fa
Feedback
EGHMAA | اغما

EGHMAA | اغما

رفتن به کانال در Telegram

- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام EGHMAA | اغما

کانال EGHMAA | اغما (@eghmaa) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 58 930 مشترک است و جایگاه 311 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 5 560 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 58 930 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -70 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -22 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 23.56% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 13 886 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند رویداد, اکران, سانس, اثر, رشت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

58 930
مشترکین
-2224 ساعت
-577 روز
-7030 روز
آرشیو پست ها
شکیبایی چست؟ توانایی این ‌که آن ‌چه را ناگوار است، بی‌شِکوه و شکایت تاب آوریم... #مصطفی_ملکیان @Eghmaa

sticker.webp0.67 KB

تا جنون تو...♥️ كيفيت1080 @EGHMAA | #video

▪️ اما پسر شدم که تورا آرزو کنم ...♥️ ▪️ ♦️@EGHMAA | #video

تا دقايقی دیگر ویدیو کلیپی از اهنگ لطفا به بند اول سبابه ات بگو به مناسبت تولد محسن خان چاوشی منتشر میکنیم ♥️

. برای هر ادمی در هر نقطه ای از زندگی اش همیشه چیزهای بوده که تداعی بخش و احیا کننده تمام حال و احوالش در آن دوران است گاهی یک شعر گاهی یک جمله گاهی یک حس گاهی یک ملودی گاهی یک صدا گاهی یک صدا یک صدا .... . بدون شک صدای تو احیا کننده تمام وجود من است تمام ساعت های خوشی و ناخوشی گذشته تا به امروزم همدم تک تک اشکهایم در طوفان حوادث زندگی ام صدایت میانبری است به عمق احساسم و من چه با غرور مفتخرم به دوست داشتن لحن و خش و آوای دوست داشتنی ات بخوان تا مرده ای به زنده شدن مفتخر شود تولدت مبارك امير بی گزندی که بباخت آنچه بودش @mohsenchavoshi .

▪️ @EGHMAA | #mozik 🖤

...🗣 آدم ها آنقدر زود عوض می شوند! آنقدر زود که تو فرصت نمیکنی به ساعتت نگاهی بیندازی و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است! #زویا_پیرزاد ➰ @EGHMAA

#استوری پیوسته در خویشتن دل به زمان سپردن گمگشته در ره خویش تنها ، منم ، منم ، من #عارف_محسنی @EGHMAA

به نبودن‌ها عادت کرده‌ایم، به آمدن‌هایی که فقط بویِ ماندن می‌دهند، به کشتنِ روز و پرستشِ تاریکی، به دوست داشتن و دوست داشته نشدن، عادت کرده‌ایم که خودمان را در آغوش بگیریم، که خودمان آرامشِ خودمان باشیم. یادتان هست که از عادی شدن می‌ترسیدیم و فراری بودیم؟ حالا با عادت کردن و عادی شدن کنار آمده‌ایم . #و_چه_تلخ_است_قصه_عادت #عادل_رستمکلایی @Eghmaa

▫️ موسيقی متن اپیزود سوم نامه ها ▫️ @EGHMAA | #mozik

♦️ نامه ها • Episode 3 گوينده : آرزو حجازی ♦️@Eghmaa

♦️ قبول کن که غریبه شدن خیلی غم انگیزه ...🖤✨ -------- قسمتی از اپیزود سوم مجموعه نامه ها -------- #ارسالی ~ سمیه ♦️ @EGHMAA | #video

یه شب که دلم از عالم و آدم پر بود، گفت: نگران نباش دیوونه، فکر کردی من تنهات میزارم ، تا منو داری غم نداری کاری به اتفاقات بعدش و اینکه تنهام گذاشت ندارم؛ می‌خوام بگم: هر آدمی یکبار و لااقل برای یه شب، خوشبخت ترین آدم روی زمین بوده @EGHMAA | ♥️

▪️ 🔹ســــــایـــــه🔹 • Episode3 • اثری از مجله هنری اغما ▪️ @eghmaa

♦️ ▪️ســــــایـــــه▪️ • Episode2 • اثری از مجله هنری اغما ♦️ @eghmaa

پادكست سايه 💠اپيزود شماره يك مجموعه آثار هوشنگ ابتهاج 🔹اثری از مجله هنری اغما🔹 @eghmaa

فئودور داستایوفسکی ما همیشه فقط حرف می‌زنیم، اما پای عمل که می‌رسد، به خودمان هیچ تکانی نمی‌دهیم. از انسانیت دَم می‌زنیم، اما از قهرمانی کردن و کارهای بزرگ عاجزیم. @EGHMAA

حالا که تمامَت برای من است حالا که میدانم با خیالِ راحت دارمَت حالا که میتوانم پُزِ با تو بودن را به عالم و آدم بدهم روزی هزاران بار افسوس میخورم! ای کاش خیلی قبل ترها زندگی مارا، از دو گوشه ی این شهرِ بزرگ برمیداشت و سنجاقمان میکرد به هم! ای کاش زودتر از اینها داشتَمت @EGHMAA | ♥️