🌹کانال گل زیبا🌹
رفتن به کانال در Telegram
❤سلام به کانال #گل_زیبا خوش اومدین❤ گر درک کنى خودت ،خدا را بينى درکش نکنى، کعبه و بتخانه يکيست ... بی صبرانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما بزرگواران هستیم @kanalgool
نمایش بیشتر1 597
مشترکین
+124 ساعت
+27 روز
-2030 روز
آرشیو پست ها
1 597
دست بردار از اینکه مدام فکر کنی بقیه ازت ناراحتن.
دست بردار از اینکه بخوای ذهن آدمها رو بخونی.
دست بردار از اینکه بخوای افکار و احساسات دیگران رو مدیریت کنی.
بذار هرکسی مسئول خودش باشه.
اگه کسی حرفی برای گفتن بهت داشته باشه، خودش میگه؛ اگه نگه، مسئولیتش با خودشه نه تو.
بیشازحد فکر کردن، خوشبختی رو از بین میبره
@kanalgool
1 597
❤️🌧️
نیازمندی ها ؛
یار ، جنگل ، مه ، بارون
بوی خاکِ بارون خورده
و یک فکر آزاد
همین...
🌸l@kanalgool
1 597
.
گاهی بزرگترین تحول زندگی، وقتی اتفاق
میافتد که از کنترل کردن دست میکشی.
وقتی میپذیری که قرار نیست همهچیز طبق نقشهی ذهن تو پیش برود، بلکه طبق زمانبندیِ دقیقتری در حال شکل گرفتن است.
اعتماد یعنی بدانی داری تلاش خودت را میکنی، در مسیرت هستی، رشد میکنی… و بعد با آرامش بگویی: «هدایت از آنِ تو.»
در این رهایی، جادو شروع میشود. ✨
@kanalgool
1 597
فیلمهایی که حکم یه جلسه تراپی دارن برات:
۱. زندگی پنهان والتر میتی : برای وقتی دلت شجاعت میخواد.
۲. ویل هانتینگ خوب : برای روبهرو شدن با زخمهای قدیمی.
۳. بخور، دعا کن، عشق بورز : برای پیدا کردنِ خودت وسط گمگشتگی.
۴. مزایای گوشهگیر بودن : برای درکِ سکوت و درونگرایی.
۵.فیلم او : برای وقتایی که از تنهایی فرار میکنی.
۶. ذهن زیبا : برای باور کردنِ قدرت ذهن و عشق.
۷. روح : برای یاد گرفتنِ لذت بردن از لحظههای ساده.
۸. بهسوی طبیعت وحشی: برای پیدا کردنِ آزادی واقعی.
۹. در جستوجوی خوشبختی : برای وقتایی که خستهای ولی هنوز امید داری.
۱۰. درخشش ابدی یک ذهن پاک : برای وقتی که عشق و درد قاطی شدن.
#معرفی_فیلم
@kanalgool
1 597
💜شناخت و مديريت احساسات
🎀 يكی از اركان اصلی خودآگاهی است و فقدان توانمندی در اين زمينه، مشكلات و آسيبهای متعددی را چه در كودكی و چه در بزرگسالی برای فرد و اطرافيان او ايجاد میكند.
🎀 برای مثال كودكی كه احساس خشم را به درستی نشناسد، نمیتواند آن را شناسايی و به صورتی سالم مديريت كند و در نتيجه رفتارهايی خشونتآميز نسبت به خود و اطرافيان بروز میدهد.
🎀 با آموزش مهارتهای هوش هیجانی، میتوان به كودكان كمک كرد تا در شناخت، نامگذاری و بيان احساسات مختلف توانمندی بيشتری پيدا كنند.
🎀 پس از گفت و گو دربارۀ احساسی خاص، از كودک بخواهيد دربارۀ آن احساس نقاشی بكشد يا كولاژ بسازد. او میتواند موقعيت بروز احساس و حالتهای چهره و بدن در اثر بروز آن احساس را از اين طريق نشان دهد
#فرزند_پروری
@kanalgool
1 597
به جای پیاده روی صبحا ناشتا سه دقیقه هوازی بزن♥️
چند برابر پیاده روی کالری سوزی داره هیچ آسیبی هم نداره ..
