fa
Feedback
مجله رکسو

مجله رکسو

رفتن به کانال در Telegram

این‌جا مجله‌ایه با زبون رفاقت؛ پر از قصه، یادگیری و حس خوب. تو مجلهٔ رکسو قراره باهم بخونیم و حالمونو بهتر کنیم! ッ 📢 تبلیغات: @RexoAds 📩 ارتباط: @RexoSupport

نمایش بیشتر
1 524
مشترکین
-424 ساعت
-117 روز
-7130 روز
آرشیو پست ها
‏کوچیک‌ترین بلایی سر مردم بیاد، مقصرش فقط و فقط جمهوری اسلامیه. 🫶🏻 @RexoMag

‏ترامپ: به مردم بزرگ و پرافتخار ایران می‌گویم ساعت آزادی شما فرا رسیده است. از خانه خارج نشوید. بیرون بسیار خطرناک است و بمب‌ها همه‌جا فرود خواهند آمد. ترامپ: وقتی کار ما تمام شد، حکومت خود را به دست بگیرید. این احتمالاً تنها فرصت شما در چند نسل آینده است. @RexoMag

‏قربون اون صدای خنده‌ و بوق زدنتون برم مردم ایران...

خلاصه که مواظب وطن‌پرست‌های ۱۲ روزه باشید.

Repost from مجله رکسو
‏این پروپاگاندای جنگ‌پرهیزی که خیلی ناشیانه و تابلو هم دارن اجراش می‌کنن واسه جلوگیری از وقوع جنگ نیست؛ واسه کاهش احتمال براندازی بعد از وقوع جنگه. کم‌کم فاز وطن‌پرستی و «همه با هم برای ایران» برمی‌دارن که یعنی اگه می‌شه توروخدا این بارم دوام بیارید بتونیم به کشتار ادامه بدیم. @RexoMag

خودتونو برای نوروزی بدون آخوند آماده کنید. @RexoMag

اگر دزدها بر کشوری حکومت کنند اولین چیزی که از مردم تحت سلطه خود می‌دزدند آزادی است. @RexoMag

۴۰ هزار نفر آدم رو تو دو روز کشتن و خدا ندید؛ حالا ناهار نخوردن تو رو ببینه؟ =))) @RexoMag

الآن یه عده میان میگن از_دموکراسی_بگو. یا مثلاً نازنین بنیادی میاد میگه هنوز مردم عصبانی‌ان، نباید فعلاً کاری بکنید. یا مثلاً گُهشیفته فراهانی میگه نه_به_کمک_خارجی. یا مثلاً بسیجیا میگن زن_زندگی_آزادی. یا مثلاً محسنِ نامجو که متهم به تعرض جنسیه، میاد میگه رضا پهلوی سواد نداره. حس نمی‌کنید یه پترنِ خاصی توی پهلوی‌ستیزها وجود داره؟ @RexoMag

فکرشو بکنید؛ جمهوری اسلامی دشمنش رو با اعدامِ ۸۰۰ نفر از مردم خودش تهدید کرده. @RexoMag

Repost from آقای مودی
photo content

حس میکنم تا وضع ایران معلوم نشه نمیتونم کاری کنم...

سپندارمذگان، روزِ زن و زمین، یادآور آن است که مهر از شمشیر نیرومندتر است و بردباری از بیداد پایاتر. پس شما، ای دخترانِ آزاده، چون سرو بایستید؛ نه سر فرود آرید به بیداد، نه خاموش شوید در برابر نابرابری. که ایران، بی‌لبخند و آزادیِ شما، ایران نیست. @RexoMag

‏محمدرضا شاه و بانو فرح درحال بازی والیبال. آذر ۱۳۳۸ @RexoMag
+3
‏محمدرضا شاه و بانو فرح درحال بازی والیبال. آذر ۱۳۳۸ @RexoMag

کافری یا مُسلِمی، هر چه که هست، آزاده باش ریش بفروش و شرف از مردِ سوداگر بگیر آرمان _صفاریان @RexoMag

‏اصلاً این عکس مفهوم عینی زن زندگی آزادیه! @RexoMag
‏اصلاً این عکس مفهوم عینی زن زندگی آزادیه! @RexoMag

خانوادهٔ پهلوی بوی سلامت روان میده؛ تک‌تکِ عکس‌های خانوادگی‌شون یه جلسه تراپیه. @RexoMag

با بیانیه‌های ساختگی خواستن قشر دانشجو رو پهلوی‌ستیز جا بزنن؛ اما دانشجو با فریاد جاویدشاه مانع شد. @RexoMag

‏رضا پهلوی واقعاً به ما و یه کشور ویران‌شده احتیاجی نداره؛ این ماییم که توی این تنگنای تاریخی به اون نیاز داریم! کاش اینو بعضیا بفهمن. @RexoMag