fa
Feedback
نیمه روشن

نیمه روشن

رفتن به کانال در Telegram

هی، بیدار بمون، یه کم دیگه! چشمام داره نور خونه رو می‌بینه‌! اینستاگرام: https://instagram.com/merasdiary?igshid=MjEwN2IyYWYwYw==

نمایش بیشتر
1 556
مشترکین
-224 ساعت
+247 روز
+3130 روز
آرشیو پست ها
photo content
+1

Repost from N/a
فکنم دیدنشو اشتباهی با نخواستنم جذب میکنم

Repost from N/a
چون اگه مثلا بخوام یکیو نبینم همش میبینم

Repost from N/a
و اگه نخوام داده میشه

Repost from N/a
قانون جذب رو من برعکس کار میکنه باید بخوام تا داده نشه

بهترین ریمایندری که تو سوشال مدیا وجود داره:

Repost from Khosro Club🦕
سلام خوشگلا آب خوردن فراموش نشه.🌞

در صدم ثانیه نصفش خورده شد نتونستم عمس بگیرم از پخته شدش

photo content

Repost from Labyrinth
از اون آدمايى شدم كه بين كم وهيچی، هيچی رو انتخاب مى كنم.ديگه نه توان آدم هاى بلاتكليف رو دارم، نه رفاقت هاى يكى دو روزه، و نه هر نوع رابطه انسانى نصفه ونيمه.نداشتن خيلى از چیزا بهتر از نصفه ونيمه داشتنشونه،خصوصا آدمها.

می‌تونی هنوزم به فردا ایمان داشته باشی با اینکه واقعا نمی‌دونی قراره چی پیش بیاد✨

Aiva - Giso Parsihan.mp35.97 MB

photo content
+1

Repost from Offhand
غذا غمم رو‌ کمرنگ می‌کنه.

Repost from Salad Shirazi
حقیقت اینه که برای توصیف حال و احوال این لحظه‌های ما، کلمه‌ها هم پشت سر ما گم میشن.

فکنم از فردا باز برنامه همینه

(اینترنت ها قطع بود تفریح دیگه ای نداشتم ولی جواب داد)

از وقتی اوقات فراغتم کیک و غذا میپزم کیفیت زندگیم چند درجه بهتر شده

photo content
+1

Repost from از آنِ ما!
اگر منتظر بمونی اول حالت خوب بشه و بعد زندگی کردن رو شروع کنی، ممکنه تا ابد منتظر بمونی. زندگی‌ات رو بکن. غمگین باش و انجامش بده. مضطرب باش و انجامش بده. مردد باش و انجامش بده. چون بهبود پیدا کردن همیشه قبل از تجربه کردن اتفاق نمی‌افته. گاهی خود تجربه‌ست که کم‌کم التیامت می‌ده. : Stoic Wisdoms 🫯