ar
Feedback
کافه‌ای با پلی‌لیستِ شجریان!

کافه‌ای با پلی‌لیستِ شجریان!

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام کافه‌ای با پلی‌لیستِ شجریان!

تُعد قناة کافه‌ای با پلی‌لیستِ شجریان! (@abcdefouck) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 16 567 مشتركاً، محتلاً المرتبة 4 410 في فئة الموسيقى والمرتبة 19 854 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 16 567 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 146، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 35، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 27.86‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 12.80‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 4 615 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 121 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مگه, 2026, knows, بغض, حال.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
همان شرقیِ غمگین! ‌ برای صحبت: https://telegram.me/BChatsBot?start=sc-QIArB9sUFe

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الموسيقى.

16 567
المشتركون
+3524 ساعات
+597 أيام
+14630 أيام
أرشيف المشاركات
بلد نیستم کمک بخوام، غیب می‌شم حالم که بهتر شد برمی‌گردم.

Ghorbati - AiVA.mp310.18 MB

پاشو بیا میخوام ازت عکس بگیرم.🥹💘💌

Repost from سایه
یک فکرِ رندوم به ذهنم رسید :) من اگه قرار بود از یک چنل نویس کتاب امانت بگیرم از شهرزاد می‌گرفتم (کتاب‌هاش به شدت جذابن و همونایی هستن که خودم ندارم ولی دوست دارم بخونم) اگه قرار بود یه چنل نویس ازم عکس بگیره اون ماریان بود و اگه قرار بود با یک چنل نویس یک روز کامل رو بگذرونم آریانا رو انتخاب می‌کردم (من و آریانا انقدری شلوغ هستیم که هنوز وقت نکردیم درست حسابی وقت بگذرونیم)

⊹‏ 𓆝
⊹‏ 𓆝

InShot_20230805_222651789-mc.mp32.84 MB

-و تو دیر کرده ای گل ها مثل پرندگانِ به دام افتاده در کف من می لرزند.

گل انار..mp33.35 MB

-🌞ای دادِ بی‌داد چشماشو.

Repost from N/a
و‌ زن نوشت: یک‌روز به عقب نگاه می‌کنیم و با خودمان می‌گوییم، خوب شد تسلیم نشدیم.
و‌ زن نوشت: یک‌روز به عقب نگاه می‌کنیم و با خودمان می‌گوییم، خوب شد تسلیم نشدیم.

نمی‌دانم چه رازی خفته در چشمان زیبایت که عاقل سمت چشمت می‌رود، دیوانه می‌آید.

-شانه‌ات را دیر آوردی سرم را باد بُرد.

تو را با غیر می‌بینم صدایم در نمی‌آید دلم می‌سوزد و کاری ز دستم بر نمی‌آید شبان آهسته می‌گریم که شاید کم شود دردم تحمل می‌کنم اما شب غم سر نمی‌آید.

او نگفت "دوستت دارم" اما نامه اش را این گونه تمام کرد؛ بال تو را می‌بوسم پرنده‌ی قلبم . - فرانتس کافکا"

4_5933671939909359751.mp38.31 MB