fa
Feedback
Comentive | کامنتیو

Comentive | کامنتیو

رفتن به کانال در Telegram

مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Comentive | کامنتیو

کانال Comentive | کامنتیو (@comentive) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 202 407 مشترک است و جایگاه 140 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 1 152 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 202 407 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -1 768 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -76 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 26.50% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 22.61% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 53 649 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 45 775 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 1 813 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند پاکستان, بنزین, بانس, مل‌بت, sport100 تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

202 407
مشترکین
-7624 ساعت
-2827 روز
-1 76830 روز
آرشیو پست ها
#موقت از دوستانی که خارج از ایران هستن و دسترسی به رمزارز دیجیتال دارن، یه سوالی داشتم. ممنون میشم پیام بدن: @ComentiveCr *یک حرکت خفن ایران دوستانه توی ذهنمه، امیدوارم شدنی باشه*

آینده‌م از دو حالت خارج نیست: یا دنبال کامیون یونیسف می‌دوم که کنسرو لوبیا بهم برسه، یا بچه‌م تو این می‌رینه. خواهیم دید چه خ
+1
آینده‌م از دو حالت خارج نیست: یا دنبال کامیون یونیسف می‌دوم که کنسرو لوبیا بهم برسه، یا بچه‌م تو این می‌رینه. خواهیم دید چه خواهد شد. > پر @Comentive

جنگ که تموم بشه به هیچ فسادی نه نمیگم، پاسخ هر سوالی که اولش کلمه”میای؟” باشه مثبته. > دریا @Comentive

یه چیز عجیب که دیدم اینه که بعضی آدم‌های همیشه مضطرب، افسرده و یا آشفته وقتی جنگ یا بحران اجتماعی جدی پیش میاد یهو آروم‌تر، منطقی‌تر و حتی کمی سرحال‌تر رفتار میکنن. شاید چون به یکباره دنیای بیرون شبیه همون آشوبی میشه که مدت‌ها توی سرشون زندگی کردن، جایی که براشون خیلی آشناست. > مورانیک @Comentive

نت داره برمیگرده به شرایط قبل جنگ🔥 ‏ ( جنگ ایران و عراق ) > امینم @Comentive

ترامپ امروز برای اولین بار در یک اتفاق عجیب، از واژه “کشور ایران” استفاده کرده و نه رژیم ایران یا حکومت ایران! > جیمز @Coment
ترامپ امروز برای اولین بار در یک اتفاق عجیب، از واژه “کشور ایران” استفاده کرده و نه رژیم ایران یا حکومت ایران! > جیمز @Comentive

فعلا ظاهرا خداروشکر.
فعلا ظاهرا خداروشکر.

شاید (خدایی نکرده) ۲۰ ساعت دیگه: @Comentive
شاید (خدایی نکرده) ۲۰ ساعت دیگه: @Comentive

خواستم بگم اون ۴۸ ساعتی که ترامپ گفت یک ساعتش رد شد و ۴۷ ساعت دیگه ممکنه برق نداشته باشیم. و فهمیدم همه ترس‌های قبلی، در مقابل ترس الانم از آنچه پیش خواهد آمد، شوخی بودن.

دوستان عزیزم گفتم یادآوری کنم با این تخفیفی که با ایشون صحبت کردم و لحاظ کردن، فقط تا فردا میتونید خرید کنید: https://t.me/CatRay_gp

وقتی نوتیف “سلام خوبی؟” ازت میگیرم: > نیلو @Comentive
وقتی نوتیف “سلام خوبی؟” ازت میگیرم: > نیلو @Comentive

۲۵۸۵ همونی بشه که هممون میخوایم 🫰🎐

۲۵۸۵ همونی بشه که هممون میخوایم 🫰🔥

خواسته قلبی و عهد هر دیاسپورا با خودش در لحظه تحویل سال: @Comentive
خواسته قلبی و عهد هر دیاسپورا با خودش در لحظه تحویل سال: @Comentive

این با چی وصلی هم مثل خبری از ما نمی‌گیریه، خودت با چی وصلی لاشی چراغ خاموش. > پریا @Comentive

بچه که بودیم، وقتی یهویی برقامون می‌رفت؛ بابام هرجای خونه که بود داد می‌زد نترسیدا من اینجام. الان دلم یکیو میخواد که وسط این همه تاریکی های زندگی، اونجایی که هیچ نور امیدی وجود نداره، یهو داد بزنه بگه: نترسیا من اینجام! > تینا @Comentive

از اونجایی که در حال حاضر خیلی مهمه افراد بیشتری به اینترنت جهانی وصل باشن، با یکی از خفن‌های اینترنت اضطراری که فروش نداشت صحبت کردم فروشش رو محدود باز کنه و همچنین قرار شد به ازای این معرفی هر گیگ رو با ۲۰درصد تخفیف (با کد Nowruz) به شما برسونه. توی بررسی ها به صورت ناشناس ازش خرید کردم. هم قطعی نداره هم در حال حاضر قیمتش واقعا مناسب شده: https://t.me/CatRay_gp

ایشون واقعا داره می‌دیاسپورائه. ‏شماها به کجا مهاجرت کردید مگه :(( > پرنسس @Comentive
ایشون واقعا داره می‌دیاسپورائه. ‏شماها به کجا مهاجرت کردید مگه :(( > پرنسس @Comentive

“شب‌ها مثل خونه‌های تهران فرو میریزم.” @Comentive
“شب‌ها مثل خونه‌های تهران فرو میریزم.” @Comentive