#ورزش_صبحگاهی
@kanalgool
1 597
✍ کوفتگی بدن بعداز پیاده روی را جدی بگیرید❗️
👈 اگر کوفتگی بدن بعداز پیاده روی تداوم داشته باشد فرد باید به لحاظ بیماری تیروئید، کم خونی وکمبود ویتامین D مورد بررسی قرار گیرد❗️
#پزشکی_سلامت
@kanalgool
1 597
َ
آدم مذهب را ساخت ...
اما مذهب آدم را نساخت!
نخستین مذهب آدم ، آدمیت بود
و نخستین وکاملترین کتابش ،
خرد ونیروی اندیشیدن.
معجزه نوح ، ابراهیم ، موسی و
محمد تکرار نشد و تنها داستانهایش
را شنیدیم.
اما معجزه نیروی خرد و اندیشه
را هر روز ، در پیشرفت آدمها می بینیم.
پس تصمیم با شماست ،
خدا را در خود پیدا کنید.
همه چیز در دنیا زیباتر میشد
اگر انسانها به جای دین ،
به انسانیت معتقد بودند.
انسانیت چیزی است ورای همه ادیان ،
انسانیت ، مهربانی است .
نماز و دعا و روزه ندارد.
انسانیت گاهی یک لبخند است
که به کودک غمگینی هدیه می کنید!
✍احمد شاملو
🌹♥️
1 597
سلام
به پنجمین روز ماه مبارک رمضان
خوش آمدید
از خدا براتون
یک روز زیبا وسرشاراز
توفیق عبادت و بندگی
و عشق به اهل بیت (ع)
و همراه با دنیا دنیا آرامش
و سبد سبد خیر و برکت
و سلامتی و خوشبختی
و یک عمر سرافرازی خواهانم
تقدیم به شما
طاعات و عبادات شما قبول حق
1 597
یه سبد دعای خوشبختی
تقدیم به تک تک شما
امروزتون معطر
به عطر خدا
تقدیم با بهترین آرزوها
روزخوبی پیش روداشته باشید
1 597
💓 دوشنبه تون بینظیر
❄️یه دنیـا عشـق و وفـا
💓نثارقلب پر مهـرتون
❄️دعای خیـر بدرقه راهتـون
💓 لبخنـد و شـادی
❄️هـدیه رخسارتـون
💓و نگاه خدا بدرقه زندگیتون
1 597
روزهایی که خوشبختیمان در سادگی خلاصه میشد؛ گرمای نور علاءالدین، صدای قلقل کتری، بارانی که به شیشه میخورد و رقابت شیرین یه قل دو قل وسط حیاط یا گوشهی دنج اتاق. اینجا خاطرهای نیست، اینجا تمام کودکی جا مانده…
1 597
تفاوت آدمها و انسان ها:
آدم ها زنده هستند ،
انسان ها زندگی میکنند!
آدم ها میشنوند ،
انسان ها گوش می دهند!
آدم ها میبینند ،
انسان ها عاشقانه نگاه می کنند!
آدم ها در فکر خودشان هستند ،
انسان ها به دیگران هم فکر می کنند!
آدم ها میخواهند شاد باشند ،
انسان ها می خواهند شاد کنند!
آدم ها ، اسم اشرف مخلوقات را دارند؛
انسان ها ، اعمال اشرف مخلوقات
را انجام می دهند!
آدم ها انتخاب کرده اند که آدم بمانند؛
انسان ها تغییر کردن را پذیرفته اند
تا انسان شوند!
آدم ها و انسان ها هردو انتخاب دارند،
اینکه آدم باشند یا انسان، انتخاب
با خودشان است.
نیازی نیست انسان بزرگی باشیم،
انسان بودن خود نهایت بزرگیست...
انتخاب شما چیست؟!
می خواهید یک آدم معمولی
باشید یا یک انسان...؟
1 597
تــو همــان قــشــنــگ تــریــن هســتــیــ
ڪــه حــتــی زمــســتــان بــا همــه ســرمــایــشــ
در گــرمــای وجــودت ذوب مــی شــود❤️
چــهار اســفــنــد مــاهی جــان تــولــدت مــبــارڪــ❄🥳
🎉🎂🎂🎂🎂🎂
1 597
با آرزوی برآورده شدن حوائج قلبی همه شما عزیزان 🤲
ما را نیز از دعای خیرتون بی نصیب نکنید 🙏
از طرف مدیر محترم و ادمینها
التماس دعا🌸 🙏🌸
طاعات و عبادات قبول
🙏🌸🙏
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
