fa
Feedback
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال

Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال

رفتن به کانال در Telegram

راهنمای هوشمند سرمایه‌گذاری عضویت کلاب اختصاصی: @Bitpullsalesdepartment

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال

کانال Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال (@bitpull) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 34 160 مشترک است و جایگاه 3 690 را در دسته رمزارزها و رتبه 9 992 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 34 160 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -847 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -23 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 15.26% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 10.23% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 214 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 3 496 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 58 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند بیتکوین, اتریوم, #btc, روند, کندل تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
راهنمای هوشمند سرمایه‌گذاری عضویت کلاب اختصاصی: @Bitpullsalesdepartment

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

34 160
مشترکین
-2324 ساعت
-1617 روز
-84730 روز
آرشیو پست ها
ولی شناسایی یه بحثه زدن یه بحث دیگه بمب افکن تنها نمیاد که، با اسکورت F22 و F18 و F16 میاد که البته اگه F22 لب مرز ببینیم یعن
ولی شناسایی یه بحثه زدن یه بحث دیگه بمب افکن تنها نمیاد که، با اسکورت F22 و F18 و F16 میاد که البته اگه F22 لب مرز ببینیم یعنی با آمریکا رسما وارد جنگ شدیم چون F22 رو حتی در اختیار اسرائیل هم قرار نداده فقط و فقط در اختیار آمریکاست @Bitpull

در مورد این F35 یه چیزی بهتون بگم عکس رو ببینید، سطح مقطع راداری هست اگه تایید بشه که پدافند ایران تونسته F35 رو بزنه رادارش
در مورد این F35 یه چیزی بهتون بگم عکس رو ببینید، سطح مقطع راداری هست اگه تایید بشه که پدافند ایران تونسته F35 رو بزنه رادارش احتمالا بمب افکن B2 هم میتونه شناسایی کنه @Bitpull

🔴تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی تهران به خصوص بانوان شاغل تا روز چهارشنبه ۲۸ خرداد دورکار شدن بانک‌ها، واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی به کار خودشون ادامه میدن @ecoline

اسرائیل‌ رو نقشه اندازه تهرانپارسه بعد چند ساله کل خاورمیانه رو داره میزنه تسلیحاتشم تموم نمیشه رسما تمام تسلیحات آمریکا و انگلیس و بقیه کشورهای اروپایی داره اینجا استفاده میشه بعد جالبه هیچکدومشونم گردن نمیگیرن میگن ما نمیدونستیم 😁 @Bitpull

ببینید اینو همین الانه، توی تهران هواگرد رو زدن این لاشه‌اش میاد مستقیم میخوره تو سرتون اگه در فضای باز یا پشت بام باشید خیلی خیلی مراقب باشید @Bitpull

شرایط جنگی به اندازه کافی فشار میاره خودتون مواظب خودتون باشید و بدونید چه رسانه‌ای رو دنبال میکنید چون "شما چیزیو میبینی که اون رسانه دلش میخواد ببینی " @Bitpull

سعی کنید در طول روز کمی خودتونو مشغول کنید اگه غرق خبر بشید واقعا اضطراب و استرس بیشتری رو تجربه میکنید @bitpull

حالا اینستا و توییتر جای خود هر کدوم یه جبهه رو پوشش میدن میدونم هیچکس نمیتونه از اخبار دور بمونه خودمون 24 ساعته داریم رصد میکنیم اما لحن مجری‌های ماهواره و ویدیوهایی که توی اینستا و توییتر میبینید (حتی تلگرام) بیشتر ذهنتونو درگیر میکنه

تلگرامو باز میکنی، ایران اسرائیلو با خاک یکسان کرده میزنی رو ماهواره، اسرائیل ایرانو با خاک یکسان کرده این یعنی رسانه، شما چیزیو میبینی که اون رسانه دلش میخواد ببینی @Bitpull

گوشی‌هارو شارژ کنید پاوربانک‌هارو بزنید به شارژ امشب طولانیه @Bitpull

لطفا روی پشت بام نرید در فضای باز نباشید انهدام هر کدوم از این پهپادها باعث میشه کلی اجسام خرد شده و داغ با سرعت زیاد به سمت زمین بیاد جدی بگیرید! @Bitpull

🚨 موج جدید حملات اسرائیل شروع شد تبریز، تهران، اصفهان، بندرعباس، ملارد همین حالا پدافندها در حال فعالیت هستن. @Bitpull

گاها در طول روز، در اینستا، در پشتیبانی صحبت‌هایی رو میبینیم که از حمله اسرائیل به ایران خوشحال هستن میفهمم، ناراحتی از شرایط کشور برای یکی دو روز نیست، اقتصاد، نوع رفتار با مردم، نوع رفتار با زن‌ها و دختر‌ها واقعه‌های پی در پی به خصوص توی این چند سال اخیر همه رو ناراضی کرده تقریبا 90 درصد، نسبت به اقتصاد و سیاست کشورمون نظر مشابه به هم داریم اما نکنه از کشته شدن جوون ایرانی خوشحال شید اون سربازی که پشت سیستم پدافند نشسته تا از خاکش دفاع کنه گناهی نداره زن و بچه‌‌هایی که این چند روز مردن گناهی نداشتن اون بیچاره‌ای که ماشینش در اثر موج انفجار از بین رفته گناهی نداشته مبادا از این اتفاقات خوشحال باشیدا خونمون اینجاست، قلبمون اینجاست، کلمه ایران با همه چیز برامون فرق داره کلمه ایران ریشه 40 50 ساله نداره‌ها، ریشه چندهزار ساله داره @Bitpull

توی پشتیبانی دیدم چند نفر از شما عزیزان از بازار کریپتو تحلیل و آپدیت میخواین لطفا کمی صبور باشید، شرایط یه مقدار آروم شه کل اتفاقاتی که این مدت برای کریپتو افتاد رو براتون یکجا آپدیت میکنیم و تحلیل‌های جدید هم میذاریم اینو از ما بپذیرید که الان شرایط کشور اهمیت بیشتری نسبت کریپتو داره🙏🏻❤️ @Bitpull

تصاویری از انفجار برج توی دبی منتشر شده تایید نشده هنوز در صورتی که تایید بشه احتمالا هشدار اولیه ایران به امارات بوده @Bitpull

ارتش تایید میکنه جنگنده F35 زدیم اسرائیل به‌صورت رسمی تکذیب میکنه! عجیبه توی این برهه دستاورد سازی خیلی مهمه. امیدوارم عکسی چیزی از لاشه با حتی خلبان دستگیر شده بیرون بیاد @Bitpull

کرمانشاه شیراز اصفهان مورد حمله @Bitpull

مذاکرات فعلا لغو شد @Bitpull

تتر از دیشب سنگین ریخته و الان حوالی 88 داره معامله میشه @Bitpull

همه چیز از اینجا شروع شد… وقتی یه نگاه میندازی به عقب و اتفاقات رو مثل یه پازل کنار هم میذاری، میبینی پازلت داره تکمیل میشه! اگر شما هم بی‌خوابی زده به سرتون، متن این #شب_نامه که ریپلای کردم رو بخونید و اتفاقات اخیر رو مثل پازل کنار هم بذارید… @Bitpull