ch
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

前往频道在 Telegram

In blockchain we trust.

显示更多

📈 Telegram 频道 Crypto trading w/Amir 的分析概览

频道 Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 14 823 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 7 599,并在 伊朗 地区排名第 21 947

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 14 823 名订阅者。

根据 24 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 14,过去 24 小时变化为 6,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 45.32%。内容发布后 24 小时内通常能获得 28.17% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 715 次浏览,首日通常累积 4 173 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 95
  • 主题关注点: 内容集中在 مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
In blockchain we trust.

凭借高频更新(最新数据采集于 25 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。

14 823
订阅者
+624 小时
+117
+1430
帖子存档
🚨FED HIKES 0.75

🚨بچه ها احتمال خیلی خیلی زیاد در روزهای آینده اکثر مناطق کشور دچار مشکل و قطعی اینترنت خواهند شد. شدیدا توصیه میکنم پوزیشن جدید باز نکنید، داراییهاتون رو در امنیت نگه‌داری کنید و مراقب سرمایه خودتون باشید!

امروز جلسه FED و اعلام نرخ بهره داریم…

photo content

امیدواریم به ماه اکتبری که سبز باشه! 📈🆙

photo content

photo content

از کریپتو…
Anonymous voting

برای #مهسا … 🥀🥀🥀

‏این روزها بیشتر مراقب پوزیشنهاتون باشید و حتما TP/SL ست کنید ‏⚠️خطر قطع ⁧ #فیلترنت ⁩ …

در ۳۰ دقیقه گذشته: ETC +9% RVN +8%

⚠️DYOR

photo content
+1

خب Merge هم انجام شد. حالا چی؟ دوتا کوین #RVN و #ETC رو زیر نظر دارم. از اونجایی که در شبکه اتریوم دیگه چیزی برای ماین کردن نیست(البته بطور غیر رسمی ETHPOW رو داریم)، ماینرها احتمال داره سوییچ کنن به شبکه‌های با ساختار EThash مثل همین دوتا. هش‌ریتشون در ساعتهای اخیر بالا رفته و میتونه روی قیمت تاثیر بزاره… @amircryptothoughts

در مورد رویداد Merge اتریوم که تا چندساعت دیگه اتفاق میفته: - این رویداد تاثیر زیادی از لحاظ ساختاری و فناورانه روی شبکه اتریوم و بطور کلی زیرساخت بلاکچینی خودش داره. جذابیت نتایج این اتفاق رو بنظرم به مرور و در سالهای آینده بهتر خواهیم دید. - در خصوص اتریوم های شما؛ لازم نیست هیچ کاری انجام بدید. اتریوم‌های کیف‌پولتون به طور خودکار با سیستم جدید هماهنگ میشه. - گمانه‌زنی ها به این نتیجه رسیدن که به دلیل اختلاف نظر بین ماینرهای اتریومی، احتمالا در کنار شبکه اصلی ETH-POS، یک شبکه جدید فورک شده بر اساس اثبات کار (متد قدیم شبکه) یا ETH-POW ایجاد میشه. و توکن ۱:۱ به هر کسی که در لحظه مرج اتریوم داشته باشه تعلق میگیره. از نظر من با توجه به شرایط مارکت ارزش نداره که روی این مورد حساب ویژه ای(مخصوصا به عنوان ایردراپ) باز کنید. شخصا ریسک دارایی‌هام رو به دلیل مبهمی به اسم ایردراپ اثبات کار بالا نمیبرم و از کنارش عبور میکنم. - اگر حتی این توکن بهتون تعلق گرفت، بنظرم ارزش نگهداری نخواهد داشت. همین الان توکن‌های پیش-فورک شده ETHPow در بعضی صرافی‌ها لیست شده و اونجا احتمالا میتونید بفروشیدشون. - در مورد شرایط کلی مارکت بعد از مرج، هنوز برای اعلام نظر زود هست. باید دید واکنش بازاردر میان مدت به این اتفاق چه خواهد بود. اما کم ریسک‌ترین شرایط اینه که این رویداد رو مطابق sell the news در نظر بگیریم و منتظر افت قیمتی باشیم. Happy merge day!✨🎉 @amircryptothoughts