Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
前往频道在 Telegram
📈 Telegram 频道 Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال 的分析概览
频道 Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال (@bitpull) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 34 160 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 3 690,并在 伊朗 地区排名第 9 992 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 34 160 名订阅者。
根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -847,过去 24 小时变化为 -23,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 15.26%。内容发布后 24 小时内通常能获得 10.23% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 5 214 次浏览,首日通常累积 3 496 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 58。
- 主题关注点: 内容集中在 بیتکوین, اتریوم, #btc, روند, کندل 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“راهنمای هوشمند سرمایهگذاری
عضویت کلاب اختصاصی:
@Bitpullsalesdepartment”
凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。
34 160
订阅者
-2324 小时
-1617 天
-84730 天
帖子存档
ولی شناسایی یه بحثه
زدن یه بحث دیگه
بمب افکن تنها نمیاد که، با اسکورت F22 و F18 و F16 میاد
که البته اگه F22 لب مرز ببینیم یعنی با آمریکا رسما وارد جنگ شدیم
چون F22 رو حتی در اختیار اسرائیل هم قرار نداده
فقط و فقط در اختیار آمریکاست
@Bitpull
در مورد این F35 یه چیزی بهتون بگم
عکس رو ببینید، سطح مقطع راداری هست
اگه تایید بشه که پدافند ایران تونسته F35 رو بزنه
رادارش احتمالا بمب افکن B2 هم میتونه شناسایی کنه
@Bitpull
Repost from EcoLine | خط اقتصاد
🔴تمامی کارکنان دستگاههای اجرایی تهران به خصوص بانوان شاغل تا روز چهارشنبه ۲۸ خرداد دورکار شدن
بانکها، واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی به کار خودشون ادامه میدن
@ecoline
اسرائیل رو نقشه اندازه تهرانپارسه
بعد چند ساله کل خاورمیانه رو داره میزنه
تسلیحاتشم تموم نمیشه
رسما تمام تسلیحات آمریکا و انگلیس و بقیه کشورهای اروپایی داره اینجا استفاده میشه
بعد جالبه هیچکدومشونم گردن نمیگیرن میگن ما نمیدونستیم
😁
@Bitpull
ببینید اینو
همین الانه، توی تهران هواگرد رو زدن
این لاشهاش میاد مستقیم میخوره تو سرتون اگه در فضای باز یا پشت بام باشید
خیلی خیلی مراقب باشید
@Bitpull
شرایط جنگی به اندازه کافی فشار میاره
خودتون مواظب خودتون باشید
و بدونید چه رسانهای رو دنبال میکنید
چون "شما چیزیو میبینی که اون رسانه دلش میخواد ببینی "
@Bitpull
سعی کنید در طول روز کمی خودتونو مشغول کنید
اگه غرق خبر بشید واقعا اضطراب و استرس بیشتری رو تجربه میکنید
@bitpull
حالا اینستا و توییتر جای خود
هر کدوم یه جبهه رو پوشش میدن
میدونم هیچکس نمیتونه از اخبار دور بمونه
خودمون 24 ساعته داریم رصد میکنیم
اما لحن مجریهای ماهواره
و ویدیوهایی که توی اینستا و توییتر میبینید (حتی تلگرام)
بیشتر ذهنتونو درگیر میکنه
تلگرامو باز میکنی، ایران اسرائیلو با خاک یکسان کرده
میزنی رو ماهواره، اسرائیل ایرانو با خاک یکسان کرده
این یعنی رسانه، شما چیزیو میبینی که اون رسانه دلش میخواد ببینی
@Bitpull
گوشیهارو شارژ کنید
پاوربانکهارو بزنید به شارژ
امشب طولانیه
@Bitpull
لطفا روی پشت بام نرید
در فضای باز نباشید
انهدام هر کدوم از این پهپادها
باعث میشه کلی اجسام خرد شده و داغ با سرعت زیاد به سمت زمین بیاد
جدی بگیرید!
@Bitpull
🚨 موج جدید حملات اسرائیل شروع شد
تبریز، تهران، اصفهان، بندرعباس، ملارد
همین حالا پدافندها در حال فعالیت هستن.
@Bitpull
گاها در طول روز، در اینستا، در پشتیبانی
صحبتهایی رو میبینیم که از حمله اسرائیل به ایران خوشحال هستن
میفهمم، ناراحتی از شرایط کشور برای یکی دو روز نیست، اقتصاد، نوع رفتار با مردم، نوع رفتار با زنها و دخترها
واقعههای پی در پی به خصوص توی این چند سال اخیر
همه رو ناراضی کرده
تقریبا 90 درصد، نسبت به اقتصاد و سیاست کشورمون نظر مشابه به هم داریم
اما نکنه از کشته شدن جوون ایرانی خوشحال شید
اون سربازی که پشت سیستم پدافند نشسته تا از خاکش دفاع کنه گناهی نداره
زن و بچههایی که این چند روز مردن گناهی نداشتن
اون بیچارهای که ماشینش در اثر موج انفجار از بین رفته گناهی نداشته
مبادا از این اتفاقات خوشحال باشیدا
خونمون اینجاست، قلبمون اینجاست، کلمه ایران با همه چیز برامون فرق داره
کلمه ایران ریشه 40 50 ساله ندارهها، ریشه چندهزار ساله داره
@Bitpull
توی پشتیبانی دیدم چند نفر از شما عزیزان از بازار کریپتو تحلیل و آپدیت میخواین
لطفا کمی صبور باشید، شرایط یه مقدار آروم شه
کل اتفاقاتی که این مدت برای کریپتو افتاد رو براتون یکجا آپدیت میکنیم
و تحلیلهای جدید هم میذاریم
اینو از ما بپذیرید که الان شرایط کشور اهمیت بیشتری نسبت کریپتو داره🙏🏻❤️
@Bitpull
تصاویری از انفجار برج توی دبی منتشر شده
تایید نشده هنوز
در صورتی که تایید بشه
احتمالا هشدار اولیه ایران به امارات بوده
@Bitpull
ارتش تایید میکنه جنگنده F35 زدیم
اسرائیل بهصورت رسمی تکذیب میکنه!
عجیبه
توی این برهه دستاورد سازی خیلی مهمه. امیدوارم عکسی چیزی از لاشه با حتی خلبان دستگیر شده بیرون بیاد
@Bitpull
تتر از دیشب سنگین ریخته
و الان حوالی 88 داره معامله میشه
@Bitpull
همه چیز از اینجا شروع شد…
وقتی یه نگاه میندازی به عقب و اتفاقات رو مثل یه پازل کنار هم میذاری، میبینی پازلت داره تکمیل میشه!
اگر شما هم بیخوابی زده به سرتون، متن این #شب_نامه که ریپلای کردم رو بخونید
و اتفاقات اخیر رو مثل پازل کنار هم بذارید…
@Bitpull
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
