fa
Feedback
MAHCOD | مهکد وارزون

MAHCOD | مهکد وارزون

رفتن به کانال در Telegram

﷽ سرویس گیمینک و خدمات وارزون با ۴۰هزار فالوور و ۵۲۰۰ رضایت @Mahcodrezayat پیام های پین شده رو ببنید❤️ مدیریت⬇️برای خرید @mahziaramini اینستاگرام مهکد ⬇️ instagram.com/mahcod ۶سال سابقه🔥 سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️ https://zil.ink/mahcod

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام MAHCOD | مهکد وارزون

کانال MAHCOD | مهکد وارزون (@mahcod) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 630 مشترک است و جایگاه 8 524 را در دسته بازی‌ها و رتبه 29 577 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 630 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 170 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -13 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 15.82% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 6.73% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 1 684 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 716 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 13 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند اپراتور, رفیق, سیزن, باندل, بلکسل تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
﷽ سرویس گیمینک و خدمات وارزون با ۴۰هزار فالوور و ۵۲۰۰ رضایت @Mahcodrezayat پیام های پین شده رو ببنید❤️ مدیریت⬇️برای خرید @mahziaramini اینستاگرام مهکد ⬇️ instagram.com/mahcod ۶سال سابقه🔥 سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️ https://zil.ink/mahcod

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته بازی‌ها تبدیل کرده‌اند.

10 630
مشترکین
-1324 ساعت
-1017 روز
+17030 روز
آرشیو پست ها
🔹تیزر داستانی Battlefield 6 منتشر شد
محوریت این تیزر در مورد داستان بازی هست. جایی که با نابود شدن پیمان آتلانتیک شمالی NATO چهره جدیدی به نام Pax Armata در حال شکل گیری به صورت یک تهدید هست.

یادتونه؟ بتلفیلد قبلی جوری سر و صدا کرد ک گفتیم دیگ کسی وارزون نمیزنه ولی وقتی اومد اینقدر عملکردش بد بود پر از باگ و مشکل و بازی خیلی زود دد شد باید دید امسال چی میشه

بالاخره کالاف دیوتی رقیب قدیمیش برگشته باید دید امسال کدوم قویتر خواهد بود. نظر شما چیه؟ battlefield🔥 black ops 7❤️‍🔥
بالاخره کالاف دیوتی رقیب قدیمیش برگشته باید دید امسال کدوم قویتر خواهد بود. نظر شما چیه؟ battlefield🔥 black ops 7❤️‍🔥

یادش بخیر🙂
یادش بخیر🙂

🔸این اتچ روی گان M4 باگ شده و نو ریکویل هست استریمر های خارجی خیلی تعریف میکردن ازش
🔸این اتچ روی گان M4 باگ شده و نو ریکویل هست
استریمر های خارجی خیلی تعریف میکردن ازش

اتچ جدید Lc10 قوی ترین‌گان برای رینج‌ نزدیک🔸
اتچ جدید Lc10 قوی ترین‌گان برای رینج‌ نزدیک🔸

🔸دابل اکسپی از ۳ مرداد به مدت سه روز فعال میشه اگر بتل پس تموم‌ نکردید این سه روز رو از دست ندید البته خیلیها گیمشون اوک نشد
🔸دابل اکسپی از ۳ مرداد به مدت سه روز فعال میشه
اگر بتل پس تموم‌ نکردید این سه روز رو از دست ندید
البته خیلیها گیمشون اوک نشده که راحت بدون لگ پلی بدن💔

ری اکشن مرامی بزنید عشقای داداش❤️‍🔥

+1
فعالسازی ۵هزار سیپی واسه مشتری گلمون اقا احمدرضا و خرید باندل مورد علاقشون +بتل پس ۲۴۰۰ سیپی🔥

فعالساری ۵هزار سیپی واسه مشتری گلمون اقا امیر عزیز و خرید باندل بالرینا و بتل پس و ایونت پس🔥

فعالسازی بلکسل واسه داش مهران از مشتری های گلمون داغ داغ مبارکشون باشه🔥

این یعنی به احتمال زیاد باندلها و بتل پسها و خرج هایی ک روی اکانتتون کردید تا الان به نسخه جدید منتقل خواهد شد🔥

خبر خیلی خوب👇🏽 احتمال بازگشت سیستم Carry Forward در Black Ops 7 وجود دارد؛ این موضوع از طریق جزئیات رده‌بندی ESRB مشخص شده:
خبر خیلی خوب👇🏽 احتمال بازگشت سیستم Carry Forward در Black Ops 7 وجود دارد؛ این موضوع از طریق جزئیات رده‌بندی ESRB مشخص شده:
در توضیحات این رده‌بندی، به آیتم‌هایی مثل طرح Bongshot و فینیشر Toke-a-Bloke اشاره شده که تنها از طریق باندل‌های Black Ops 6 قابل دسترسی هستند. برای کسایی که متوجه این سیستم نشدن سیستم Carry Forward در سری Call of Duty به مکانیزمی گفته می‌شود که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد آیتم‌ها، اسکین‌ها، باندل‌ها و پیشرفت‌هایی را که در نسخه‌ی قبلی به دست آورده‌اند، به نسخه‌ی جدید منتقل کنند.

مپ Janus Towers در سیزن پنج برای مود زامبی منتشر میشود.
+1
مپ Janus Towers در سیزن پنج برای مود زامبی منتشر میشود.

گرافیک ریبرث هم کارتونی شده معلوم‌نیست باگه یا خودشون کردن شما دیدید؟؟
گرافیک ریبرث هم کارتونی شده معلوم‌نیست باگه یا خودشون کردن شما دیدید؟؟

انجام ایونت COD TOON باز شدن 2 کمو متحرک برای تمام گانها + جوایز دیگر تمام پلتفرمها بین 1 الی 48 ساعت 890T❌490T✅
+1
انجام ایونت COD TOON باز شدن 2 کمو متحرک برای تمام گانها + جوایز دیگر تمام پلتفرمها بین 1 الی 48 ساعت 890T❌490T✅

اکانت 55# کلیک کنید☝🏽 تخفیف ویژه 3800T❌3200T✅

تک اکانت 55# تخفیف ویژه 3300T❌2950T✅

دوستانی که قصد فروش اکانتشون رو دارن👇🏽 فرم اکانت کلیک کنید روی فرم بالا☝🏽 پر کنید و بفرستید پیوی من اگر کسی هم فرستاده که ندیدم یا هنوز فروش نرفته هم پیام بده بهم دوباره @mahziaramini

مود کژویال کدوم مپ رو بیشتر دوس دارید؟
Anonymous voting