es
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Ir al canal en Telegram

In blockchain we trust.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Crypto trading w/Amir

El canal Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 14 810 suscriptores, ocupando la posición 7 596 en la categoría Criptomonedas y el puesto 21 992 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 14 810 suscriptores.

Según los últimos datos del 23 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 3, y en las últimas 24 horas de -19, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 44.61%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 26.20% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 6 607 visualizaciones. En el primer día suele acumular 3 880 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 94.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
In blockchain we trust.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 24 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

14 810
Suscriptores
-1924 horas
+37 días
+330 días
Archivo de publicaciones
گپ ۱۹۹۰۰ هنوز پر نشده…

شاید جالب باشه براتون که MA200 بعد از 300 روز به بالا شکسته شد!
شاید جالب باشه براتون که MA200 بعد از 300 روز به بالا شکسته شد!

✅ارزش توتال مارکت به 1 تریلیون دلار برگشت. ✅دامیننس بیتکوین گارد صعودی گرفته و در مرز 44% هست. ✅دامیننس تتر روند صعودی بلندمدت خودش رو به پایین شکست و در حال ریزشه. زمانی از پایان فاز نزولی مارکت گفتیم که کسی بهش باور نداشت! امیدوارم هدف های تخمینی ما از مارکت در ادامه هم مطابق چیزی که پیش بینی کردیم انجام بشه و همگی بتونید بهترین سودها رو از مارکت بگیرید!

میدونستید که اندیکاتور Hash Ribbons fun hc 520 روز سیگنال خرید داده؟ @amircryptothoughts
میدونستید که اندیکاتور Hash Ribbons fun hc 520 روز سیگنال خرید داده؟ @amircryptothoughts

22500 مقاومت مهمیه! @amircryptothoughts
22500 مقاومت مهمیه! @amircryptothoughts

#BTC 4H
#BTC 4H

#BTC 22000

📌آیا دلیل ورشکستگی این همه شرکت کریپتویی رو میدونید؟ تفاوت ماهیت نقدینگی بین چرخه (سایکل) بیتکوینی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ و چرخه های قبلی یک تفاوت اصلی هست که باعث شده خیلی از معادلات حاکم بر این فضا رو تغییر بده: فیوچرز و معاملات اهرمی! تا چند سال پیش و قبل از فراگیر شدن اهرم و لوریج، پولدارهای کریپتو برای بالا یا پایین کردن قیمت ارز باید با حجم هوبی از سرمایشون وارد میدون میشدند. مثلا اونی که ۵۰۰۰ بیتکوین داشت، باید ۱۰۰۰ تاش رو وارد معامله و بازار میکرد و خرید/فروش انجام میداد تا بتونه تغییر محسوسی ایجاد کنه که سود مناسبی براش داشته باشه. اما در سال ۲۰۲۰ این قانون شکسته شد: با اومدن فیوچرز و رایج‌شدنش بین تریدرها، همون کاری رو که چند سال پیش با ۱۰۰۰ بیتکوین انجام میداد، حالا میتونست با ۱۰۰ بیتکوین انجام بده! پس به همین دلیل پول بیشتری برای مانور دادن توی دستش میموند و میتونست همزمان به ۱۰-۱۵ پروژه وارد بشه. نتیجه تمام این موارد این شد که حجم معاملات اعتباری(معامله‌ای که بر اساس دارایی واقعی نیست و صرفا اعتبار هست-مثل معاملات اهرمی) حتی از حجم معاملات اسپات جلو زد و به ترند اصلی گردش نقدینگی در کریپتو تبدیل شد. معاملات اعتباری که بعدها فهمیدیم تهش باد میده و شاید خیلی از صرافیها به اندازه این اعتبار و وام‌هایی که دارن ارائه میدن، نقدینگی تضمینی نداشته باشند (مثل FTX) اما از طرف دیگه همین اعتبارهای زیاد باعث رشد خیلی عجیب و غریب مارکت شد و دیدیم که همین سرمایه‌دارهای کریپتو پروژه‌های خیلی بزرگی رو استارت زدن و مانورهای زیادی با نقدینگیشون ایجاد کردن و یک حباب سرمایه شکل گرفت. (عملکرد Alameda رو در ۲۰۲۱ ببینید) اما این قضیه شمشیر دولبه بود. همین اعتباری که روزی قدرت مانور اقتصادی برای راه اندازی پروژه های جدید میداد، این روزها برعکس عمل کرده و هیلی از پروژه ها رو بخاطر ضعف عملکرد، پوششی بودن، نداشتن نقدینگی کافی به ورطه نابودی کشونده (عملکرد خزانه نقدینگی Solana, عملکرد FTX، شرکت 3AC٫Genesis,celcius و… فقط چند نمونه مشهور اینها هستن) پس در واقع برای سالم شدن بازار باید این مراحل طی بشه، باید این نقدینگی‌های بدون ضابطه و اعتباری بدون پشتوانه حذف بشه، شرکتهای باد‌کرده زمین بخورند و فضا از این حالت مسموم خارج بشه تا بشه یک روند پایدار جدید صعودی برای مارکت ایجاد کرد. هر چند که بنظرم من با شروع روند صعودی ماژور بعدی، احتمالا همین موضوعات رو به شکل شدیدتری در چرخه بعد خواهیم دید… @amircryptothoughts

1 میلیون تومان = 23 دلار آمریکا

pullback? 🧐
pullback? 🧐

-come on, do something… +BOOM!!! @amircryptothoughts
-come on, do something… +BOOM!!! @amircryptothoughts

عمده معاملاتتون رو در کدوم بستر انجام میدید؟
Anonymous voting

معلوم نیس طی دو روز آینده چه بلایی سر اینترنت قراره بیارند. مراقب پوزیشنها و سرمایه خودتون باشید…

#AR/USDT ⚠️DYOR @amircryptothoughts
#AR/USDT ⚠️DYOR @amircryptothoughts

#ROSE/USDT ⚠️DYOR @amircryptothoughts
#ROSE/USDT ⚠️DYOR @amircryptothoughts

U.S. Justice Department says it to announce an international cryptocurrency enforcement action

خیلی بازی داد و با این شدوها نقدینگی هانت کرد. ولی آخرش ریخت! بریم برای پر شدن گپ 19900؟

پارلمان اروپا درخواست تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران رو تصویب کرد و برای تایید نهایی به شورای اروپا فرستاد. عکس العمل اقتصاد ایران: دلار ۴۳۰۰۰ تومان!

#BTC 1H تعداد و حجم شدوها رو ببینید!
#BTC 1H تعداد و حجم شدوها رو ببینید!

اگر اون سناریو مد نظر ما اتفاق بیفته، یعنی این روند صعودی در میان‌مدت بخواد ادامه دار باشه، نیاز به اصلاح مقطعی داره که فشار خستگی چارت رو تعدیل کنه. بنظر میاد محدوده ۱۸-۱۹ محدوده خوبیه. یک سری از آلتکوین های میدکپ و لوکپ هم میتونن این وسط رشد مناسبی داشته باشند. ولی خب بستگی به شکل رفتاری سرمایه‌گذارها داره که بیشتر به کدوم سمت گرایش خواهند داشت. اگر چارتی رو مناسب دیدم همینجا به اشتراک خواهم گذاشت… @amircryptothoughts