fa
Feedback
Proxy Stars | پروکسی

Proxy Stars | پروکسی

رفتن به کانال در Telegram

꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Proxy Stars | پروکسی

کانال Proxy Stars | پروکسی (@mtproxystar) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 2 159 278 مشترک است و جایگاه 31 را در دسته فناوری و برنامه‌ها و رتبه 31 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 2 159 278 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -101 391 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -3 736 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 9.99% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 5.04% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 215 846 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 108 848 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 1 658 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, چیز, روز, مهمه تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامه‌ها تبدیل کرده‌اند.

2 159 278
مشترکین
-3 73624 ساعت
-30 6147 روز
-101 39130 روز
آرشیو پست ها
بیا مثل بقیه نباشیم. بیا دنبال خوشیا بگردیم. غم خودش مارو پیدا میکنه. بیا به هم قول بدیم هر چی شد تهش همو داریم و نزنیم زیرش. بیا با خیال راحت بریم جلو. بیا توی این دنیا که نود درصد روابط به ماه نمیکشه انقدر بمونیم تا چروکای پوست و موهای سفید همو ببینیم. بیا موقع دلخوریا حرف بزنیم دور نشیم. بیا احترام بذاریم ، درک کنیم ، پشت هم باشیم. بیا دروغ نگیم، راست بگیم تنبیه بشیم. بیا تمام همو بلد باشیم. بیا حرف “ فقط خودت برای خودت میمونی.” رو نقض کنیم. بیا همون خودم برای من باش. بیا دستامو سفت بگیر و هیچوقت ولش نکن. حیفی. نمیخوام نباشی. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

با آدم بهتری نمیخوام آشنا شم، کاش تو برام آدم بهتری بودی :) پروکسی پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

من هیچ جوره سرم خیلی شلوغ بود رو نمیپذیرم، تو توی اوج شلوغیت هم میتونی تایم خالی کنی در حد چند دقیقه، ولی بهونه بهونه بهونه . پروکسی پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

واضح است که دوستت دارم وگرنه در این سرزمین مغموم و خسته چگونه می‌توانستم دوام بیاورم؟ پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

پرسید: چه شُده؟ گفتم: اين روزها از همه چیز خسته ام! گفت: بايد صَبر داشته باشى گفتم :از صبر كردن، بيشتر از همه چیز خسته ام پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

هرچی سنم بالاتر میره درک میکنم چرا بعضی از مردم یه دفعه ناپدید میشن و یه زندگی شخصی و ساکت رو انتخاب می‌کنن. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

‏سرنوشت در سنی غمگینم کرد، ‏که مردم در آن سن، آرزوهایشان را زندگی می‌کنند. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

▪️آقای ترامپ ؛ از ملتی که عنبرنسارا اینجوری بسته بندی و نگهداری میکنن، هیچ وقت ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده نخواه 😅 پروکسی پ
▪️آقای ترامپ ؛ از ملتی که عنبرنسارا اینجوری بسته بندی و نگهداری میکنن، هیچ وقت ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده نخواه 😅 پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

عجب حرف صحیحی. پیدا کردن آدم درست و وارد رابطه شدن باهاش سخته چون کمیاب و سختگیره ولی زندگی کردن کنارش آسونه.پیدا کردن آدم غلط و وارد رابطه شدن باهاش راحته چون دم‌ دستیه ولی زندگی کردن کنارش طاقت‌فرساست. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

غصه چیزیو نخوریا همه چی درست میشه. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️
غصه چیزیو نخوریا همه چی درست میشه. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

قبلنا یه چیزایی واسم مهم بود که اگه الان دربارش حرفی بزنی میگم ول کن بابا حوصله داریا. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

این عکس را بچرخانید تا خلاقیت در نقاشی را ببینید و به خود بیاییم که شاید گاهی وارونه نگاه کردن به عالم هستی؛ همان باشد که ما
این عکس را بچرخانید تا خلاقیت در نقاشی را ببینید و به خود بیاییم که شاید گاهی وارونه نگاه کردن به عالم هستی؛ همان باشد که ما میخواستیم پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

من خودم به همه می‌گفتم: «غصه نخور دیوونه ، کی دیده شب بمونه؟» ولی خودم یک بار دیدم شب شد ؛ شب موند ، هنوزم شبه. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

نشد دیگه باید میرفتم، موندن من چیزی رو درست نمیکرد، بعضی وقت‌ها همین میشه همه وجودت میخواد بمونه، دلت گیر کرده، حتی اگه بمونی حالت بهتره، ولی باید جمع کنی بری طوری بری که انگار هیچوقت نبودی و هیچ راه برگشتی نداشته باشی، من هم باید میرفتم انگار هیچوقت نبودم. پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

من عذرخواهی کردم، حتی وقتی مقصر نبودم. اما تو طلبکار شدی، حتی وقتی که باید عذرخواهی می‌کردی. پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

هرکه بیناتر، درین هنگامه حیران بیشتر... -صائب تبریزی پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️
هرکه بیناتر، درین هنگامه حیران بیشتر... -صائب تبریزی پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

امشب ساعت بشه ۱۲ لست سین اونایی که از بینمون رفتن از Last seen within a month میشه Last seen a long time ago 💔 پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

بزرگسالی ولت نمی‌کنه، همه‌ش باید ادامه بدی؛ با حال خسته، شکسته،غمگین،ضعیف و درمونده. پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

آدمی را پیدا کنید در کنارش همه چیز شدنی باشد. پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️