مجله آزادی|#خبرفوری|#تنگه_هرمز|#مذاکرات
رفتن به کانال در Telegram
کانال «مجله آزادی» @AzadiMagazine صدای مردم از چهارگوشه ایران است. از بلوچستان تا تبریز و مازندران و تهران و شیراز و کردستان و چهارمحال بختیاری. آیدی ادمین: @starry_sky6067
نمایش بیشتر7 810
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-597 روز
-30830 روز
آرشیو پست ها
نوحه ای با توصیف ویژگیهای حکومت آخوندی
این مملکت که نامش میهن اسلامی است،
باید عدالت اصل و بنیاد آن باشد.
نه اینکه مردم خودش گرسنه باشند و دیگران را سیر کنیم.
لعنت بر کسانی که حقوق ملت را تاراج کردند.
لعنت بر کسانی که این مردم را محتاج کردند...
یادداشت تفاهم یا توافق؟
کی باخت کی برد؟
اونچه بین ایران و آمریکا امضا شد یادداشت تفاهم بود نه توافق!
یادداشت تفاهم یا MOU که مخفف (Memorandum of Understanding) هست با توافق که بهش Agreement میگن کاملا فرق دارد
یادداشت تفاهم در حقوق بینالملل، بیانگر نیت و ارادهی طرفین برای همکاریه. نیازی به تصویب پارلمان نداره و ممهتر از همه اجرای اون الزام حقوقی نداره، در حالی که توافق چیزیه که الزامآوره و ساز و کار اجرایی داره
حالا علت اینکه یه عده میگن این یادداشت تفاهم، یه جورایی کوتاه اومدن آمریکاست چیه؟ علت اینه که چون جمهوری اسلامی حسابی ضربه خورده اونا میگن آمریکا باید امتیازات بیشتری ازش میگرفت نه اینکه همینطوری تمام کنه،
اما اگه از زاویه خود رژیم نگاه کنی اتفاقی که افتاده اینه:
جنگ تموم شده و راه برای قیام مردم باز شده
خامنهای و ۶۰ درصد از بدنهی سرکوبگر رژیم کتلت شدن
تنگه و عبور کشتیهای نفتی که فرقی با قبل نکرده
پولی هم اضافه بر اون چیزی که قبل از جنگ رژیم داشته قرار نیست بهش بدن...
حالا شما بگو، رژیم تو این قضیه باخته یا برده؟
+4
روایت یک جراح از سلاخی بیصدای سیستم درمان در روزهای جنگ
گزارشهای میدانی اخیر از رسانهها و روزنامههای داخلی ایران، پرده از بحرانی عمیق در ساختار بهداشتی و دارویی کشور پس از حملات نظامی مشترک آمریکا و اسرائیل برمیدارند؛ بحرانی که نشان میدهد تورم افسارگسیخته، نایاب شدن اقلام مصرفی و سقوط توان مالی مردم، نظام سلامت را به زانو درآورده است. اما در پشت این آمار رسمی و ارقام اقتصادی، روایتی هولناکتر از زبان کسانی جاری است که خود در قلب این طوفان ایستادهاند.
یک جراح سرطان در یکی از کلانشهرهای ایران، در گفتگویی طولانی و تفصیلی با دویچه وله فارسی، وضعیت هولناک بیمارستانها، شکلگیری بازار سیاه دلالان دارو در پشت درهای اتاق عمل، هدایت ذخایر استراتژیک خون و دارو به مراکز مخفی نظامی، و موج ناامیدی منجر به خودکشی در میان بیماران سرطانی را روایت کرده است.
وزارت خارجه اسرايیل:حزبالله با حمایت مالی جمهوری اسلامی طی سالها(صدها میلیون دلار) شبکه گستردهای از تونلها، انبارهای تسلیحاتی، سایتهای موشکی و مراکز فرماندهی در جنوب لبنان ایجاد کرده.
هدف این زیرساختها حمله به اسرائیل بوده.
✅ مارکو روبیو وزیر خارجه آمریکا:
«تا وقتی که نیابتیهای ایران از عراق موشک و پهپاد شلیک میکنند و مثل حماس و حزبالله در تروریسم فعال هستند، نمیتوان به پایان درگیریها در منطقه رسید.»
