ar
Feedback
EGHMAA | اغما

EGHMAA | اغما

الذهاب إلى القناة على Telegram

- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام EGHMAA | اغما

تُعد قناة EGHMAA | اغما (@eghmaa) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 58 937 مشتركاً، محتلاً المرتبة 309 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 5 552 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 58 937 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -78، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -11، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 19.27‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 11 362 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل رویداد, اکران, سانس, اثر, رشت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

58 937
المشتركون
-1124 ساعات
-427 أيام
-7830 أيام
أرشيف المشاركات
یادتون باشه! اگر چه گاهی تکه ابری جلویِ تابش خورشید رو می‌گیره ولی خورشید پابرجاست… نگذارید لکه‌هایِ اَبرِ غم و مشکلات مانعِ تابشِ خورشید به زندگی‌تون بشه از زندگی لذت ببرید @EGHMAA🌿

‏اینجا ما از شب تا صبح رویاهامونو میبافیم، صبح از هم بازشون میکنیم @EGHMAA🌿

ایگور استراوینسکی: میبینی چه شب ساکتی است؟ انگار هیچکسی در دنیا نیست! یا شاید، من در دنیای هیچکس نیستم. @EGHMAA🌿

‌ خودم را دوست دارم! همه جا همراهم بوده، همه جا یک ‌بار نگفت حاضر نیستم با تو بیایم! آمد و هیچ نگفت حرف نزد گفتم و او شنید رنجش دادم و تحمل کرد خودم را سخت دوست دارم! #علیرضا_روشن @EGHMAA🌿

الميرا دهنوى : همه ی آدم ها روی کسایی که دوسشون دارن یه حساب دیگه ای باز میکنن و توقع یک سری رفتارهارو ندارن... اما وقتی زدن تو برجکت و بر خلافِ تصورت رفتارکردن انگار دنیا برات تموم میشه روزات رنگ غم میگیره و تاریک میشه اما بعد از چند مدت هرچقدر خلافِ تصورت رفتار کنن دیگه برات اهمیتی نداره، دیگه دلت سیاه نمیشه دیگه بغض راهه گلوتو نمیگیره فقط تو دلت میگی خب ازاین آدم بیشتر از اینا هم توقع نمیرفت و میشینی راحت به زندگیت ادامه میدی بعضی وقتا ادما خودشون، خودشونو از چشمت میندازن @EGHMAA🌿

ولی فکر می‌کنم خونین‌جگرترین شاعر «باباطاهر» بوده. مخصوصاً اونجا که می‌گه: ز صحرای دلِ بی‌حاصل مو / گیاه ناامیدی هم نرویی @EGHMAA

‌ تو که نباشی حوصلهء هیچ کدام از اتفاقات زمین را ندارم #معصومه_قنبری @EGHMAA🌿

sticker.webp0.13 KB

‌ در این جهان زندگی کردن کار خسته کننده‌ای است ! هر وقت دور و برت را نگاه می‌کنی ، همیشه کسی هست که بخواهد حالت را بگیرد ، آن هم بدون هیچ دلیلی ! - چارلز بوکوفسکی - ساندویچ ژامبون @EGHMAA🌿

چاره کن درد کسی کز همه ناچار تر است #بسطامی #DFY @EGHMAA

عرض ادب تیم مجله هنری اغما حدودا ۴ ماهه که در حال تهیه و تنظیم اپیزود چهارم مجموعه دیالوگ هایی برای تو هستن امیدواریم تا حدودا۲۰ روز دیگه و پایان تابستون این قسمت رو تقدیمتون کنیم خوشحال میشیم اگر دیالوگ ، سکانس و فیلم مورد نظر خودتون رو که دوست دارین در این اپیزود قرار بدیم رو با ما در میون بزارین یا علی جهت ارتباط 👇🏻 @Eghmaa_CT

🖤🖤🖤🖤 @EGHMAA | #mozik

من دیگر باور دارم فقط یک بار در عمر عشقی می آید، حریق میشود و تو را آتش میزند. عشق های بعد از آن حریق، کپی آن عشق خانمان برانداز اول است. این عشق هایی که می آیند و می روند، دیگر نه شعله دارند، نه شور. فقط عادت است، عادتی که شاید مدام تکرار شود. احمدرضا احمدی @EGHMAA🌿

تنسی ویلیامز : اولین قدم برای یاد گرفتن شنا، نترسیدن از آب و رها شدن است. مربی همیشه میگوید: "بپر، خودتو رها کن، زیر آب چشماتو باز کن، بعد خودت آروم آروم برمی گردی به سطح آب". شرط اول، همان دست و پا نزدن است. گاهی باید واقعا بیخیال شد و رفت گوشه‌ای نشست. باید بیخیال دست و پا زدن شد. گاهی باید بگذاریم زندگی کارش را بکند. شاید بعدش آرام آرام برگشتیم به سطح آب، به زندگی، بی خفگی. @EGHMAA🌿

عاشقا تو مرا ميشناسی من یک آواره آسمانم ...🌅 @EGHMAA | #mozik

هيچوقت نذار احساساتت زياد عميق بشن، آدما هر لحظه ميتونن عوض بشن . @EGHMMA🌿

سیاهی شب از راه رسیده است‌. لبخند بی‌فروغ ماه را که زیر سایه خورشید، غرق در تنهایی‌ست می‌بینم. و شبحی که خاطرت را به در می‌کوبد. دلهره دارد این فضا و خوابی که از یاد رفته است... قصه‌ی خواب مرا تنها تو می‌دانی و بس... #مهران_رمضانیان @EGHMAA🌿 #شبتون_بخير✨

محمدرضا عبدالملکیان: برای همه ی ما همه ی روزها فراموش می‌شوند به‌جز همان یک‌ روز که نشانی آن را به هیچ‌کس نگفته‌ایم... @EGHMAA🌿