fa
Feedback
Dr.mental

Dr.mental

کانال بسته

پزشک دهکده برهم‌زننده تصورات شما در مورد پزشکی طرفدار سرسخت ساده زیستی به سراغ من اگر می آیید با دست پر از خوراکی بیاید🙁 دائما الرژیم هیتر ابگوشت گاهی فان گاهی چسناله گاهی غم عاشق گربه سانان در تلاش برایself love فاقد هرگونه محتوا فاخر آشنا گریز

نمایش بیشتر
3 708
مشترکین
-324 ساعت
-257 روز
-9930 روز
آرشیو پست ها
دیشب یه فیلم دیدیم به اسم drama اصلا اصلا جز خانومی و آقایی خاشگل هیچی نداشت. داستان وحشتناک ضعیف بود. . بدمون اومد خلاصه.

وای واقعا پسری که قلب دوستم و می‌شکنه از پسری که قلب من و می‌شکنه برام منفورتره.

وا معلومه که من می‌تونم هم دختر هم پسرهای سکسی تو تیک‌تاک و لایک کنم ولی تو اگه دخترهای دیگه رولایک کنی کونت و پاره می‌کنم.

حالا چرا برای خودش نزده؟ چون اعتقاد داره که بابام پول من و می‌ده ولی پول خواهرش و نه. امان از این مکر و حیله زن‌ها.

انقدر پول دوست دارم که مامانم بدهی خاله‌ام و واریز کرده برام که براش انتقال بدم، دلم نمیاد.🥲

من پول‌ دوستم؟ واقعا که اشتباه فکر می‌کنید. من عاشق و دیوانه پولم.

امیدوارم من و دوستام و ناامید نکنی آقا پسر. اونا بهم گفتند عیب نداره تو جواهرفروشی نداری و یه کم بهت فرصت بدم.

سلیطگیم طوریه که به این پسر مودبه دیشب قبل خواب گفتم شبت به‌خیر عزیزم. فکر کرده بود مستم.

یادم نمی‌ره دوستم نداشتین.😡

تموم؟ بریم زیر پتو سریال ببینیم؟

و فرزاد رنجبر😭😭😭

وایییییی🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺خوش به حالت. خیلی این پیرمرد و دوست دارم.

چون گفتی یالوم خواستم بگم جواب ایمیلای منو میده ^^

سلام چطوری خوبی؟ خداروشکر خوبم

سلام نورا محمدم چطوری؟ اوضاع خوبه؟

من والا درحال حاضر فن یالوم شدم.

سلام نورا جون ..میخاستم یه کتاب خوب بهم معرفی کنی اگه امکانش هس🥺

photo content

به جان اجی پونصد تا کانالم پر شده.

https://t.me/Mariyalifly میشه بیای چنلم من همونم که گفتم ک دوران پساکات رو سپری میکنم