بانک مرکزی با تأخیر اعلام کرد که در سال ۱۴۰۴ نقدینگی ۵۳٪ و پایه پولی ۶۱٪ رشد کرده؛ بالاترین ارقام بیش از ۵۰ سال اخیر که میتواند نگرانی جدی تورم در ماههای آینده باشد.دنیای اقتصاد
✅ ترامپ:
ایران عالی بوده است. اگر ایرانیان هوشمند باشند، منطقی خواهند بود؛ در غیر این صورت، مجبور خواهیم شد کار را به پایان برسانیم که احتمالاً کمتر از یک هفته طول میکشد.
اما فکر میکنم همه چیز برای آنها خوب خواهد شد. آنها کاری که باید انجام دهند را انجام خواهند داد زیرا ما میخواهیم این کار انجام شود
✅ مجلس سنای ایالات متحده با ۵۰ رأی موافق در برابر ۴۸ رأی مخالف به تصویب «قطعنامه اختیارات جنگی درباره ایران» که پیشتر در مجلس نمایندگان تصویب شده بود، رأی داد.
این قطعنامه هرگونه اقدام نظامی علیه ایران را مسدود میکند، مگر آنکه ترامپ ابتدا مجوز کنگره را برای چنین اقدامی دریافت کند.
✅ ترامپ درباره ایران:
ما میتوانیم هر وقت خواستیم بر فراز تهران پرواز کنیم و هیچکس نمیتواند کاری با ما داشته باشد.
✅ گروسی:
آژانس ما بازرسی را انجام خواهد داد و این به تهران بستگی دارد که واشنگتن یا ناظران دیگر را دعوت کند
✅ آسوشیتدپرس:
امارات آزادسازی دهها میلیارد دلار از داراییهای مسدود شده ایران را به تأخیر انداخته و درخواست جریمه چند میلیارد دلاری برای خسارات وارد شده از سوی ایران را مطرح نموده است.
#ماهان_رحمتی فقط ۱۶ سالشه ۱۶ سال! یک نوجوان که باید بازی کند، درس بخونه و رویاهایش را دنبال کنه، الان در اراک با اتهام «محاربه» در خطر اعدام قرار داره. رژیم طناب دار رو برای همه جوونامون آماده کرده. صدای ماهان باشیم قبل از این که دیر بشه
اگر ذرت و غلات میخواستین میگفتین مردم آبدانان بریزن جلوتون .
گزارشهای هاآرتص و فیگارو یادتون هست که میگفت لشکر سایبری دستساز خارجی به کمک پهلویچیها اومدن؟
حالا به نظر میرسه که اکس تصمیم گرفته پلتفرمش رو از این حسابها پاکسازی کنه.
بعد از توافق (حتی موقت)، دارن به بادکنکی که بادش کردن، سوزن میزنن.
✍عاقبت خودفروشی یک رهبر خودخوانده
عضو رسانهای تیم مذاکرهکننده : هیچ بازرسی از تاسیسات هستهای آسیبدیده انجام نمیشود
آسوشیتدپرس : امارات آزادسازی دهها میلیارد دلار از داراییهای مسدود شده ایران را به تأخیر انداخته و درخواست جریمه چند میلیارد دلاری برای خسارات وارد شده از سوی ایران را مطرح نموده است.
خبرنگار : ایرانیها میگن هیچ بازدید برنامهریزیشدهای برای بازرسان آژانس وجود نداره؟
ترامپ: بلوف میزنن ، اونا داخل به ما گفتن و ما ۱۰۰٪ بازرسی رو ثبت و قطعی کردیم.
اگر راست میگفتن، همین الان مذاکرات رو لغو میکردم.
Repost from دی ماه خونین 1404
گر شود عالم نگارستان، نگارِ ما تویی
وکیل شریفی که ۱۸ دی در #مشهد با گلوله او را کشتند.
فراموشش نکنیم
#نگار_عجم
حمله سایبری به بانک ها
لیست بانکهایی که همچنان با اختلال مواجه هستند:
ملت
تجارت
کشاورزی
ملی
صادرات
دی
بلو
کارآفرین
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
