ar
Feedback
Comentive | کامنتیو

Comentive | کامنتیو

الذهاب إلى القناة على Telegram

مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Comentive | کامنتیو

تُعد قناة Comentive | کامنتیو (@comentive) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 202 407 مشتركاً، محتلاً المرتبة 140 في فئة الفوضى والترفيه والمرتبة 1 152 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 202 407 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -1 768، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -76، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 26.50‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 22.61‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 53 649 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 45 775 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 1 813.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل پاکستان, بنزین, بانس, مل‌بت, sport100.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفوضى والترفيه.

202 407
المشتركون
-7624 ساعات
-2827 أيام
-1 76830 أيام
أرشيف المشاركات
#موقت از دوستانی که خارج از ایران هستن و دسترسی به رمزارز دیجیتال دارن، یه سوالی داشتم. ممنون میشم پیام بدن: @ComentiveCr *یک حرکت خفن ایران دوستانه توی ذهنمه، امیدوارم شدنی باشه*

آینده‌م از دو حالت خارج نیست: یا دنبال کامیون یونیسف می‌دوم که کنسرو لوبیا بهم برسه، یا بچه‌م تو این می‌رینه. خواهیم دید چه خ
+1
آینده‌م از دو حالت خارج نیست: یا دنبال کامیون یونیسف می‌دوم که کنسرو لوبیا بهم برسه، یا بچه‌م تو این می‌رینه. خواهیم دید چه خواهد شد. > پر @Comentive

جنگ که تموم بشه به هیچ فسادی نه نمیگم، پاسخ هر سوالی که اولش کلمه”میای؟” باشه مثبته. > دریا @Comentive

یه چیز عجیب که دیدم اینه که بعضی آدم‌های همیشه مضطرب، افسرده و یا آشفته وقتی جنگ یا بحران اجتماعی جدی پیش میاد یهو آروم‌تر، منطقی‌تر و حتی کمی سرحال‌تر رفتار میکنن. شاید چون به یکباره دنیای بیرون شبیه همون آشوبی میشه که مدت‌ها توی سرشون زندگی کردن، جایی که براشون خیلی آشناست. > مورانیک @Comentive

نت داره برمیگرده به شرایط قبل جنگ🔥 ‏ ( جنگ ایران و عراق ) > امینم @Comentive

ترامپ امروز برای اولین بار در یک اتفاق عجیب، از واژه “کشور ایران” استفاده کرده و نه رژیم ایران یا حکومت ایران! > جیمز @Coment
ترامپ امروز برای اولین بار در یک اتفاق عجیب، از واژه “کشور ایران” استفاده کرده و نه رژیم ایران یا حکومت ایران! > جیمز @Comentive

فعلا ظاهرا خداروشکر.
فعلا ظاهرا خداروشکر.

شاید (خدایی نکرده) ۲۰ ساعت دیگه: @Comentive
شاید (خدایی نکرده) ۲۰ ساعت دیگه: @Comentive

خواستم بگم اون ۴۸ ساعتی که ترامپ گفت یک ساعتش رد شد و ۴۷ ساعت دیگه ممکنه برق نداشته باشیم. و فهمیدم همه ترس‌های قبلی، در مقابل ترس الانم از آنچه پیش خواهد آمد، شوخی بودن.

دوستان عزیزم گفتم یادآوری کنم با این تخفیفی که با ایشون صحبت کردم و لحاظ کردن، فقط تا فردا میتونید خرید کنید: https://t.me/CatRay_gp

وقتی نوتیف “سلام خوبی؟” ازت میگیرم: > نیلو @Comentive
وقتی نوتیف “سلام خوبی؟” ازت میگیرم: > نیلو @Comentive

۲۵۸۵ همونی بشه که هممون میخوایم 🫰🎐

۲۵۸۵ همونی بشه که هممون میخوایم 🫰🔥

خواسته قلبی و عهد هر دیاسپورا با خودش در لحظه تحویل سال: @Comentive
خواسته قلبی و عهد هر دیاسپورا با خودش در لحظه تحویل سال: @Comentive

این با چی وصلی هم مثل خبری از ما نمی‌گیریه، خودت با چی وصلی لاشی چراغ خاموش. > پریا @Comentive

بچه که بودیم، وقتی یهویی برقامون می‌رفت؛ بابام هرجای خونه که بود داد می‌زد نترسیدا من اینجام. الان دلم یکیو میخواد که وسط این همه تاریکی های زندگی، اونجایی که هیچ نور امیدی وجود نداره، یهو داد بزنه بگه: نترسیا من اینجام! > تینا @Comentive

از اونجایی که در حال حاضر خیلی مهمه افراد بیشتری به اینترنت جهانی وصل باشن، با یکی از خفن‌های اینترنت اضطراری که فروش نداشت صحبت کردم فروشش رو محدود باز کنه و همچنین قرار شد به ازای این معرفی هر گیگ رو با ۲۰درصد تخفیف (با کد Nowruz) به شما برسونه. توی بررسی ها به صورت ناشناس ازش خرید کردم. هم قطعی نداره هم در حال حاضر قیمتش واقعا مناسب شده: https://t.me/CatRay_gp

ایشون واقعا داره می‌دیاسپورائه. ‏شماها به کجا مهاجرت کردید مگه :(( > پرنسس @Comentive
ایشون واقعا داره می‌دیاسپورائه. ‏شماها به کجا مهاجرت کردید مگه :(( > پرنسس @Comentive

“شب‌ها مثل خونه‌های تهران فرو میریزم.” @Comentive
“شب‌ها مثل خونه‌های تهران فرو میریزم.” @Comentive