fa
Feedback
Eastern arnalds ☕🚬

Eastern arnalds ☕🚬

رفتن به کانال در Telegram

باهم موسیقی گوش بدیم ؟ 🖤

نمایش بیشتر
910
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-47 روز
-1530 روز
آرشیو پست ها
تمام ویدیوهای حمید مهدوی را دیده‌ام. هرکدام را چندبار. بله، گریه کردم. بله، مدتهاست نخوابیده‌ام. دیشب هم بیدار ماندم و آتش‌نشان محبوب مرده را نگاه کردم. مرده نه، کشته‌شده. فرق می‌کند آدم چطور دنیایی را که دوست دارد ترک کند. فرق می‌کند. حمید خیلی شبیه ما بوده. اهل اینستا، ترندباز، با ویدیوهای بسیار بامزه. یک آدم خیلی معمولی، با حقوق ناکافی، با رویاهای معمولی، با قلبی روشن و غمگین. زنده و مومن به زندگی. لابد برای همین چیزها در آن بزنگاه آتش و خون، انتخاب کرده کسی را به دوش بگیرد و از مهلکه نجاتش بدهد. بعد هم که کشته شده. چه پایان نامناسبی برای فیلمنامه‌ی زیبای زندگی یک مرد مهربان. "شمایل" مهم است. رنج و سوگ و خشم و فقدان و غیاب، از طریق ساختن شمایل‌ها درونی می‌شود. همان‌طور که هربار در عزاهای بزرگ جمعی ناچاریم چیزی را به عنوان شمایل روزگار جان‌کاهی که می‌گذرانیم انتخاب کنیم. من این‌بار و این‌جا می‌خواهم خود را به او وصله کنم، به آتش‌نشان مشهدنشین، با زندگی و مرگ باشکوهش. به درد دیدن ویدیوی مادر ناگهان پیرشده‌ی او، در نوازش عکس پسر رشید و خوش‌قلبی که از او گرفته شد. بالابلند، خورشید هر صبح به مزار تو سلام خواهدکرد. اما کاش زنده بودی، و در ویدیوی بعدی دوباره می‌توانستم ببینمت. همین. @hamid59salimi

یه دوست قدیمی دارم که باهمکه از قضا همکار هم شدیم باهم ، مدتی هست باهم از سرکار برمیگردیم ، قدیما که برمیگشتیم از سرکار به سمت خونه میگفتیم، میخندیدم خلاصه زمان‌جالبی بود این برگشتن باهم . چند وقتی بود جفتمون پریشون بودیم و زیاد حوصله نداشتیمو یه بار ازش پرسیدم چی شدی ؟ برگشت بهم گفت یه جوری شده تو خونه ای حالت خوب نیست ، نگران کارت هستی که از دستش ندی ولی رمق کار کردن نداری ، پیش دوستاتی دوست داری زودتر تموم شه تنها شی ، میری تو خیابون قدم بزنی چهره مردم رو میبینی حالت بدتر میشه دلت میخواد خونه باشی، تنها میشی حالت بد میشه میخوای از خونه بزنی بیرون خلاصه چندوقتیه خیلی چیزا سرجاش نیست یا بهتر بگم حالمون انگار سرجاش نیست . خودم عمیقا یه حسی دارم که دیگه انگار شبیه قبل نمیشم ، ناراحتم ، شدیدا عصبانیم . میدونین چی میگم ؟ انگار نیست دیگه انگار آدمای سابق نیستیم انگار درست نیست دیگه سرجاش نیست آقا سرجاش نیست اینجوری نباید میشد ، باید میشد ؟ نمیدونم

که ما همچنان در اینجا مانده‌ایم مثل درخت که مانده است مثل گرسنگی مثل درد که مانده است مثل آرزوی آزادی 🚬🖤

https://t.me/BiChatBot?start=sc-ff9d0b751f آهنگ بفرستید لطفا

ما را نیز لبخندی خواهد بود.  شاید در راه است  شاید لحظه‌ای یادش رفته  شاید شاید...🚬🖤 #بیکلام @easternarnalds

مردگان این سال عاشق‌ترین زندگان بودند 🚬🖤

جماعتی که نظر را حرام می‌گویند نظر حرام بکردند و خون خلق حلال🚬🖤 #بیکلام @easternarnalds

در خانه و کتابخانه بوی مرگ می‌آید، در گلخانه و غسالخانه بوی مرگ می‌آید، از تمامِ خانه‌ها بیرون می‌روم اما بوی کافور از مشامم خالی نمی‌شود، در زندگی‌ام ردِ پای مُرده‌ای جوان، بی‌قراری می‌کند 🚬🖤 #بیکلام @easternarnalds

پیام صوتی01:00

ــ بی‌آرزو چه می‌کنی ای دوست؟ ــ به ملال، در خود به ملال با یکی مُرده سخن می‌گویم.🚬🖤 #بیکلام @easternarnalds

سلام

پیام صوتی01:00

صرفا چون خوابم نبرد 🚬🖤 @easternarnalds

ای‌تاریخ، ما درکوبانِ دروازه‌های زندگی بودیم به یاد داشته باش پاسخ‌مان را زندگی، با گلوی مرگ می‌داد .🚬🖤 #بیکلام @easternarnalds

ای‌تاریخ، ما درکوبانِ دروازه‌های زندگی بودیم به یاد داشته باش پاسخ‌مان را زندگی، با گلوی مرگ می‌داد .🚬🖤 #بیکلام @easternarnalds

پیام صوتی00:57