fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 816 مشترک است و جایگاه 7 599 را در دسته رمزارزها و رتبه 21 947 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 816 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 14 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 45.32% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 28.17% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 715 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 173 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 95 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 816
مشترکین
+624 ساعت
+117 روز
+1430 روز
آرشیو پست ها
update...
update...

photo content

Repost from Alireza.S
پیش‌تر درباره لزوم تغییر استراتژی از ترس به طمع در زمان مناسب نوشتم. معتقدم آسیب ترس در اوج bear market کم‌تر از طمع در اوج بول‌ران نیست و این که چه زمانی بترسیم و چه زمانی طمع داشته باشیم موضوعی است که گاهی حرفه‌ای‌ترین سرمایه‌گذارها هم در تشخیصش اشتباه می‌کنن. سابقه آشنایی افراد با تجربه در مارکت کریپتو اغلب به بعد از ۲۰۱۷ برمی‌گرده. دوره‌ای که بلافاصله بعد از یک جهش فوق‌العاده، بازار برای مدت طولانی در فاز نزولی قرار گرفت. این فاز نزولی چند ساله ذهن بسیاری از افراد از جمله سرمایه‌گذاران و تریدرهای حرفه‌ای رو به خودش عادت داد. عادت ذهنی به روند طولانی مدت قبلی باعث اتخاذ تصمیمات غلط در ابتدای بولران اخیر شد. افرادی که به پامپ و دامپ‌های فاصله ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ عادت کرده بودند در اوایل بولران احتیاط و ترس زیادی نسبت به از دست دادن سود خودشون داشتند و همین باعث شد که بسیاری به سود کم قناعت کردند و خارج شدند و رشد اصلی قیمت در بولران را از دست دادند یا بعضی در قیمت‌های بالاتر از قیمت فروش خودشون FOMO شدن و مجددا وارد شدن اما بخش زیادی از سودی که می‌شد داشته باشن رو از دست دادن. برای نمونه اکثر افرادی که فانتوم رو در مارکت خرسی زیر ۰.۰۰۲ دلار خریده بودن در اولین حرکت صعودی که تا حوالی ۰.۰۰۶ دلار داشت از بازی خارج شدند و تا فانتوم ۳.۵ دلاری فقط حسرت خوردند. بسیاری از اون‌ها فانتومی که خودشون روی ۰.۰۰۵ تا ۰.۰۰۶ دلار فروخته بودن رو مجددا در قیمت‌های بسیار بالاتر با FOMO خریدند. به یاد داشته باشید اگر پروژه‌‌ای رو در اوج روزهای خونین مارکت در قیمت‌های خیلی پایین شناسایی کردید ممکنه در اولین نشانه‌های صعودی شدن مارکت دچار خطای فروش زود هنگام بشین. چیزی که بارها اعتراف کردم خودم هم کم دچارش نشدم و آداپته شدن با این تغییر فازها در بازار اصلا کار آسانی نیست. به دوستانی که فضا و کالچر مارکت کریپتو را شناختند و به این نتیجه رسیدند که این مارکت جایی است که باید در حد معقول ریسک کرد تا ریوارد خوب گرفت توصیه می‌کنم بر خلاف جو حاکم بر مارکت استراتژی طمع در پیش بگیرند. این روزها همان روزهایی است که در آینده یادآوری می‌کنیم که اگر فلان روز کسی x دلار از فلان پروژه (مشروط به تشخیص صحیح) خریده بود الان 100x یا حتی 1000x داشت. عینک بدبینی رو از چشم‌هاتون بردارید، مارکت روزهای شیرین و روزهای خونین خودش رو بارها تکرار خواهد کرد. @cryptobyalireza

photo content

تتر 33,450 تومان چه خبره؟!

این روزها حوصله و شرایط مناسبی برای ترید ندارم. اگر پست های کانال کم شده به همین دلیله. در حال حاضر منتظر خروج بیتکوین از این رنج طاقت فرسائیم…

شکست حمایت ۱۸۵۰۰ بیتکوین اصلا نشانه خوبی نیست!

شب گریزد چون که نور آید ز دور پس چه داند ظلمت شب، حال نور… -مولانا

NFT sales plunge in Q3, down by 60% from Q2
NFT sales plunge in Q3, down by 60% from Q2

در زبان فارسی جدایی جنسی وجود نداره. مثلا "او" شامل زن و مرد میشه. برخلاف زبانهای لاتین و عربی. اگر جایی تاکید بر جنسیت باشه، در زبان فارسی، اولویت با زنهاست. بر خلاف زبانهای لاتین و اروپایی. ما میگیم زن و شوهر بجای husband and wife. ما میگیم خواهر و برادر ، بجای brother and .sister ما میگیم زن و مرد، بجای men an women. حتی ما میگیم زن و شوهر. یعنی مرد در ارتباط با همسر هویت (شوهر) پیدا میکنه. ولی هویت (زن) دست نمیخوره. بجای اینکه بگیم man and wife. ما نمیگیم mankind. میگیم بشریت. ما هرگز در تاریخ و ادبیاتمون به جنسیت اهمیت ندادیم. اگر جایی لازم شده، زنان را در اولویت قرار دادیم. حتی در زبان فارسی، (زن) یک واژه و مفهوم مستقله. نه مثل wo/man. زائده ای کنار مرد. ما، ملتی نبودیم که الان هستیم… #کپی

🔥دلار ATH زد! 33,000 Toman

آپدیت: کدشون رو تغییر دادن به IRANONLY
آپدیت: کدشون رو تغییر دادن به IRANONLY

October was historically green. Requirement: You have to survive the big dip of Sep & first days of Oct.
October was historically green. Requirement: You have to survive the big dip of Sep & first days of Oct.

مکدی هفتگی هم کراس داده! #BTC W @amircryptothoughts
مکدی هفتگی هم کراس داده! #BTC W @amircryptothoughts

حجم فشردگی قیمت رو ببینید! #BTC 3D @amircryptothoughts
حجم فشردگی قیمت رو ببینید! #BTC 3D @amircryptothoughts

خروج از رنج و صعود ۷۰ درصدی. در حال حاضر هم مشغول پولبک به وج شکسته شده است... #XRP @amircryptothoughts
خروج از رنج و صعود ۷۰ درصدی. در حال حاضر هم مشغول پولبک به وج شکسته شده است... #XRP @amircryptothoughts

photo content

اگر در اتصال اینترنت مشکل دارید، فیلترشکن windscribe طرح 🔸30 گیگابایت ترافیک رایگان🔸 برای موقعیت خاص ایرانیان ارائه داده. روش: ‏1. یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید ‏⁦ windscribe.com/myaccount⁩ ‏2. سپس به حساب کاربری بروید و روی «Have a Voucher» ضربه بزنید. ‏3. حالا کد FREEIRAN وارد کنید ‏کپچا رو بزنید تا اکانت ساخته شه و به صندوق دریافت ایمیل برید و اکانت تون تایید کنید. ممنون از کاربر imanpjn @amircryptothoughts

یه توضیحی بدم: دیدگاه های مناسبتی من مربوط به این روزها اکثرا در توییتر منتشر میشه که مخاطب بیشتری داره این کانال رو گذاشتم برای اخبار کریپتویی که از روند مارکت بی‌خبر نمونیم. کم کاری این روزهای کانال رو به بزرگی خودتون ببخشید امیدوار باشیم به اتفاق افتادن بهترینها برای مردم سرزمینمون…❤️