fa
Feedback
کافه‌ای با پلی‌لیستِ شجریان!

کافه‌ای با پلی‌لیستِ شجریان!

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام کافه‌ای با پلی‌لیستِ شجریان!

کانال کافه‌ای با پلی‌لیستِ شجریان! (@abcdefouck) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 16 567 مشترک است و جایگاه 4 410 را در دسته موسیقی و رتبه 19 854 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 16 567 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 146 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 35 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 27.86% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 12.80% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 4 615 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 121 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مگه, 2026, knows, بغض, حال تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
همان شرقیِ غمگین! ‌ برای صحبت: https://telegram.me/BChatsBot?start=sc-QIArB9sUFe

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته موسیقی تبدیل کرده‌اند.

16 567
مشترکین
+3524 ساعت
+597 روز
+14630 روز
آرشیو پست ها
بلد نیستم کمک بخوام، غیب می‌شم حالم که بهتر شد برمی‌گردم.

Ghorbati - AiVA.mp310.18 MB

پاشو بیا میخوام ازت عکس بگیرم.🥹💘💌

Repost from سایه
یک فکرِ رندوم به ذهنم رسید :) من اگه قرار بود از یک چنل نویس کتاب امانت بگیرم از شهرزاد می‌گرفتم (کتاب‌هاش به شدت جذابن و همونایی هستن که خودم ندارم ولی دوست دارم بخونم) اگه قرار بود یه چنل نویس ازم عکس بگیره اون ماریان بود و اگه قرار بود با یک چنل نویس یک روز کامل رو بگذرونم آریانا رو انتخاب می‌کردم (من و آریانا انقدری شلوغ هستیم که هنوز وقت نکردیم درست حسابی وقت بگذرونیم)

InShot_20230805_222651789-mc.mp32.84 MB

-و تو دیر کرده ای گل ها مثل پرندگانِ به دام افتاده در کف من می لرزند.

گل انار..mp33.35 MB

-🌞ای دادِ بی‌داد چشماشو.

Repost from N/a
و‌ زن نوشت: یک‌روز به عقب نگاه می‌کنیم و با خودمان می‌گوییم، خوب شد تسلیم نشدیم.
و‌ زن نوشت: یک‌روز به عقب نگاه می‌کنیم و با خودمان می‌گوییم، خوب شد تسلیم نشدیم.

نمی‌دانم چه رازی خفته در چشمان زیبایت که عاقل سمت چشمت می‌رود، دیوانه می‌آید.

-شانه‌ات را دیر آوردی سرم را باد بُرد.

تو را با غیر می‌بینم صدایم در نمی‌آید دلم می‌سوزد و کاری ز دستم بر نمی‌آید شبان آهسته می‌گریم که شاید کم شود دردم تحمل می‌کنم اما شب غم سر نمی‌آید.

او نگفت "دوستت دارم" اما نامه اش را این گونه تمام کرد؛ بال تو را می‌بوسم پرنده‌ی قلبم . - فرانتس کافکا"

4_5933671939909359751.mp38.31 MB