fa
Feedback
EGHMAA | اغما

EGHMAA | اغما

رفتن به کانال در Telegram

- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام EGHMAA | اغما

کانال EGHMAA | اغما (@eghmaa) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 58 937 مشترک است و جایگاه 309 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 5 552 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 58 937 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -78 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -11 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 19.27% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 11 362 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند رویداد, اکران, سانس, اثر, رشت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

58 937
مشترکین
-1124 ساعت
-427 روز
-7830 روز
آرشیو پست ها
یادتون باشه! اگر چه گاهی تکه ابری جلویِ تابش خورشید رو می‌گیره ولی خورشید پابرجاست… نگذارید لکه‌هایِ اَبرِ غم و مشکلات مانعِ تابشِ خورشید به زندگی‌تون بشه از زندگی لذت ببرید @EGHMAA🌿

‏اینجا ما از شب تا صبح رویاهامونو میبافیم، صبح از هم بازشون میکنیم @EGHMAA🌿

ایگور استراوینسکی: میبینی چه شب ساکتی است؟ انگار هیچکسی در دنیا نیست! یا شاید، من در دنیای هیچکس نیستم. @EGHMAA🌿

‌ خودم را دوست دارم! همه جا همراهم بوده، همه جا یک ‌بار نگفت حاضر نیستم با تو بیایم! آمد و هیچ نگفت حرف نزد گفتم و او شنید رنجش دادم و تحمل کرد خودم را سخت دوست دارم! #علیرضا_روشن @EGHMAA🌿

الميرا دهنوى : همه ی آدم ها روی کسایی که دوسشون دارن یه حساب دیگه ای باز میکنن و توقع یک سری رفتارهارو ندارن... اما وقتی زدن تو برجکت و بر خلافِ تصورت رفتارکردن انگار دنیا برات تموم میشه روزات رنگ غم میگیره و تاریک میشه اما بعد از چند مدت هرچقدر خلافِ تصورت رفتار کنن دیگه برات اهمیتی نداره، دیگه دلت سیاه نمیشه دیگه بغض راهه گلوتو نمیگیره فقط تو دلت میگی خب ازاین آدم بیشتر از اینا هم توقع نمیرفت و میشینی راحت به زندگیت ادامه میدی بعضی وقتا ادما خودشون، خودشونو از چشمت میندازن @EGHMAA🌿

ولی فکر می‌کنم خونین‌جگرترین شاعر «باباطاهر» بوده. مخصوصاً اونجا که می‌گه: ز صحرای دلِ بی‌حاصل مو / گیاه ناامیدی هم نرویی @EGHMAA

‌ تو که نباشی حوصلهء هیچ کدام از اتفاقات زمین را ندارم #معصومه_قنبری @EGHMAA🌿

sticker.webp0.13 KB

‌ در این جهان زندگی کردن کار خسته کننده‌ای است ! هر وقت دور و برت را نگاه می‌کنی ، همیشه کسی هست که بخواهد حالت را بگیرد ، آن هم بدون هیچ دلیلی ! - چارلز بوکوفسکی - ساندویچ ژامبون @EGHMAA🌿

چاره کن درد کسی کز همه ناچار تر است #بسطامی #DFY @EGHMAA

عرض ادب تیم مجله هنری اغما حدودا ۴ ماهه که در حال تهیه و تنظیم اپیزود چهارم مجموعه دیالوگ هایی برای تو هستن امیدواریم تا حدودا۲۰ روز دیگه و پایان تابستون این قسمت رو تقدیمتون کنیم خوشحال میشیم اگر دیالوگ ، سکانس و فیلم مورد نظر خودتون رو که دوست دارین در این اپیزود قرار بدیم رو با ما در میون بزارین یا علی جهت ارتباط 👇🏻 @Eghmaa_CT

🖤🖤🖤🖤 @EGHMAA | #mozik

من دیگر باور دارم فقط یک بار در عمر عشقی می آید، حریق میشود و تو را آتش میزند. عشق های بعد از آن حریق، کپی آن عشق خانمان برانداز اول است. این عشق هایی که می آیند و می روند، دیگر نه شعله دارند، نه شور. فقط عادت است، عادتی که شاید مدام تکرار شود. احمدرضا احمدی @EGHMAA🌿

تنسی ویلیامز : اولین قدم برای یاد گرفتن شنا، نترسیدن از آب و رها شدن است. مربی همیشه میگوید: "بپر، خودتو رها کن، زیر آب چشماتو باز کن، بعد خودت آروم آروم برمی گردی به سطح آب". شرط اول، همان دست و پا نزدن است. گاهی باید واقعا بیخیال شد و رفت گوشه‌ای نشست. باید بیخیال دست و پا زدن شد. گاهی باید بگذاریم زندگی کارش را بکند. شاید بعدش آرام آرام برگشتیم به سطح آب، به زندگی، بی خفگی. @EGHMAA🌿

عاشقا تو مرا ميشناسی من یک آواره آسمانم ...🌅 @EGHMAA | #mozik

هيچوقت نذار احساساتت زياد عميق بشن، آدما هر لحظه ميتونن عوض بشن . @EGHMMA🌿

سیاهی شب از راه رسیده است‌. لبخند بی‌فروغ ماه را که زیر سایه خورشید، غرق در تنهایی‌ست می‌بینم. و شبحی که خاطرت را به در می‌کوبد. دلهره دارد این فضا و خوابی که از یاد رفته است... قصه‌ی خواب مرا تنها تو می‌دانی و بس... #مهران_رمضانیان @EGHMAA🌿 #شبتون_بخير✨

محمدرضا عبدالملکیان: برای همه ی ما همه ی روزها فراموش می‌شوند به‌جز همان یک‌ روز که نشانی آن را به هیچ‌کس نگفته‌ایم... @EGHMAA🌿