ar
Feedback
MAHCOD | مهکد وارزون

MAHCOD | مهکد وارزون

الذهاب إلى القناة على Telegram

﷽ سرویس گیمینک و خدمات وارزون با ۴۰هزار فالوور و ۵۲۰۰ رضایت @Mahcodrezayat پیام های پین شده رو ببنید❤️ مدیریت⬇️برای خرید @mahziaramini اینستاگرام مهکد ⬇️ instagram.com/mahcod ۶سال سابقه🔥 سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️ https://zil.ink/mahcod

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام MAHCOD | مهکد وارزون

تُعد قناة MAHCOD | مهکد وارزون (@mahcod) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 10 630 مشتركاً، محتلاً المرتبة 8 524 في فئة ألعاب والمرتبة 29 577 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 10 630 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 170، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -13، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 15.82‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 6.73‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 1 684 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 716 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 13.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل اپراتور, رفیق, سیزن, باندل, بلکسل.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
﷽ سرویس گیمینک و خدمات وارزون با ۴۰هزار فالوور و ۵۲۰۰ رضایت @Mahcodrezayat پیام های پین شده رو ببنید❤️ مدیریت⬇️برای خرید @mahziaramini اینستاگرام مهکد ⬇️ instagram.com/mahcod ۶سال سابقه🔥 سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️ https://zil.ink/mahcod

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة ألعاب.

10 630
المشتركون
-1324 ساعات
-1017 أيام
+17030 أيام
أرشيف المشاركات
🔹تیزر داستانی Battlefield 6 منتشر شد
محوریت این تیزر در مورد داستان بازی هست. جایی که با نابود شدن پیمان آتلانتیک شمالی NATO چهره جدیدی به نام Pax Armata در حال شکل گیری به صورت یک تهدید هست.

یادتونه؟ بتلفیلد قبلی جوری سر و صدا کرد ک گفتیم دیگ کسی وارزون نمیزنه ولی وقتی اومد اینقدر عملکردش بد بود پر از باگ و مشکل و بازی خیلی زود دد شد باید دید امسال چی میشه

بالاخره کالاف دیوتی رقیب قدیمیش برگشته باید دید امسال کدوم قویتر خواهد بود. نظر شما چیه؟ battlefield🔥 black ops 7❤️‍🔥
بالاخره کالاف دیوتی رقیب قدیمیش برگشته باید دید امسال کدوم قویتر خواهد بود. نظر شما چیه؟ battlefield🔥 black ops 7❤️‍🔥

یادش بخیر🙂
یادش بخیر🙂

🔸این اتچ روی گان M4 باگ شده و نو ریکویل هست استریمر های خارجی خیلی تعریف میکردن ازش
🔸این اتچ روی گان M4 باگ شده و نو ریکویل هست
استریمر های خارجی خیلی تعریف میکردن ازش

اتچ جدید Lc10 قوی ترین‌گان برای رینج‌ نزدیک🔸
اتچ جدید Lc10 قوی ترین‌گان برای رینج‌ نزدیک🔸

🔸دابل اکسپی از ۳ مرداد به مدت سه روز فعال میشه اگر بتل پس تموم‌ نکردید این سه روز رو از دست ندید البته خیلیها گیمشون اوک نشد
🔸دابل اکسپی از ۳ مرداد به مدت سه روز فعال میشه
اگر بتل پس تموم‌ نکردید این سه روز رو از دست ندید
البته خیلیها گیمشون اوک نشده که راحت بدون لگ پلی بدن💔

ری اکشن مرامی بزنید عشقای داداش❤️‍🔥

+1
فعالسازی ۵هزار سیپی واسه مشتری گلمون اقا احمدرضا و خرید باندل مورد علاقشون +بتل پس ۲۴۰۰ سیپی🔥

فعالساری ۵هزار سیپی واسه مشتری گلمون اقا امیر عزیز و خرید باندل بالرینا و بتل پس و ایونت پس🔥

فعالسازی بلکسل واسه داش مهران از مشتری های گلمون داغ داغ مبارکشون باشه🔥

این یعنی به احتمال زیاد باندلها و بتل پسها و خرج هایی ک روی اکانتتون کردید تا الان به نسخه جدید منتقل خواهد شد🔥

خبر خیلی خوب👇🏽 احتمال بازگشت سیستم Carry Forward در Black Ops 7 وجود دارد؛ این موضوع از طریق جزئیات رده‌بندی ESRB مشخص شده:
خبر خیلی خوب👇🏽 احتمال بازگشت سیستم Carry Forward در Black Ops 7 وجود دارد؛ این موضوع از طریق جزئیات رده‌بندی ESRB مشخص شده:
در توضیحات این رده‌بندی، به آیتم‌هایی مثل طرح Bongshot و فینیشر Toke-a-Bloke اشاره شده که تنها از طریق باندل‌های Black Ops 6 قابل دسترسی هستند. برای کسایی که متوجه این سیستم نشدن سیستم Carry Forward در سری Call of Duty به مکانیزمی گفته می‌شود که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد آیتم‌ها، اسکین‌ها، باندل‌ها و پیشرفت‌هایی را که در نسخه‌ی قبلی به دست آورده‌اند، به نسخه‌ی جدید منتقل کنند.

مپ Janus Towers در سیزن پنج برای مود زامبی منتشر میشود.
+1
مپ Janus Towers در سیزن پنج برای مود زامبی منتشر میشود.

گرافیک ریبرث هم کارتونی شده معلوم‌نیست باگه یا خودشون کردن شما دیدید؟؟
گرافیک ریبرث هم کارتونی شده معلوم‌نیست باگه یا خودشون کردن شما دیدید؟؟

انجام ایونت COD TOON باز شدن 2 کمو متحرک برای تمام گانها + جوایز دیگر تمام پلتفرمها بین 1 الی 48 ساعت 890T❌490T✅
+1
انجام ایونت COD TOON باز شدن 2 کمو متحرک برای تمام گانها + جوایز دیگر تمام پلتفرمها بین 1 الی 48 ساعت 890T❌490T✅

اکانت 55# کلیک کنید☝🏽 تخفیف ویژه 3800T❌3200T✅

تک اکانت 55# تخفیف ویژه 3300T❌2950T✅

دوستانی که قصد فروش اکانتشون رو دارن👇🏽 فرم اکانت کلیک کنید روی فرم بالا☝🏽 پر کنید و بفرستید پیوی من اگر کسی هم فرستاده که ندیدم یا هنوز فروش نرفته هم پیام بده بهم دوباره @mahziaramini

مود کژویال کدوم مپ رو بیشتر دوس دارید؟
Anonymous voting