» ماهیت انتظار رو با یه جمله به بهترین شکل بیان می‌کنه: «انسان جلوی در می‌ایستد، منتظر است که او را به داخل فرا بخوانند، اما آن در اصلاً برای باز شدن ساخته نشده است.» انتظار در اکثر اوقات به معنی صبر نیست، بلکه یعنی معلق کردن زندگی، تصمیم نگرفتن، دست به عمل نزدن و با گفتنِ «هنوز وقتش نرسیده» مسئولیت‌ها رو به تعویق انداختن. ذهن در حال انتظار، امید می‌سازه و با این‌کار واقعیت رو به تعویق می‌ندازه. برای همینه که انتظار، اغلب اوقات فضیلت نیست، بلکه «چهره‌ای پذیرفتنی‌تر از اضطراب» است. iamravani @Caption

کی ز سرم برون شود یک نفس آرزوی تو؟ calledmesunn @Caption
کی ز سرم برون شود یک نفس آرزوی تو؟ calledmesunn @Caption

‏زندگی می‌گذرد و به مرور نسیم‌ ملایمی از نخواستن بر وجودت می‌نشیند و حتی آنچه را که بیشتر از همه می‌خواهی، دیگر نمی‌خواهی و این نخواستن به عادتی مداوم در قلبت تبدیل می‌شود. Colonel @Caption

‏جایی در رمان آبلوموف شخصیت اصلی داستان خطاب به معشوقش میگه: «الگا! تو اولین و آخرین زن جهانی.» و به نظرم این زیباترین ابراز عشقیه که تا حالا شنیدم. Hamidreza @Caption

چون سوسک بود و کسی دوستش نداشت تنهایی رفت رستوران آقای خرچنگ، میز و صندلیشم برده بود که اونجا مثل بقیه بشینه غذا بخوره. ولی یهو در باز میشه و این بچه پرت میشه اونور. @Caption عائشة

فرقی نمیکنه تورنتو زندگی می‌کنی یا تهران اگه دنبال یک جای امن، حرفه‌ای و الهام‌بخش برای رشد فردی، آرامش ذهن، خودشناسی و یادگی
فرقی نمیکنه تورنتو زندگی می‌کنی یا تهران اگه دنبال یک جای امن،      حرفه‌ای و الهام‌بخش برای رشد فردی،                     آرامش ذهن،                             خودشناسی                                     و یادگیری عمیق هستی… اینجا دقیقاً برای تو ساخته شده...🌱🍁 #آکادمی_آگاهی 🇨🇦فرهیختگان ایرانی تورنتو🇨🇦 👇👇👇 @AlternityAcademy

متناسب با این هوا :)) @Caption

‏این گفت‌وگوهای خیالی با آدم‌هایی که اذیتم کردن داره اذیتم می‌کنه. @Caption

Behind every strong person, there is story that gave them no choice. پشت هر آدم قوی‌ای یه داستانی هست که بهشون هیچ حق انتخابی نداده! @Caption

profile 🌙⭐️ @Caption
+2
profile 🌙⭐️ @Caption

Meysam Mazroei - Chera.mp38.00 MB

‏فدای سرت خیلی عبارت زیبا و گرمیه و انگار با بیانش داری به فرد اطمینان خاطر میدی که تو مهمتر از یه اشتباه هستی. @Caption ناطور دشت

تراپیستم میگه هروقت چیزی بیش از حد غیرعادی ناراحتت میکنه توش عمیق شو ببین چه خاطره ای رو توت زنده میکنه.از وقتی اینکارو میکنم میبینم اکثر چیزایی که الان دارم بخاطرشون اذیت میشم و غصه میخورم همش برمیگرده به خاطرات بد دوران کودکی و نوجوانیم.انگار میترسم دوباره اون بچه تنهای بی‌دفاع بشم که تو هفت آسمون یه ستاره هم نداشت. golden cupido @Caption

بعضی وقت‌ها آدم خودش قاتل لذت خودش میشه من انتظارم از این کتاب بیشتر بود و همین باعث شد خیلی راضی نباشم؛ کتاب دوست‌داشتنی بود
+1
بعضی وقت‌ها آدم خودش قاتل لذت خودش میشه من انتظارم از این کتاب بیشتر بود و همین باعث شد خیلی راضی نباشم؛ کتاب دوست‌داشتنی بود اما زمان مناسب نبود، خیلی دیر خوندم، بدون شک اگه نوجوان بودم و این جزو اولین کتاب‌هام بود، هم بیشتر لذت می‌بردم و هم به همه معرفی‌ می‌کردم. امتیاز من۴/۱۰ limo @Caption

تابه‌حال درباره‌ی تئوری آفتابگردان شنیدی؟ می‌گن وقتی می‌خوای به کسی گل آفتابگردان هدیه بدی باید دوتا بدی..‌. چون در روشنایی روز آفتابگردان‌ها به سمت خورشید می‌چرخند، اما وقتی شب می‌شه به سمت هم‌دیگر می‌چرخند تا روشنایی‌شون رو درکنار هم پیدا کنن. پس وقتی به کسی گل آفتابگردان هدیه بدی درواقع می‌گی که حتی در تاریکی هم تو نور من خواهی بود... زیبا نیست؟ :) sepidflowerr @Caption