ar
Feedback
Proxy Stars | پروکسی

Proxy Stars | پروکسی

الذهاب إلى القناة على Telegram

꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Proxy Stars | پروکسی

تُعد قناة Proxy Stars | پروکسی (@mtproxystar) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 2 157 133 مشتركاً، محتلاً المرتبة 31 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 31 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 2 157 133 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -101 391، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3 736، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 9.99‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.04‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 215 846 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 108 848 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 1 658.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, چیز, روز, مهمه.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.

2 157 133
المشتركون
-3 73624 ساعات
-30 6147 أيام
-101 39130 أيام
أرشيف المشاركات
بیا مثل بقیه نباشیم. بیا دنبال خوشیا بگردیم. غم خودش مارو پیدا میکنه. بیا به هم قول بدیم هر چی شد تهش همو داریم و نزنیم زیرش. بیا با خیال راحت بریم جلو. بیا توی این دنیا که نود درصد روابط به ماه نمیکشه انقدر بمونیم تا چروکای پوست و موهای سفید همو ببینیم. بیا موقع دلخوریا حرف بزنیم دور نشیم. بیا احترام بذاریم ، درک کنیم ، پشت هم باشیم. بیا دروغ نگیم، راست بگیم تنبیه بشیم. بیا تمام همو بلد باشیم. بیا حرف “ فقط خودت برای خودت میمونی.” رو نقض کنیم. بیا همون خودم برای من باش. بیا دستامو سفت بگیر و هیچوقت ولش نکن. حیفی. نمیخوام نباشی. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

با آدم بهتری نمیخوام آشنا شم، کاش تو برام آدم بهتری بودی :) پروکسی پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

من هیچ جوره سرم خیلی شلوغ بود رو نمیپذیرم، تو توی اوج شلوغیت هم میتونی تایم خالی کنی در حد چند دقیقه، ولی بهونه بهونه بهونه . پروکسی پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

واضح است که دوستت دارم وگرنه در این سرزمین مغموم و خسته چگونه می‌توانستم دوام بیاورم؟ پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

پرسید: چه شُده؟ گفتم: اين روزها از همه چیز خسته ام! گفت: بايد صَبر داشته باشى گفتم :از صبر كردن، بيشتر از همه چیز خسته ام پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

هرچی سنم بالاتر میره درک میکنم چرا بعضی از مردم یه دفعه ناپدید میشن و یه زندگی شخصی و ساکت رو انتخاب می‌کنن. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

‏سرنوشت در سنی غمگینم کرد، ‏که مردم در آن سن، آرزوهایشان را زندگی می‌کنند. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

▪️آقای ترامپ ؛ از ملتی که عنبرنسارا اینجوری بسته بندی و نگهداری میکنن، هیچ وقت ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده نخواه 😅 پروکسی پ
▪️آقای ترامپ ؛ از ملتی که عنبرنسارا اینجوری بسته بندی و نگهداری میکنن، هیچ وقت ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده نخواه 😅 پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

عجب حرف صحیحی. پیدا کردن آدم درست و وارد رابطه شدن باهاش سخته چون کمیاب و سختگیره ولی زندگی کردن کنارش آسونه.پیدا کردن آدم غلط و وارد رابطه شدن باهاش راحته چون دم‌ دستیه ولی زندگی کردن کنارش طاقت‌فرساست. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

غصه چیزیو نخوریا همه چی درست میشه. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️
غصه چیزیو نخوریا همه چی درست میشه. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

قبلنا یه چیزایی واسم مهم بود که اگه الان دربارش حرفی بزنی میگم ول کن بابا حوصله داریا. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

این عکس را بچرخانید تا خلاقیت در نقاشی را ببینید و به خود بیاییم که شاید گاهی وارونه نگاه کردن به عالم هستی؛ همان باشد که ما
این عکس را بچرخانید تا خلاقیت در نقاشی را ببینید و به خود بیاییم که شاید گاهی وارونه نگاه کردن به عالم هستی؛ همان باشد که ما میخواستیم پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

من خودم به همه می‌گفتم: «غصه نخور دیوونه ، کی دیده شب بمونه؟» ولی خودم یک بار دیدم شب شد ؛ شب موند ، هنوزم شبه. پروکسی پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

نشد دیگه باید میرفتم، موندن من چیزی رو درست نمیکرد، بعضی وقت‌ها همین میشه همه وجودت میخواد بمونه، دلت گیر کرده، حتی اگه بمونی حالت بهتره، ولی باید جمع کنی بری طوری بری که انگار هیچوقت نبودی و هیچ راه برگشتی نداشته باشی، من هم باید میرفتم انگار هیچوقت نبودم. پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

من عذرخواهی کردم، حتی وقتی مقصر نبودم. اما تو طلبکار شدی، حتی وقتی که باید عذرخواهی می‌کردی. پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

هرکه بیناتر، درین هنگامه حیران بیشتر... -صائب تبریزی پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️
هرکه بیناتر، درین هنگامه حیران بیشتر... -صائب تبریزی پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

امشب ساعت بشه ۱۲ لست سین اونایی که از بینمون رفتن از Last seen within a month میشه Last seen a long time ago 💔 پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

بزرگسالی ولت نمی‌کنه، همه‌ش باید ادامه بدی؛ با حال خسته، شکسته،غمگین،ضعیف و درمونده. پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️

آدمی را پیدا کنید در کنارش همه چیز شدنی باشد. پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی Join ==> @MTProxyStar ✅️