ar
Feedback
EGHMAA | اغما

EGHMAA | اغما

الذهاب إلى القناة على Telegram

- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام EGHMAA | اغما

تُعد قناة EGHMAA | اغما (@eghmaa) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 58 930 مشتركاً، محتلاً المرتبة 311 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 5 560 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 58 930 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -70، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -22، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 23.56‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 13 886 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل رویداد, اکران, سانس, اثر, رشت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

58 930
المشتركون
-2224 ساعات
-577 أيام
-7030 أيام
أرشيف المشاركات
شکیبایی چست؟ توانایی این ‌که آن ‌چه را ناگوار است، بی‌شِکوه و شکایت تاب آوریم... #مصطفی_ملکیان @Eghmaa

sticker.webp0.67 KB

تا جنون تو...♥️ كيفيت1080 @EGHMAA | #video

▪️ اما پسر شدم که تورا آرزو کنم ...♥️ ▪️ ♦️@EGHMAA | #video

تا دقايقی دیگر ویدیو کلیپی از اهنگ لطفا به بند اول سبابه ات بگو به مناسبت تولد محسن خان چاوشی منتشر میکنیم ♥️

. برای هر ادمی در هر نقطه ای از زندگی اش همیشه چیزهای بوده که تداعی بخش و احیا کننده تمام حال و احوالش در آن دوران است گاهی یک شعر گاهی یک جمله گاهی یک حس گاهی یک ملودی گاهی یک صدا گاهی یک صدا یک صدا .... . بدون شک صدای تو احیا کننده تمام وجود من است تمام ساعت های خوشی و ناخوشی گذشته تا به امروزم همدم تک تک اشکهایم در طوفان حوادث زندگی ام صدایت میانبری است به عمق احساسم و من چه با غرور مفتخرم به دوست داشتن لحن و خش و آوای دوست داشتنی ات بخوان تا مرده ای به زنده شدن مفتخر شود تولدت مبارك امير بی گزندی که بباخت آنچه بودش @mohsenchavoshi .

▪️ @EGHMAA | #mozik 🖤

...🗣 آدم ها آنقدر زود عوض می شوند! آنقدر زود که تو فرصت نمیکنی به ساعتت نگاهی بیندازی و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است! #زویا_پیرزاد ➰ @EGHMAA

#استوری پیوسته در خویشتن دل به زمان سپردن گمگشته در ره خویش تنها ، منم ، منم ، من #عارف_محسنی @EGHMAA

به نبودن‌ها عادت کرده‌ایم، به آمدن‌هایی که فقط بویِ ماندن می‌دهند، به کشتنِ روز و پرستشِ تاریکی، به دوست داشتن و دوست داشته نشدن، عادت کرده‌ایم که خودمان را در آغوش بگیریم، که خودمان آرامشِ خودمان باشیم. یادتان هست که از عادی شدن می‌ترسیدیم و فراری بودیم؟ حالا با عادت کردن و عادی شدن کنار آمده‌ایم . #و_چه_تلخ_است_قصه_عادت #عادل_رستمکلایی @Eghmaa

▫️ موسيقی متن اپیزود سوم نامه ها ▫️ @EGHMAA | #mozik

♦️ نامه ها • Episode 3 گوينده : آرزو حجازی ♦️@Eghmaa

♦️ قبول کن که غریبه شدن خیلی غم انگیزه ...🖤✨ -------- قسمتی از اپیزود سوم مجموعه نامه ها -------- #ارسالی ~ سمیه ♦️ @EGHMAA | #video

یه شب که دلم از عالم و آدم پر بود، گفت: نگران نباش دیوونه، فکر کردی من تنهات میزارم ، تا منو داری غم نداری کاری به اتفاقات بعدش و اینکه تنهام گذاشت ندارم؛ می‌خوام بگم: هر آدمی یکبار و لااقل برای یه شب، خوشبخت ترین آدم روی زمین بوده @EGHMAA | ♥️

▪️ 🔹ســــــایـــــه🔹 • Episode3 • اثری از مجله هنری اغما ▪️ @eghmaa

♦️ ▪️ســــــایـــــه▪️ • Episode2 • اثری از مجله هنری اغما ♦️ @eghmaa

پادكست سايه 💠اپيزود شماره يك مجموعه آثار هوشنگ ابتهاج 🔹اثری از مجله هنری اغما🔹 @eghmaa

فئودور داستایوفسکی ما همیشه فقط حرف می‌زنیم، اما پای عمل که می‌رسد، به خودمان هیچ تکانی نمی‌دهیم. از انسانیت دَم می‌زنیم، اما از قهرمانی کردن و کارهای بزرگ عاجزیم. @EGHMAA

حالا که تمامَت برای من است حالا که میدانم با خیالِ راحت دارمَت حالا که میتوانم پُزِ با تو بودن را به عالم و آدم بدهم روزی هزاران بار افسوس میخورم! ای کاش خیلی قبل ترها زندگی مارا، از دو گوشه ی این شهرِ بزرگ برمیداشت و سنجاقمان میکرد به هم! ای کاش زودتر از اینها داشتَمت @EGHMAA | ♥️