fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 823 مشترک است و جایگاه 7 599 را در دسته رمزارزها و رتبه 21 947 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 823 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 14 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 45.32% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 28.17% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 715 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 173 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 95 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 823
مشترکین
+624 ساعت
+117 روز
+1430 روز
آرشیو پست ها
🚨FED HIKES 0.75

🚨بچه ها احتمال خیلی خیلی زیاد در روزهای آینده اکثر مناطق کشور دچار مشکل و قطعی اینترنت خواهند شد. شدیدا توصیه میکنم پوزیشن جدید باز نکنید، داراییهاتون رو در امنیت نگه‌داری کنید و مراقب سرمایه خودتون باشید!

امروز جلسه FED و اعلام نرخ بهره داریم…

photo content

امیدواریم به ماه اکتبری که سبز باشه! 📈🆙

photo content

photo content

photo content

از کریپتو…
Anonymous voting

برای #مهسا … 🥀🥀🥀

‏این روزها بیشتر مراقب پوزیشنهاتون باشید و حتما TP/SL ست کنید ‏⚠️خطر قطع ⁧ #فیلترنت ⁩ …

در ۳۰ دقیقه گذشته: ETC +9% RVN +8%

⚠️DYOR

photo content
+1

خب Merge هم انجام شد. حالا چی؟ دوتا کوین #RVN و #ETC رو زیر نظر دارم. از اونجایی که در شبکه اتریوم دیگه چیزی برای ماین کردن نیست(البته بطور غیر رسمی ETHPOW رو داریم)، ماینرها احتمال داره سوییچ کنن به شبکه‌های با ساختار EThash مثل همین دوتا. هش‌ریتشون در ساعتهای اخیر بالا رفته و میتونه روی قیمت تاثیر بزاره… @amircryptothoughts

در مورد رویداد Merge اتریوم که تا چندساعت دیگه اتفاق میفته: - این رویداد تاثیر زیادی از لحاظ ساختاری و فناورانه روی شبکه اتریوم و بطور کلی زیرساخت بلاکچینی خودش داره. جذابیت نتایج این اتفاق رو بنظرم به مرور و در سالهای آینده بهتر خواهیم دید. - در خصوص اتریوم های شما؛ لازم نیست هیچ کاری انجام بدید. اتریوم‌های کیف‌پولتون به طور خودکار با سیستم جدید هماهنگ میشه. - گمانه‌زنی ها به این نتیجه رسیدن که به دلیل اختلاف نظر بین ماینرهای اتریومی، احتمالا در کنار شبکه اصلی ETH-POS، یک شبکه جدید فورک شده بر اساس اثبات کار (متد قدیم شبکه) یا ETH-POW ایجاد میشه. و توکن ۱:۱ به هر کسی که در لحظه مرج اتریوم داشته باشه تعلق میگیره. از نظر من با توجه به شرایط مارکت ارزش نداره که روی این مورد حساب ویژه ای(مخصوصا به عنوان ایردراپ) باز کنید. شخصا ریسک دارایی‌هام رو به دلیل مبهمی به اسم ایردراپ اثبات کار بالا نمیبرم و از کنارش عبور میکنم. - اگر حتی این توکن بهتون تعلق گرفت، بنظرم ارزش نگهداری نخواهد داشت. همین الان توکن‌های پیش-فورک شده ETHPow در بعضی صرافی‌ها لیست شده و اونجا احتمالا میتونید بفروشیدشون. - در مورد شرایط کلی مارکت بعد از مرج، هنوز برای اعلام نظر زود هست. باید دید واکنش بازاردر میان مدت به این اتفاق چه خواهد بود. اما کم ریسک‌ترین شرایط اینه که این رویداد رو مطابق sell the news در نظر بگیریم و منتظر افت قیمتی باشیم. Happy merge day!✨🎉 @amircryptothoughts

Crypto trading w/Amir - آمار و تحلیل کانال تلگرام @amircryptotr